Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja van de week even met Ruud over gehad, hij heeft het topic een tijdje bijgehouden en vond het wel prima als iemand anders nu het stokje overneemt. Dat wil ik best doen. Dus laten we het morgen nog een keer in Zevenhuizen houden en dan hebben we over de locatie. Als iedereen Zevenhuizen wel best vindt, dan blijven we gewoon daar. Zeggen de meesten: ik wil best eens wat anders proberen, dan verkassen we in juni, bevalt het, prima, bevalt het niet, kun je altijd nog terug. We peilen donderdag wel de meningen, het moet wel een groepsgebeuren blijven.

Ik ga zo de voorlopige reservering doorbellen naar Zevenhuizen. Aan iedereen het verzoek om je aanmelding te checken op pagina 1 van deze post en duidelijk door te geven als het niet klopt (of je dus mee-eet of niet, zodat La Baraque op het juiste aantal personen rekent). Dan kan ik morgenmiddag evt wijzigingen doorbellen. Bedankt en tot morgen!!! ;) :blink:

Link naar reactie

@nadia: Simone is er ook bij (de echte ;) )

;) ja misschien de andere ook wel..... :blink:

ik kijk morgenmiddag nog wel hoeveel mensen er nog bij komen, volgens mij wordt het een aardige club mensen zo! we hadden hier net thuis al een leuke spraakverwarring. Nadia: ik heb gereserveerd, het terras is al in gebruik. Edwin: oh, jammer. Nadia: huh?? :blink: Edwin: ja dat leek me wel leuk. Afijn, om een lang verhaal kort te maken, ik bedoelde dat we al op het terras kunnen omdat het meubilair klaarstaat en Ed dacht dat het al volgeboekt was. :schater:

Link naar reactie
Zet mij er ook bij.

Gezien de postings, mis je nog een paar vrouwlijke co-drivers op de lijst.

Waarom dit bericht 2 keer ;) :blink:?

Mannelijke co-drivers zijn ook vergeten in geval van vrouwelijke Z3-rijders :blink:

Ik kom samen met Frank en we eten ook beiden mee.

Link naar reactie
Die kans zit er in, Nadia opent een nieuw topic en neemt de 1e donderdag v.d. maand meeting op zich.

Morgen wordt besproken of er een andere lokatie komt.

Kom je morgen ook nog Bas ??

Ja, ik ben d'r ook bij en eet weer mee! Ik denk er weer rond 19.00u te zijn.

Link naar reactie
Hallo zter hier, ben toch wat eerder klaar vandaag dus kunnen we toch mee eten vanavond ik hoop dat ik niet te laat ben met melden :smart: :nono: marcel en astrid 2 personen dus.

Niet te laat hoor, staat genoteerd. :banaan:

Link naar reactie
Ik denk dat ik maar eens m'n fototoestel mee ga nemen

Heb gezien dat bij de bmwz3 club de inschrijving voor de rit op 20 mei geopend is, en jij 1 vande organisatoren bent.

Mooi gebied hebben jullie uitgezocht :smart: ,

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.