Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ondanks dat ik wat anders leuks ga doen (Duiken in Spanje) vind ik het wel heeeeeel erg jammer dat we er niet bij kunnen zijn! Heel veel plezier allemaal.

Misschien nog een tip voor de organisatie. Neem even contact op met het provinciehuis van Friesland, voor promotie doeleinden hebben ze soms nog wel wat budget beschikbaar, anders nog leuke pakketjes die je kan weg geven.

Ik hoop op lekker weer voor jullie!

Have open Fun

Nog een Wouter

Link naar reactie

Hoi Huub;

Net op tijd om nog mee te kunnen gaan... Even tijdje weg geweest van de site; maar wist dat je in mei iets van plan was. Zoals geroepen bij de garage destijds; ik ga zeker proberen mee te rijden. Lijkt me super! Wellicht met zijn 2en, het wordt dan de zondag. Dus extra reservering voor restaurant niet nodig!

Nu hopen op een mooie dag.

Ttot volgende week.

Gr Robin

Link naar reactie
Hoi Huub;

Net op tijd om nog mee te kunnen gaan... Even tijdje weg geweest van de site; maar wist dat je in mei iets van plan was. Zoals geroepen bij de garage destijds; ik ga zeker proberen mee te rijden. Lijkt me super! Wellicht met zijn 2en, het wordt dan de zondag. Dus extra reservering voor restaurant niet nodig!

Nu hopen op een mooie dag.

Ttot volgende week.

Gr Robin

Kunnen we met z'n vieren BBS ch gaan showen op de Frieslandtour.(Robin,Rob,sander en Ikke :) ) Leuk als jullie komen.

Link naar reactie
Kunnen we met z'n vieren BBS ch gaan showen op de Frieslandtour.(Robin,Rob,sander en Ikke :D ) Leuk als jullie komen.

En nu maar kijken wie de dikste velgen heeft :schater: Moeten we maar achter elkaar aan rijden...

Link naar reactie
En nu maar kijken wie de dikste velgen heeft :schater: Moeten we maar achter elkaar aan rijden...

Off-topic, maar heb jij die 265 er achter al op, Huub??

Link naar reactie
Off-topic, maar heb jij die 265 er achter al op, Huub??

Nog niet eerst dit laatste rubber verslijten B) af en toe op een rotonde driften :D

Link naar reactie

Kan er trouwens op zaterdag naar mijn navigatiesysteem en cruisecontrol gekeken worden?

Beide weigeren regelmatig dienst :m:

En er is weer een groen blokje uit als ik de auto start. Ik heb nu nog 2 blokjes.

Dan moet ie eerdaags een beurt krijgen zeker?? (ik ben even te lui om in het instructieboekje te kijken..... :nono: )

Link naar reactie
Kan er trouwens op zaterdag naar mijn navigatiesysteem en cruisecontrol gekeken worden?

Beide weigeren regelmatig dienst :m:

En er is weer een groen blokje uit als ik de auto start. Ik heb nu nog 2 blokjes.

Dan moet ie eerdaags een beurt krijgen zeker?? (ik ben even te lui om in het instructieboekje te kijken..... :nono: )

Ik rij al een paar maanden met 2 blokjes.

Link naar reactie
Ik rij al een paar maanden met 2 blokjes.

Toen ik heb kreeg in september had ik 4 blokjes en nu na 8 maanden dus nog 2.

Dus de nood is niet heel erg hoog maar ik heb altijd maar zo iets van voorkomen is beter dan genezen :nono: maar misschien ben ik wel heel erg voorbarig...

Link naar reactie
Kan er trouwens op zaterdag naar mijn navigatiesysteem en cruisecontrol gekeken worden?

Beide weigeren regelmatig dienst :m:

En er is weer een groen blokje uit als ik de auto start. Ik heb nu nog 2 blokjes.

Dan moet ie eerdaags een beurt krijgen zeker?? (ik ben even te lui om in het instructieboekje te kijken..... :nono: )

Elke keer gaat er een groen blokje vanaf, Staat voor ongeveer 12 maanden.

1 keer per jaar of 20.000 km een beurt.

Omdat je navigatie en cruisecontrol regelmatig weigeren, zie je de snelheidsmeter ook wel eens terugvallen ?

Link naar reactie
Elke keer gaat er een groen blokje vanaf, Staat voor ongeveer 12 maanden.

1 keer per jaar of 20.000 km een beurt.

Die 5 blokjes staan voor ca. 12 maanden/20.000 km bedoel je?

Ik help wel even, nog 4. :nono:

Link naar reactie
Omdat je navigatie en cruisecontrol regelmatig weigeren, zie je de snelheidsmeter ook wel eens terugvallen ?

Ehm nooit echt op gelet, moet ik zeggen... Wanneer zou dit (ongeveer) moeten plaatvinden dan?

Mijn cruisecontrol doet het meestal niet, maar als ik bijvoorbeeld even de motor heb uitgehad (bijvoorbeeld even ben gaan tanken) en daarna weer ga rijden, dan wil hij het wel eens doen. Maar het is echt 8 ritten niet en dan wel weer eens een keertje.

En tja mijn navigatie... Ik denk dat het "leesoog" van de cd vuil is. Ik heb daar een beetje de moed opgegeven op het moment en het al een tijdje niet meer gebruikt. Maar ja, hij zit er in en het zou prettig zijn als hij het dan ook doet.

Dus ik dacht als we toch bij de experts zijn zaterdag........ :nono:

Link naar reactie
Ehm nooit echt op gelet, moet ik zeggen... Wanneer zou dit (ongeveer) moeten plaatvinden dan?

Mijn cruisecontrol doet het meestal niet, maar als ik bijvoorbeeld even de motor heb uitgehad (bijvoorbeeld even ben gaan tanken) en daarna weer ga rijden, dan wil hij het wel eens doen. Maar het is echt 8 ritten niet en dan wel weer eens een keertje.

En tja mijn navigatie... Ik denk dat het "leesoog" van de cd vuil is. Ik heb daar een beetje de moed opgegeven op het moment en het al een tijdje niet meer gebruikt. Maar ja, hij zit er in en het zou prettig zijn als hij het dan ook doet.

Dus ik dacht als we toch bij de experts zijn zaterdag........ :nono:

Ik neem nog wel een nieuwe cd mee voor de navigatie, en lees alles wel uit , cruise control werkt pas vanaf +/- 50 km/h -_-

Ik help wel even, nog 4. :m:
nog 3 :schater::schater:
Link naar reactie
Ik neem nog wel een nieuwe cd mee voor de navigatie, en lees alles wel uit , cruise control werkt pas vanaf +/- 50 km/h

Ja ik weet dat ie het pas boven de 50 km/h moet gaan doen maar ook dat weigert ie eigenlijk...

Hij doet het een paar keer leuk en daarna gewoon weer een tijd niet en daar word ik een beetje frustie van. Ik weet dat ie het kan maar waarom doet ie het niet? Das meer het punt.

Maar misschien komen we er zaterdag uit, dat zou erg prettig zijn.

En mijn deukie eruit!! Moet helemaal goed komen.Heb er al helemaal zin in!! :nono:

Link naar reactie

Hallo Frieslandgangers, naar aanleiding van onze eerste ervaring met de forumleden bij de meet en greet Zuid-Holland willen we graag meer forumleden leren kennen.

Is het nog mogelijk om zaterdag te komen naar de klusdag? :rolleyes:

Richard wil namelijk wel bij leren over de ZZZ. Zondag zijn we helaas verhinderd :)

Maar goed, Friesland op en neer is ook een leuke ervaring.

groet karin

Link naar reactie
Hallo Frieslandgangers, naar aanleiding van onze eerste ervaring met de forumleden bij de meet en greet Zuid-Holland willen we graag meer forumleden leren kennen.

Is het nog mogelijk om zaterdag te komen naar de klusdag? :rolleyes:

Richard wil namelijk wel bij leren over de ZZZ. Zondag zijn we helaas verhinderd :)

Maar goed, Friesland op en neer is ook een leuke ervaring.

groet karin

Tuurlijk zijn jullie welkom op de klusdag zal jullie noteren,blijven jullie 's avonds ook eten??DAT IS OM 20:00 zaterdagavond.

Link naar reactie

Hoe groot is jullie hoop op een beetje redelijk weer komend week-end??

Hier is het op dit moment werkelijk dramatisch weer voor RoadsterFreaks.

En de weers verwachtingen... :)

Ik ga de hard-top maar eens poetsen en de winterbandjes klaarZetten... :rolleyes:

Link naar reactie
Hoe groot is jullie hoop op een beetje redelijk weer komend week-end??

Hier is het op dit moment werkelijk dramatisch weer voor RoadsterFreaks.

En de weers verwachtingen... :)

Ik ga de hard-top maar eens poetsen en de winterbandjes klaarZetten... :rolleyes:

Wat het weer voor het komend weekend betreft: hier word je niet vrolijk van. Aan de andere kant zitten ze er gelukkig nog wel eens naast, dus fingers crossed.

Link naar reactie

Mijn prioriteiten zijn in deze periode zo gericht op verbouwen :muur: , verhuizen ;) en werk -_- en :rolleyes: , dat ik helaas moet afhaken voor de bijeenkomst in Friesland (niet naar Terschelling roeien :muur: , nouja, anderen laten roeien; geen Forum-weekend :muur::muur: ). Na de zomer hoop ik alles weer zodanig in het gareel te hebben dat er wat meer tijd komt voor andere geneugten. Oostelijke Meet & Greet staat nog wel op m'n programma :) !

Michiel :m:

Link naar reactie
Mijn prioriteiten zijn in deze periode zo gericht op verbouwen :muur: , verhuizen :m: en werk -_- en :rolleyes: , dat ik helaas moet afhaken voor de bijeenkomst in Friesland (niet naar Terschelling roeien :muur: , nouja, anderen laten roeien; geen Forum-weekend :muur::muur: ). Na de zomer hoop ik alles weer zodanig in het gareel te hebben dat er wat meer tijd komt voor andere geneugten. Oostelijke Meet & Greet staat nog wel op m'n programma ;) !

Michiel

Das jammer Michiel maar waardeer het zeer dat je je netjes afmeldt :) tis U vergeven en treffen elkander in een ander stadium van het leven en op een andere lokatie :lol:

Link naar reactie
Das jammer Michiel maar wardeer het zeer dat je je netjes afmeld :rolleyes: tis U vergeven en treffen elkander in een ander stadium van het leven en op een andere lokatie ;)

Huub, je bent een heer en ik kan niet wachten........... :schater:

Tot gauw :) , Michiel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.