Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben maar een arme sloeber hoor Ruud, ennnehh een wip is een wip. :lol:

Ik heb nog niets geboekt, zal ik toch even moeten doen anders kan ik bij sumo in het hok :)

Alles is haast vol, deze is nog vrij

Eurohotel Leeuwarden

Europaplein 20

Leeuwarden

(Leeuwarden nabij de N357)

Zal gelijk maar even bevestigen :m:

Zitten er hier nog meer forumers :lol:

Link naar reactie
Ik heb nog niets geboekt, zal ik toch even moeten doen anders kan ik bij sumo in het hok :lol:

Alles is haast vol, deze is nog vrij

Eurohotel Leeuwarden

Europaplein 20

Leeuwarden

(Leeuwarden nabij de N357)

Zal gelijk maar even bevestigen :D

Zitten er hier nog meer forumers :m:

Was ik dus, wat een :lol: pc, weer niet ingelogd :)

Link naar reactie

He Ruud,

Nu je er toch zit en het al laat is en niemand weet dat ik off topic ga.

Ik heb ehh, je weet wel pinnetje 19 en 7 enneh psst,psst 3 en 12 keer Annemariekoekoek gedaan nadat ik de boel gechecked en ververst heb. (mooi dat groene gras weer he)

Remvloeistof ververst, maar dat klokie dat maar niet pleite gaat, daar ga ik niet van kunnen meuren vanavond he!!

Hoop niet dat de Toverfee me een uitbrander geeft. :lol::)

Link naar reactie

Ik had vanavond ook het stadshotel gebeld en zij ve5rtelde mij dat ze verschillende kamers nog had,was wel rechtstreeks met het hotel :lol::)

Link naar reactie
He Ruud,

Nu je er toch zit en het al laat is en niemand weet dat ik off topic ga.

Ik heb ehh, je weet wel pinnetje 19 en 7 enneh psst,psst 3 en 12 keer Annemariekoekoek gedaan nadat ik de boel gechecked en ververst heb. (mooi dat groene gras weer he)

Remvloeistof ververst, maar dat klokie dat maar niet pleite gaat, daar ga ik niet van kunnen meuren vanavond he!!

Hoop niet dat de Toverfee me een uitbrander geeft. :D :)

Voor het slapen ff naar de ZZZ, kontact aan draadje pennetje 7 aan massa houden en klokje foetsie, wat zal jij lekker :lol::lol::m: straks :D

Link naar reactie
Ja maar 19 is toch ook massa, of moet ik nog langer Annemariekoekoekoeken? :)

Massapunt van veerpoot zit vlak bij en is een hele goeie massa, maar misschien wat langer Annemariekoekoeken draadje ff los van massa en nog eens annemariekoekoeken hexe.gifhm3grin.gif

Link naar reactie

Heb je al een onderkomen voor de 27ste, anders moet je het (zoals Huub voorstelde) direct met het hotel proberen te regelen, dat zal misschien een paar Eurie schelen, maar i.i.g. niet het 3 of 4 voudige.

Een andere optie is dat jouw vrouw met de mijne onze kamer delen en dat wij kerels de nacht door Leeuwarden gaan kantelen :m:

Truste voor zo :):lol::lol:

Link naar reactie
Heb je al een onderkomen voor de 27ste, anders moet je het (zoals Huub voorstelde) direct met het hotel proberen te regelen, dat zal misschien een paar Eurie schelen, maar i.i.g. niet het 3 of 4 voudige.

Een andere optie is dat jouw vrouw met de mijne onze kamer delen en dat wij kerels de nacht door Leeuwarden gaan kantelen :D

Truste voor zo :):lol::lol:

Heb nog niet geboekt. morgen eerst met marijke overhebben, ik hou de laatste optie in gedachte, klinkt niet verkeerd :muur::muur:

ik ga ook :m: :D truste

Link naar reactie

Heb net het restaurant voor de zaterdag avond besproken voor dertien personen en er is nog wel ruimte voor nog een paar mensen.ongeveer om 20:00

Heb voor dit restaurant gekozen omdat die niet gekke duur is en een leuke kaart hebben, Big mama's kitchen.

preview restaurant

logo.jpg

Link naar reactie

He Huub ik breng nog iemand mee dus een tafel voor twee lijkt mij super.

Ik heb ook al een hotel in Frankeren of zoiets. Wel een stukje rijden maar goed rijd zo wie zo al meer dan 2 en half uur naar Leeuwarden dus die paar kilometer kan dat er ook bij.

Tot volgende week zaterdag en zondag.

groetjes iloon

Link naar reactie
He Huub ik breng nog iemand mee dus een tafel voor twee lijkt mij super.

Ik heb ook al een hotel in Frankeren of zoiets. Wel een stukje rijden maar goed rijd zo wie zo al meer dan 2 en half uur naar Leeuwarden dus die paar kilometer kan dat er ook bij.

Tot volgende week zaterdag en zondag.

groetjes iloon

Pas het aan. :P

Link naar reactie

Beste Huub,

Ik heb de donderdag en vrijdag een Bruiloft maar ben in ieder geval zaterdagochtend aanwezig voor de Deukendokter, ik zag al meerdere mensen daarvoor staan en mijn vraag is dan ook of de deukendokter zoveel auto's in een dag kan doen of dat er x komen, in ieder geval is dat voor mij het belangrijkste.

De rit moet ik nog even bekijken, maar dat lijkt me toch ook geen probleem op het laatste moment.(zonder eten)

Groeten André

Link naar reactie
Beste Huub,

Ik heb de donderdag en vrijdag een Bruiloft maar ben in ieder geval zaterdagochtend aanwezig voor de Deukendokter, ik zag al meerdere mensen daarvoor staan en mijn vraag is dan ook of de deukendokter zoveel auto's in een dag kan doen of dat er x komen, in ieder geval is dat voor mij het belangrijkste.

De rit moet ik nog even bekijken, maar dat lijkt me toch ook geen probleem op het laatste moment.(zonder eten)

Groeten André

Andre plan jouw gewoon als eerste of tweede de rest blijft allemaal overnachten en als die van mij een andere keer word gedaan is niet erg.

Ik zet je er voor de zaterdag bij en zondag een vraagteken.

Link naar reactie

Hoi Huub,

Heb wat weinig tijd om alles door te lezen... FF voor de duidelijkheid, de planning van Simca alsvolgt :

Zaterdag Simon komt overdag klussen (eindelijk de schuivende stoelen repareren). Cara komt 's-avonds. Hotel is al geboekt... We eten 's-avonds mee.

Zondag doet Simca1999 het hele programma mee...

Nog een vraagje (en misschien al eerder gesteld), kunnen we 's-nachts de auto stallen bij Sonacar of is Leeuwarden centrum wel "veilig" op zaterdagavond/nacht.

Link naar reactie
Nog een vraagje (en misschien al eerder gesteld), kunnen we 's-nachts de auto stallen bij Sonacar of is Leeuwarden centrum wel "veilig" op zaterdagavond/nacht.

Zedri wil niet alleen overnachten bij Sonacars... :D

Link naar reactie
Zedri wil niet alleen overnachten bij Sonacars... :D

Simca1999 doet mee. Als het kan tenminste.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.