Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

Huub, kan je nog wat indopower in de strijd gooien en de weergoden toespreken voor wat zon komend weekend :drank:

Die regendans die je de laatste keer gedaan hebt is iets te veel van het goede, ik verzuip hier bijna :party:

Link naar reactie
  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub, kan je nog wat indopower in de strijd gooien en de weergoden toespreken voor wat zon komend weekend :drank:

Die regendans die je de laatste keer gedaan hebt is iets te veel van het goede, ik verzuip hier bijna :party:

het weer

Link naar reactie
Ik ben bang dat er wat geavanceerde prehistorische "moves" aan te pas moeten komen van een iets oudere Indo om dit onheil te keren. :drank:

Dat moet MarcelZ3 zijn. Doe maar! :party:

Link naar reactie
Dat moet MarcelZ3 zijn. Doe maar! :drank:

Die Rob, die kent z'n Pappenheimers wel hoor :banaan:

Ik zal mijn atributen van zolder halen en me opzieren en deze dans geheel in stijl (incl. p*niskoker) uitvoeren.

Het gaat jullie wel wat kosten hoor! :party:

Heb trouwens een behandelwijze specifiek voor de dames in de aanbieding n.l.:

Borstvergroting door handoplegging, ik reken er slechts 5,= Euro voor, met de garantie dat als het resultaat uitblijft er een restitutie van gelden plaatsvind. :drank:

Voor de heren heb ik helaas nXs in de aanbieding. :party:

Link naar reactie
Heb trouwens een behandelwijze specifiek voor de dames in de aanbieding n.l.:

Borstvergroting door handoplegging, ik reken er slechts 5,= Euro voor, met de garantie dat als het resultaat uitblijft er een restitutie van gelden plaatsvind. :drank:

geen gratis 2e en 3e behandeling dan ?? :party:

Link naar reactie
Heb trouwens een behandelwijze specifiek voor de dames in de aanbieding n.l.:

Borstvergroting door handoplegging, ik reken er slechts 5,= Euro voor, met de garantie dat als het resultaat uitblijft er een restitutie van gelden plaatsvind. :party:

Voor de heren heb ik helaas nXs in de aanbieding. :party:

:schater::schater::schater::schater::drank:

Link naar reactie
Die Rob, die kent z'n Pappenheimers wel hoor ;)

Ik zal mijn atributen van zolder halen en me opzieren en deze dans geheel in stijl (incl. p*niskoker) uitvoeren.

Het gaat jullie wel wat kosten hoor! :P

Heb trouwens een behandelwijze specifiek voor de dames in de aanbieding n.l.:

Borstvergroting door handoplegging, ik reken er slechts 5,= Euro voor, met de garantie dat als het resultaat uitblijft er een restitutie van gelden plaatsvind. :D

Voor de heren heb ik helaas nXs in de aanbieding. :(

Wat is het minimum percentage van de vergroting ???

Wilko wil mij wel aanmelden :D

Anne

Link naar reactie
Verdorie, Ruud niet netjes dat je onder mijn prijs gaat zitten. :P

Is je reinste broodnijd, kan jij je niet op de heren richten?! :(

Zaterdag tijdens de klusdag claim ik in ieder geval " het bijstellen van de koplampen" ;) l

Kom maar naast me staan; ik had Ruud ook al gevraagd voor mijn lampen.

Link naar reactie
Enneeh, staan die van jouw een beetje te loensen. of zijn ze onafhankelijk aan het verkennen?

De rechter koplamp staat recht omhoog. Een potent kereltje, dus. :( Waarschijnlijk zit de lamp er verkeerd in.

Link naar reactie

Daar gaat mijn serieuse topic :( BARBAREN

Stalling bij Sonacar is geregeld,maar de vraag is hoe we naar het hotel en weer terg gaan komen???taxi,Bus,lopen,is nog even een meedenker.

Er is op de 27ste ook nog een straatfestival in Leeuwarden

Link naar reactie
Zaterdag tijdens de klusdag claim ik in ieder geval " het bijstellen van de koplampen" ;) l

JaJa, en jij Zeker jouwn drijfstang laten uitrichten Zeker... :lol:

Link naar reactie
Daar gaat mijn serieuse topic ;) BARBAREN

Stalling bij Sonacar is geregeld,maar de vraag is hoe we naar het hotel en weer terg gaan komen???taxi,Bus,lopen,is nog even een meedenker.

Er is op de 27ste ook nog een straatfestival in Leeuwarden

JaJa, en jij Zeker jouwn drijfstang laten uitrichten Zeker...

Shit man, klopt helemaal 't is net een dobber in bad :schater:

Dit is m'n laatste hoor, ben bang voor sancties van m'n toverVee, krijg anders maar 1 stukje kroepoek zaterdag.

:lol:

Link naar reactie

Nog een tijdmelding van de deukendokter hij heeft consultensie vanaf 10;00,

wat Ik ook nog wil mededelen is dat Sonacar nog geen pin mogelijkheden heeft,maar er is wel een pinautomaat een klein stukje verderop

Sonacar is een jong startende onderneming en ze zitten op nieuw stuk industrieterrein van LWD en weet niet of de meeste navigatiesystemen deze straat weergeven maar zal vrijdag een route uitleg posten voordat die weer ondersneeuwd in "zinnige"posten"van Rob en Marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.