Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

...werden overigens even later zelf weer ingehaald door Eggybee

Moest even tanken.

Stond trouwens naast een 'estoril blauwe' Lotus Elise.... Grappig gezicht !!

Link naar reactie
  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

How low can you go :rolleyes:

imgp1017mediumyc9.jpg

Heb je zeker niet gezien wat er allemaal in de kofferbak lag.

Dit was heus niet alleen de verlaging hoor!! :D

Link naar reactie

Grote opkomst, veel nieuwe gezichten en nieuwe auto's en erg gezellig !!

Ik zag dat de eerste Meet en Greet Zuid Holland in mei 2006 was, dus het eerste jubileum van de Meet en Greet Zuid Holland zit erop, dat er nog meer mogen volgen :rolleyes:

Link naar reactie
Als er meer QP's naar de Meet en Greet komen is hij elke eerste donderdag van de maand ook niet meer de enige QP......

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in ja :schater: ....wellicht ben ik er een volgende keer bij...

Link naar reactie

ZZZ'ers(en)sters,

Het was super leuk gisterenavond...zelf nog voordat ik de zzz heb was het al een feest om erbij te zijn...nog 1 nachtje slapen :) en dan is het eindelijk zo ver...op naar het Apeldoornse en dan terug zonder kapje...als het weer mee zit.

Ik ben er volgende keer zeker weer bij.... ;) :notok:

Tot gauw...

Aad

Link naar reactie
ZZZ'ers(en)sters,

Het was super leuk gisterenavond...zelf nog voordat ik de zzz heb was het al een feest om erbij te zijn...nog 1 nachtje slapen :) en dan is het eindelijk zo ver...op naar het Apeldoornse en dan terug zonder kapje...als het weer mee zit.

Ik ben er volgende keer zeker weer bij.... ;) :notok:

Tot gauw...

Aad

Hai Aad, leuk je te ontmoeten. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Even nog een vraagje: hoe heette die tent nou in Nesselande? Kon het niet vinden op internet en in de telefoongids. Misschien is dat een optie voor de volgende keer.

Link naar reactie

Nadia,

Ik heb er 2 gevonden...hemelsbreed misschien 1km verwijderd van La Baraque.

1. Brasserie 't Zonnetje - Strandweg 5, 2761 DM Zevenhuizen Zh 010 4561488

2. Restaurant Strandgaper De - Strandweg 1, 2761 DM Zevenhuizen Zh 010 4212025

Misschien is het wat...het ligt aan de Zevenhuizerplas...en er moeten vlgs mij genoeg parkeerplaatsen zijn..

gr. Aad

Link naar reactie

Volgens mij ben ik gisteren bij de strandgaper geweest.

Ik moest even wat ophalen bij een maat.

Die tent ligt naast een camping... wel parkeerplek, maar niet direct bij het resteaurant.

Wel een hele mooie,- nieuwe-, rechte-, vlakke weg ernaartoe.

Nodigt zeker uit tot een burnout of een sprintje!!

Link naar reactie

Zo Boy and girls ik moet even zeggen dat het super was gisteren het was voor ons de eerste keer op de M en G ik hoop er nog veel mee te maken,zit je aan tafel blijkt dat de persoon die naast je zit ook nog eens bijna naast je te wonen PFFFF wat is de ZZZZ wereld toch klein(maar wel lekker)... :thumbup: Tzt ook maar even een kijkje nemen bij Ruud de koffie schijnt er goed te zijn :thumbup:

Wat ook leuk was,dat er ook meer Zjes waren onder de 2lt.

Ik was bang om die van ons naast al dat M geweld te zeten :thumbup:

Gr Marcel Zter

Link naar reactie
Zo Boy and girls ik moet even zeggen dat het super was gisteren het was voor ons de eerste keer op de M en G ik hoop er nog veel mee te maken,zit je aan tafel blijkt dat de persoon die naast je zit ook nog eens bijna naast je te wonen PFFFF wat is de ZZZZ wereld toch klein(maar wel lekker)... :thumbup: Tzt ook maar even een kijkje nemen bij Ruud de koffie schijnt er goed te zijn :thumbup:

Wat ook leuk was,dat er ook meer Zjes waren onder de 2lt.

Ik was bang om die van ons naast al dat M geweld te zeten :thumbup:

Gr Marcel Zter

Ik kreeg vandaag op het werk visite van een collega van letterlijk een etage onder me (totaal andere afdeling waarvan ik bijna niemand ken). Is het forummember "Ralf". Inderdaad een klein wereldje.

Wat betreft de motoren < 2liter. Dat zijn er meer dan je denkt. Je hoeft je nergens voor te schamen. Het gaat niet om de PK's, het gaat om het 'wij-gevoel' en uitwisseling van informatie naast alle overige sociale aspecten. Mooi toch!

Link naar reactie
Wat betreft de motoren < 2liter. Dat zijn er meer dan je denkt.

Dat is dammed right, sprak mohikaan (ook uit regio dordrecht).

Link naar reactie

Volgende keer kom ik ook!

Link naar reactie
Helaas gemist. Moest op de zaak blijven om vracht uit duitsland in ontvangst te nemen. :rolleyes:

Die zou om 19 uur komen, later 21 uur en nog later uiteindelijk pas om 23 uur.

Weer een mooie zomeravond naar de knoppen :rolleyes:

Had je al gemist!

Jammer, volgende keer beter...?!

Link naar reactie

Zijn er nog meer forum leden uit de regio dordrecht :newblush: ????

Ik moet zeggen dat ik er hier altijd wel een hoop zie rijden ,moet maar eens wat forum folders achter hun ruitenwisser plaatsen om ze aan te sporen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.