Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Hier de inschrijving voor het Friesland weekend, 27 & 28 Mei 2006

De zaterdag word een klusdag bij Sonacar

de kosten die bij Sonacar worden berekend zijn €5 per uur bij gebruik van een werkplek

Sonacar bied ons een onderhoudset aan van Cartec die bestaat uit een velgenreiniger,dashboard cleaner(zijde matglans) en een leer onderhoud/protectie middel voor de prijs van €37,50

de deur staat vanaf 09:00 open. Wat er te klussen valt is nog te bespreken en het bestellen van onderdelen.

Is er behoefte om je ZZZ een waxprotectie te geven Cartec

Er is een mogelijkheid om deuken te laten verwijderen bij voldoende belangstelling.

Als er audiowensen zijn dan valt er bij Sonacar ook iets te regelen.

Er is een product te koop voor gladde ramen.Renoteq

Ik ga de zaterdag voor de nodige versnapperingen zorgen.Word een snelle indische maaltijd bereid door mijn lieve moeder.

Voor de partners is er vervoer te regelen naar het centrum van Leeuwarden.(lekker shoppen)

Laat maar horen wie er het hele weekend komen of alleen de zondag schrijf je wensen op en wij gaan proberen ze te vervullen

:)

Huub & Reinata

De Deukendokter is op de klusdag beschikbaar kosten zijn €45 per deel als de werkzaamheden groter of klein zijn is de prijs van te voren bespreekbaar

voor de zaterdagavond is het restaurant Preview tot onze beschikking om 20:00

Zaterdag............................zondag....................................................zaterdag...........................................slapen bij Sonacar

1.Rob....................................Rob & Veerle...........................................................eten 1

2.Wilko.................................Wilko & Anne

3.Marvin................................Marvin & Dochter

4...........................................Anja

5Superduper..........................Superduper?

6.Sledge................................Sledge......................................................................eten 2

7.Zedri & CO..........................Zedri & CO...............................................................eten 3 en 4..................overnachting Sonacar

8.Ruud & Marijke....................Ruud & Marijke..........................................................eten 5 en 6.................overnachting Sonacar

9.Simon.................................Simon & Cara...........................................................eten 7 en 8..................overnachting Sonacar

10Sander...............................Sander & Petra

11Joost..................................Joost & bianca..............................deukendokter........eten 9 en 10

12.........l...............................Chrisxl ?

13Adoree & Patrick.........................................

14Nicole & vriendin....................................................................deukendokter

15.........................................Napoje

16Iloon & Iemand..................Iloon& Iemand..........................................................eten 11 en 12

17MarcelZ3 & hanneke..............MarcelZ3. & Hanneke..............................................eten 13 en 14

18Andre.................................Andre ?..........................................deukendokter.......

19..........................................Robin & Karin...........................................................

20Karin & Richard.............................................

21..........................................M-Roadster

22Not2Fast......................................................

23Huub..................................Huub & Reinata..............................deukendokter........eten 15 en 16

De tourit is als volgt,

Vandaag voor 100 % de route voltooid en naar onze mening een mooie presentatie van Friesland.

De start van de route gaat beginnen in Sint Nicolaasga bij het restaurant hjir is 't en wij verwachten een ieder tussen 10:30 en 11:00 om daar met koffie te beginnen en auto's te kijken.

Om 12:00 willen we gaan rijden en maken gelijk een rit van ongeveer 65 kilometer, in een keer,

om dan op de volgende locatie te kunnen eten om 13:30 bij restaurant 'T Stasjons Kofjehus hier hebben we lunchbuffet van €10 p/p exlusief drankjes,een ieder krijgt een kaartje en rekent zelf af.

Daarna vervolgen we de route om 15:00 om nog een gedeelte van friesland te showen.

Deze etappe is ongeveer 55 kilometer en zal eindigen bij het restaurant iselmar in Lemmer waar we om 16:30 zijn,daar drinken we nog een borrel en vandaaruit kan iedereen richting huis rijden.

hjir is't

't stasjons kofjehus

iselmar

Preview

Routebeschrijving Sonacar 27 Mei

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hierbij mijn definitieve opgave:

Klussen, de zaterdag: alleen ik, Veerle komt niet mee wegens tenniscompetitie.

Overnachting, ergens: alleen ik.

Toerrit, de zondag: Veerle en Rob (Veerle komt zondagmorgen op eigen gelegenheid naar Leeuwarden).

Wensen voor de klusdag: HK-subwoofer in orde laten maken door Sonacar. EDIT: Is inmiddels in orde.

Zaterdag restaurant? Wat mij betreft jazeker, maar niet meer moeten rijden (lust graag een aantal lekkere biertjes of wijntjes bij 't diner).

Zondag restaurant? Voor ons niet, graag nog even rustig thuis op redelijke tijd, voor de komende werkdag. Kort afscheid van de groep en even napraten onder 't genot van een drankje ergens zou leuk zijn.

Huub, is het zinvol het andere draadje te sluiten??

EDIT: plaatsen seat bushings 2 stoelen met hulp forumleden is vervallen: is reeds gedaan.

HK-subwoofer is inmiddels in orde.

Link naar reactie
Gast Gast_Anne+Wilko

Wij geven ons op voor de toerrit op ZZZondag en gaan, als dat niet te laat wordt, graag mee uit eten na de rit. Wij moeten idd nog naar huis waar de kids zich die dag alleen moeten vermaken.

Het klussen op de ZZZaterdag: Ik kom misschien alleen maar heb waarschijnlijk niets te doen, de klussen die ik nu heb zijn voor die tijd hopelijk al uitgevoerd. Kan dan wel de helpende hand toereiken.

Wilko

Link naar reactie

Om met iedereen rekening te kunnen houden met de terug reis willen we tussen 10:30 & 11:00 in Sint Nicolaasga beginnen met koffie & thee en een gebakje oid.,daarna brommers kieken op de parkeerplaats en om 12:00 een stuk te gaan rijden en rond 14:00 te luniren tot 15:30,dan de rest van de route te rijden tot 17:00 in een cafe een drankje te nemen en daar elkaar een goede terugreis toewensen.

Link naar reactie

Ik kom zaterdag om evt seat bushings te doen (als ik ze al heb ? ), en ben genegen om ieder ander , net als Wilko, van hand en span diensten te voorzien. Dit laatste uiteraard als het alleen de ZZZ betreft !? :lmao:

Ik blijf niet eten ! :(

Zondag doe ik mee met de tour en blijf waarschijlijk tot het einde "hangen" ! Misschien dat een van m'n dochters meerijd ?! :lmao:

Looking forward to it ! :lmao:

Link naar reactie

Als we komen.............. zal het zondag zijn, want zaterdag retour vanaf Terschelling ( ;) avond tevoren) (met vrachtauto en roeisloep), wsl tamelijk brak :rolleyes: :skull: . Mits zondag voldoende bijgekomen, komen we ;) retour Fryslan.

Michiel :D .

Link naar reactie

Gooi even een joker in de strijd,mijn moeder gaat een indische middagmaal bereiden. :m: wie komt er nog meer dan. ;)

Link naar reactie
Gooi even een joker in de strijd,mijn moeder gaat een indische middagmaal bereiden. :m:Â wie komt er nog meer dan. ;)

In principe heb je al een lijst van deelnemers, uit het vorige draadje. Ik kan me niet voorstellen dat mensen nu nog afhaken, helemaal niet als je moeder Hamar in de strijd gooit. ;) Het is alleen nog zaak om te weten wie zaterdag, of zondag, of beide dagen komt.

Napoje & Barbara

Rob & Veerle

Roodkapje Ruud & marijke

Chrisxl & Yvonne

Nicole & liefje

Ivo & Elly

Joost vdl & Bianca vdl

DJL & Eva

Anja

marvin

Sander & Petra

Michiel & Ingrid

Zedri & Co

Simca 1999 Simon & carla

Superduper Ies & Mirjam

Anne & Wilko

corabossers

Jan villijn & Liefje

Coconut & Marianne

Andre & martine

Aad & Ellie

Link naar reactie
Moet toch de boel actueel houden  ;)

Terecht. Misschien is het daarom prettig dat wie zich al had opgegeven, dat nog even bevestigt. Hint. ;) Maar laat ik me er verder niet mee bemoeien. ;)

Overigens, die Indische maaltijd, is dat op zaterdag of op zondag? :m:

Link naar reactie
Moet toch de boel actueel houden  ;)

Terecht. Misschien is het daarom prettig dat wie zich al had opgegeven, dat nog even bevestigt. Hint. ;) Maar laat ik me er verder niet mee bemoeien. ;)

Overigens, die Indische maaltijd, is dat op zaterdag of op zondag? :m:

Zaterdag op de klusdag,komen toch maar een paar mensen. ;) tot zo

Link naar reactie
Moet toch de boel actueel houden  ;)

Terecht. Misschien is het daarom prettig dat wie zich al had opgegeven, dat nog even bevestigt. Hint. :blink: Maar laat ik me er verder niet mee bemoeien. ;)

Overigens, die Indische maaltijd, is dat op zaterdag of op zondag? <_<

Zaterdag op de klusdag,komen toch maar een paar mensen. ;) tot zo

Jaaaaaaaaaaaa, lekker MAKKAN, MAKKAN, bij Huub z'n moeder ! ;)

Link naar reactie
Ik moest vandaag eerst toestemming vragen voor een zaterdag vrij. Dat kon gelukkig, nu is alleen nog de vraag, welke limbo's rijden nog meer op, en op welke dag?

Zijn er ook nog leuke hotels in de buurt, in het geval dat ik op zaterdag aankom?

Ik rij Zaterdag erheen Danny.

Ik Zou wel een beetje optijd daar willen Zijn om wat van de geZellige klusdag mee te krijgen,

en uiteraard wat van Huub's moederke wat lekker en apart eten :P

Huub Zou een slaapplaatsje voor Zedri kunnen regelen en wellicht ook voor jouwn blauwe sexbom. Een hotelletje o.i.d. is er vast wel.

Link naar reactie
Ok, so be it.... Huub, schrijf mij maar in voor beide dagen, ik heb dan wel niks te klussen maar ik bied jullie graag een helpende hand. :P

Help s.v.p. met de seat bushings! :m:

Link naar reactie
Ok, so be it.... Huub, schrijf mij maar in voor beide dagen, ik heb dan wel niks te klussen maar ik bied jullie graag een helpende hand. :lol:

Mooi. Dan rijden we met op Zijn minst met vier Z'ts richting Japan.

Piérre wil denk ik weer afspreken bij het lichtontvlambarevloeistofdiebenZineheetafvulstation in Nuth. Hij komt samen met yellowrider aanrijden omdat die twee Zo dicht bij elkaar wonen.

Heb je die Smidje Verholen nog een geZien???

Link naar reactie
Huub, kan je aangeven in de eerste post wie er komen op de zaterdag en zondag, ziet er wat overzichtelijkerder uit ;) :D

done

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.