Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 511
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stonden er vrouwen en glazen bier op tafel?

Nou het is me wel opgevallen dat er glazen bier op tafel stonden maar om eerlijk te zijn heb ik geen vrouwen op tafel gezien.

Groeten Wout

Link naar reactie
Zo Boy and girls ik moet even zeggen dat het super was gisteren het was voor ons de eerste keer op de M en G ik hoop er nog veel mee te maken,zit je aan tafel blijkt dat de persoon die naast je zit ook nog eens bijna naast je te wonen PFFFF wat is de ZZZZ wereld toch klein(maar wel lekker)... :newblush: Tzt ook maar even een kijkje nemen bij Ruud de koffie schijnt er goed te zijn :guitar:

Wat ook leuk was,dat er ook meer Zjes waren onder de 2lt.

Ik was bang om die van ons naast al dat M geweld te zeten :guitar:

Gr Marcel Zter

Hé Buurman!!!!Alles kits. Lang niet gezien!!! :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Nou het is me wel opgevallen dat er glazen bier op tafel stonden maar om eerlijk te zijn heb ik geen vrouwen op tafel gezien.

Groeten Wout

Even kijken wat het kost.... anders bestel ik er volgende keer één voor op tafel! :schater::schater:

Link naar reactie
Even kijken wat het kost.... anders bestel ik er volgende keer één voor op tafel! :schater::schater:

Durf het hier bijna niet neer te schrijven, maar eentje voor onder tafel...?? :newblush::schater:

Link naar reactie
Durf het hier bijna niet neer te schrijven, maar eentje voor onder tafel...?? :newblush::schater:

(zelfs) Ik durfde daar nieteens aan te denken :guitar::guitar: :ok:

Link naar reactie
Gast france bleue
Heb je zeker niet gezien wat er allemaal in de kofferbak lag.

Dit was heus niet alleen de verlaging hoor!! :thumbup:

Ja, heel de kofferbak lag vol met kroketten voor de export! :schater::schater: :schater:

Kristafred

Link naar reactie
Gast france bleue

Wij wilden trouwens ook even zeggen dat we de M&G ontzettend gezellig vonden. Allemaal hartelijke en enthousiaste mensen en al die ZZZ's op een rijtje, echt super! :thumbup:

Kristafred

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.