Ga naar inhoud

inschrijving Friesland weekend


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 282
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, ik wil jullie ook nog allemaal heel veel plezier wensen dit weekend! Als het zondag een beetje redelijk weer is kom ik misschien ook nog wel even die kant op.

Idem.......... allemaal veel plezier morgen als het weer enigzins redelijk is kom ik ook zondag........... misschien samen op rijden M-roadster???? :rolleyes:

Link naar reactie
Idem.......... allemaal veel plezier morgen als het weer enigzins redelijk is kom ik ook zondag........... misschien samen op rijden M-roadster???? :rolleyes:

We houden even contact over zondag Chris.. Zag je vandaag trouwens nog rijden op de afrit a9 bij zaandam, kan dat?

Link naar reactie
In Friesland kan je toch over de 200 naar plaatsen rijden :rolleyes:

Btw Wij komen ook, nog niet bekend of Yvonne beiden dagen komt (ik wel)

Alleen om dat beetje regen kom je niet??????

Link naar reactie
Alleen om dat beetje regen kom je niet??????

Was het alleen maar door de regen Huub, ik doe mijn best maar er is op dit moment heel wat aan het veranderen .......... eventuele verhuizing komt steeds dichterbij. Mocht het lukken hoor je het zondag wel.

Link naar reactie

Ik lees eigenlijk nu pas dat er dit weekend een meeting is...

Aangezien ik een Qp M wil gaan kopen en een maat van mij misschien een M roadster is het wellicht mogelijk om zondag ook even te komen kijken voordat men gaat starten?

Ik weet niet of het handig is om zondag te komen kijken en zo ja, wat is dan de beste tijd..? Begrijp natuurlijk wel dat wij NOG geen z3 hebben, maar we zijn wel geinteresseerd om een kijkje te komen nemen en even wat inspiratie op te doen..

Als jullie ons een tijd kunnen geven wat het beste is om te komen kijken dan graag.. Eventueel ook een naam naar wie we kunnen vragen..

Weet ook niet of Roodkapje komt? Echte naam is mij eerlijk gezegd nog onbekend :rolleyes:

Ik hoor het wel even..

Groetjes Kees

Link naar reactie
Ik lees eigenlijk nu pas dat er dit weekend een meeting is...

Aangezien ik een Qp M wil gaan kopen en een maat van mij misschien een M roadster is het wellicht mogelijk om zondag ook even te komen kijken voordat men gaat starten?

Ik weet niet of het handig is om zondag te komen kijken en zo ja, wat is dan de beste tijd..? Begrijp natuurlijk wel dat wij NOG geen z3 hebben, maar we zijn wel geinteresseerd om een kijkje te komen nemen en even wat inspiratie op te doen..

Als jullie ons een tijd kunnen geven wat het beste is om te komen kijken dan graag.. Eventueel ook een naam naar wie we kunnen vragen..

Weet ook niet of Roodkapje komt? Echte naam is mij eerlijk gezegd nog onbekend :blink:

Ik hoor het wel even..

Groetjes Kees

Roodkapje ( Ruud) is aanwezig :D

Beste tijd is :

De start van de route gaat beginnen in Sint Nicolaasga bij het restaurant hjir is 't en wij verwachten een ieder tussen 10:30 en 11:00 om daar met koffie te beginnen en auto's te kijken.

Route beschrijving en waar alles plaats vindt zie eerste pagina van dit topic :)

Link naar reactie

Natuurlijk kunnen jullie altijd komen kennismaken......... Mocht ik komen is er wellicht zelfs een plekje vrij om mee te rijden, ik weet niet wie er nog meer alleen komt dan kan je maat ook meerijden als dat zo uitkomt. :blink:

Roodkapje (Ruud) is er ook. :)

Link naar reactie
Was het alleen maar door de regen Huub, ik doe mijn best maar er is op dit moment heel wat aan het veranderen .......... eventuele verhuizing komt steeds dichterbij. Mocht het lukken hoor je het zondag wel.

Was een beetje onverwachte post van je als deihard forummember dat je niet komt maar alle respect :blink:

Link naar reactie
Ik lees eigenlijk nu pas dat er dit weekend een meeting is...

Aangezien ik een Qp M wil gaan kopen en een maat van mij misschien een M roadster is het wellicht mogelijk om zondag ook even te komen kijken voordat men gaat starten?

Ik weet niet of het handig is om zondag te komen kijken en zo ja, wat is dan de beste tijd..? Begrijp natuurlijk wel dat wij NOG geen z3 hebben, maar we zijn wel geinteresseerd om een kijkje te komen nemen en even wat inspiratie op te doen..

Als jullie ons een tijd kunnen geven wat het beste is om te komen kijken dan graag.. Eventueel ook een naam naar wie we kunnen vragen..

Weet ook niet of Roodkapje komt? Echte naam is mij eerlijk gezegd nog onbekend :blink:

Ik hoor het wel even..

Groetjes Kees

Hallo die Kees tuurlijk zijn jullie welkom,zaterdag is ook nog een optie om in Leeuwarden te komen daar is waarschijnlijk meer ruimte om te kletsen en te kijken.Daar kan je van s'morgens 9:00 tot een uur of 18:00 terecht.

Huub

Link naar reactie

Ik ga maar eens lekker slapen, het wordt morgen een lange rit, hopelijk wel een beetje droog.

Even de asperges becochtigen... :blink:

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ.

Link naar reactie
Ik ga maar eens lekker slapen, het wordt morgen een lange rit, hopelijk wel een beetje droog.

Even de asperges becochtigen... :blink:

GreetZZZ from Limbo FreetZZZ.

Goede rit Morgen,Reinata kan nog niet naar bed zij is nog met de hete eieren bezig

Link naar reactie
ah.................lekker Sambal Goreng Telor :) , zal ik dan toch maar......................... :blink:

& ajam pedis ,babi kejap,frikadel pangang en asinan,kroepoek :D

Link naar reactie

:D Ben geloof ik een beetje erg in de war geweest met de data. Ik ben thuis én ik zie nu (pas) dat het rondje Friesland dit weekend is! :blink: Lemmer is vlak bij mij thuis .. hmmm .. als ik het qua tijd ga redden kom ik toch nog even langs als jullie klaar zijn met de rit.

Heel veel plezier allemaal en geniet van het mooie Noorden! :)

Link naar reactie

Net terug uit Leeuwarden, pfff wat een balle weer maar toch vlot gereden.

Foto's zal ik zo posten, moet wel even zeggen dat Huub een pluim verdient en dan was het alleen al voor zijn geweldige kookkunst..

Huub bedankt :)

Tevens de Deukendokter want die man is een echte Hans Kazan, hij heeft zo'n 30 a 40 deukjes en deuken uit mijn auto gelepeld en wel zo dat je het dus echt niet meer ziet, geweldig.... :blink:

André

Link naar reactie

De klussendag was metname door de organisatie van Huub een schitterende ZZZ dag ! :)

Bere gezellig, en een hoop geleerd en geklust ! :D

Huub, harstikke bedankt :thumbup::thumbup: en tot morgen op de tour ! :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.