Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Humor Rob, snap je toch wel, ben er ongevoelig voor hoor, jij toch ook!

Marcel toch... Wat denk je zelf?? ;) :m::m:

Ga het nou niet allemaal uitleggen...! ;) :)

Ach die MarZZZel is zo'n stink indo he grote bek klein hartje of niet CHRSXL B)

Link naar reactie
Iemand goeie tips om filmpjes te plaatsten? B)

Ja, je DV streams aan mij geven zodat ik ze kan omrekenen naar Quicktime of Mpeg. Als mensen willen kan ik ze zelfs omrekenen naar telefoon formaat (3gp)

Het hosten op Ftp is een ander verhaal. Ik kan e.v. een paar mensen een link sturen waar ze te d/l zijn maar dat gaat alleen met een PM want dat is een bedrijfs FTP met classified info... ;)

Link naar reactie
Mijn advies is ook een Divx AVI. Liever niet als een torrent, want dan moet ik weer van die vage software gaan installeren om hem inelkaar te knutselen. Hetzelfde geldt voor Quicktime :birthday:

Ik heb eventueel wel ruimte om hem te hosten.

NEE! Alsjeblieft geen Divx! en zeker geen AVI. please doe me een lol. MPG kan IEDEREEN afspelen!

Link naar reactie

ChrisXL,

Ga je de Avi nog eerst bewerken?

Anders heb ik Premiere voor je, dan kan je er een geinige compilatie van maken en wegschrijven in diverse formaten. (voor ieder wat wils)

Je hebt wel een stevige processor en plenty schijfruimte nodig om te renderen.

Een andere optie is dat je de complete Avi file aan mij past. Ik had begrepen dat jouw camera (mooi ding overigens) is uitgevoerd met een HD van 20Gb met een USB2 aansluiting, dus overpompen is zo gebeurd en dat ik dan kan ik proberen er iets leuks van te maken en deze aan een ieder die interesse heeft (uiteraard met jouw goedkeuring) ter beschikking stel.

MarZZZel

Link naar reactie
ChrisXL,

Ga je de Avi nog eerst bewerken?

Anders heb ik Premiere voor je, dan kan je er een geinige compilatie van maken en wegschrijven in diverse formaten. (voor ieder wat wils)

Je hebt wel een stevige processor en plenty schijfruimte nodig om te renderen.

Een andere optie is dat je de complete Avi file aan mij past. Ik had begrepen dat jouw camera (mooi ding overigens) is uitgevoerd met een HD van 20Gb met een USB2 aansluiting, dus overpompen is zo gebeurd en dat ik dan kan ik proberen er iets leuks van te maken en deze aan een ieder die interesse heeft (uiteraard met jouw goedkeuring) ter beschikking stel.   

MarZZZel

Dat is nou juist het punt, Premiere kan die formaten conversie niet goed aan. Als je in premiere een mpeg maakt bijv. wordt ie 4 x zo groot en 2x zo slecht.

Dus:

exporteren als BESTAAND bestands formaat. Dat hangt dus van je videokaart af.

Van mij mag iedereen het probren hoor maar ik denk dat we d'r hier op m'n werk wel mee overweg kunnen :huh:

Chris, ik heb je al aangeboden dat we het hier in het weekend een keertje editen.... Ik kan misschien wel een van de editors vragen of we even op een Avid mogen :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.