Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou inderdaad! Sinds we de z hebben (boehoe!!! HADDEN!!) :sadder: hebben we misschien 3 keer gefietst...?!
Nou ja, Had altijd diep respect want gezien de oude postings in dit topic zijn jullie altijd aan het fitnessen.
Link naar reactie
Leuk :sadder: Ik hoop ook niet dat het regent, het weer ziet er de komende tijd nog goed uit.

Ik zet jullie op de lijst.

( ook als het regent is het gezellig )

Oké, oké... we komen ;)

We zijn er pas rond een uurtje of half 7 (afhankelijk van de drukte op de weg), maar eten wel gewoon mee.

Tot donderdag! :wave:

Link naar reactie

Nu ga ik iets heel schokkends zeggen (voor de die-hards die er vanaf het begin al bij zijn niet overigens).

Zullen we de meeting eens ergens anders houden? We hebben bijna de hele menukaart van de Barak wel gehad.

Ik heb twee alternatieve locaties gevonden. We reden er een keer langs en het leek Ed en mij wel wat. Goed bereikbaar vanaf A20 en A16 (afhankelijk van waar iedereen vandaan komt). Net gebeld voor meer info.

1 Eetcafe Plus Breeka, C.G. Roosweg 20, 2925 LC Krimpen aan den IJssel

Langs doorgaande weg

Kijk op: www.breeka.nl

Groot parkeerterrein, betaalbaar. Vooraf bellen, keuken sluit om 21.00 uur (maar dan zijn we wel klaar met eten) en tent sluit om 23.00 - 23.30.

2 Café Restaurant De Loet, Kerkweg 279, 2941 LA Lekkerkerk

Langs dezelfde weg als die hierboven (waarschijnlijk ligt de ingang aan een andere straat, dat het anders heet).

Kijk op: www.deloet.nl

Groot parkeerterrein, betaalbare gerechten (iets uitgebreider dan breeka).

Vooraf bellen voor groep, keuken sluit 20.30, ze sluiten pas als de laatste weggaat (dus je wordt niet EEN BEETJE naar buiten geschopt).

Als ik de websites bekijk heb ik een betere indruk van optie 2.

Maar als er geen animo voor is houden we het bij Zevenhuizen.

Dus zeg het maar jongens, gaan we voor een nieuwe optie? En zo ja wat heeft jullie voorkeur? Laten we zeggen dat we dinsdag de knoop doorhakken. Ruud, misschien willen ze voor jou ook wel Jakkie Sukkie maken hahaha :sadder:

Link naar reactie

Op een zwoele zomeravond heeft het terras van optie 1 duidelijk voordelen t.o.v. la baraque (wel het niveau beetje hoog houden Nadia :schater: ). Van optie 2 zie ik geen terras fotos. Verder maakt het mij niet uit.

Voor mensen van buiten de regio : kom je vanaf delft, vlaardingen. rotterdam dordrecht(brabant), is het ca. 5 min dichterbij?

Vanaf gouda zal het ca. 10 min verder zijn?

Link naar reactie
Nu ga ik iets heel schokkends zeggen (voor de die-hards die er vanaf het begin al bij zijn niet overigens).

Zullen we de meeting eens ergens anders houden? We hebben bijna de hele menukaart van de Barak wel gehad.

Ik heb twee alternatieve locaties gevonden. We reden er een keer langs en het leek Ed en mij wel wat. Goed bereikbaar vanaf A20 en A16 (afhankelijk van waar iedereen vandaan komt). Net gebeld voor meer info.

1 Eetcafe Plus Breeka, C.G. Roosweg 20, 2925 LC Krimpen aan den IJssel

Langs doorgaande weg

Kijk op: www.breeka.nl

Groot parkeerterrein, betaalbaar. Vooraf bellen, keuken sluit om 21.00 uur (maar dan zijn we wel klaar met eten) en tent sluit om 23.00 - 23.30.

2 Café Restaurant De Loet, Kerkweg 279, 2941 LA Lekkerkerk

Langs dezelfde weg als die hierboven (waarschijnlijk ligt de ingang aan een andere straat, dat het anders heet).

Kijk op: www.deloet.nl

Groot parkeerterrein, betaalbare gerechten (iets uitgebreider dan breeka).

Vooraf bellen voor groep, keuken sluit 20.30, ze sluiten pas als de laatste weggaat (dus je wordt niet EEN BEETJE naar buiten geschopt).

Als ik de websites bekijk heb ik een betere indruk van optie 2.

Maar als er geen animo voor is houden we het bij Zevenhuizen.

Dus zeg het maar jongens, gaan we voor een nieuwe optie? En zo ja wat heeft jullie voorkeur? Laten we zeggen dat we dinsdag de knoop doorhakken. Ruud, misschien willen ze voor jou ook wel Jakkie Sukkie maken hahaha :thumbup:

We hebben het er A.s. donderdag wel over, dan mag iemand anders een nieuw topic openen voor de meet en greet op de 1e donderdag van de maand met een nieuwe lokatie ^_^

Link naar reactie
Op een zwoele zomeravond heeft het terras van optie 1 duidelijk voordelen t.o.v. la baraque (wel het niveau beetje hoog houden Nadia :schater: ). Van optie 2 zie ik geen terras fotos. Verder maakt het mij niet uit.

Voor mensen van buiten de regio : kom je vanaf delft, vlaardingen. rotterdam dordrecht(brabant), is het ca. 5 min dichterbij?

Vanaf gouda zal het ca. 10 min verder zijn?

Henk ben je er ook bij, of hoef ik dat niet meer te vragen :thumbup:

Link naar reactie
Heb nog een foto-tje gevonden van de afgelopen meeting...

Rara wie is dit...

Ja, wie is dat? Mijn vriend vind dat er angel-eyes op mijn Z moeten :thumbup: .

Maar, wil dus wel weten of deze Z er donderdag ook is, kan ik ze ff in het echt zien...

Link naar reactie
Ja, wie is dat? Mijn vriend vind dat er angel-eyes op mijn Z moeten :thumbup: .

Maar, wil dus wel weten of deze Z er donderdag ook is, kan ik ze ff in het echt zien...

Ben ze helemaal zelf aan het maken, kwam er alleen net achter dat ik de verkeerde kleur leds heb gekocht, sjips.

Link naar reactie

Het is wel degelijk een Z...

Deze Z zal er donderdag niet zijn verwacht ik.

(Het was een heel speciaal "lenertje" !!!)

Link naar reactie

Was ook niet een echt eerlijke wedstrijd.

Dit kon lang niet iedereen weten.

Ik vond het wel een sjiek plaatje vandaar dat ik hem toch even wilde posten.

Link naar reactie
Heb ik nu goed begrepen dat het nog 1 maal in Zevenhuizen is?

Die kans zit er in, Nadia opent een nieuw topic en neemt de 1e donderdag v.d. maand meeting op zich.

Morgen wordt besproken of er een andere lokatie komt.

Kom je morgen ook nog Bas ??

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.