Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

:fez: eerste link blijft downloaden bij 200 mb gestopt, chris hoe groot is dit bestand?

tweede link krijg ik abacadabra taal :lmao:

2e link: "Oslaan als", met rechtermuisknop. Gaat perfect, duurt ca. 10 minuten.

Daarna altijd direct afspeelbaar, want opgeslagen.

Link naar reactie
  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Krijg tot nu toe alleen eerste filmpje binnen en van de andere filmpjes een gedeelte inhet balkje rechtsonder en dan wil het niet verder dan dat. ;)

Link naar reactie

Huub, ik kan je de twee andere filmpjes toesturen. Duurt wel lang en weet ook niet of je postbak bij je provider dat aankan. Kan dat, dan kun je ze gemakkelijk opslaan. Ik kan eerst nog proberen ze in te pakken. Dan zou het zeker moeten kunnen. Ik ga dat laatste zometeen proberen, lukt het dan zie je het vanzelf, lukt het niet, sorry. By the way: filmpje 2 en 3 zijn samen 346 Mb, vandaar het inpakken! Valt natuurlijk niet te versturen.

Edit: Met WinZip nog altijd 200zoveel MB. Ben nu met een andere methode bezig.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Huub, het lukt voor geen meter! :rolleyes:

Ik pakte het 2e filmpje van Chris in met WinRar, en dan nog 100enzoveel MB!!

Dat kan geen ekele postbus aan. Sorry, Huub!!

Hierbij dan ook het verzoek aan bijvoorbeeld Sledge: voorzie Huub van de 2 laatste filmpjes van Chris op een manier die wél haalbaar is. Misschien doe ik wat fout; de whizzkids hier moeten dat toch kunnen?? ;)

Link naar reactie
Huub, het lukt voor geen meter! :rolleyes:

Ik pakte het 2e filmpje van Chris in met WinRar, en dan nog 100enzoveel MB!!

Dat kan geen ekele postbus aan. Sorry, Huub!!

Hierbij dan ook het verzoek aan bijvoorbeeld Sledge: voorzie Huub van de 2 laatste filmpjes van Chris op een manier die wél haalbaar is. Misschien doe ik wat fout; de whizzkids hier moeten dat toch kunnen?? ;)

Bedankt voor je poging maar als jullie het wel is gelukt zal het aan mijn computer liggen <_<

Link naar reactie

Ik zet ze tijdelijk wel even op Superdupernet. De link volgt, eerst even geduld voor het uploaden..... ;)

Aangezien ik blijkbaar niet de enige was met wat probleempjes om de files binne te halen; hier even een tijdelijk mirror. De filmpjes van Chris moet je niet missen,ze zijn erg leuk!

deel 1 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb

deel 2 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 190 Mb

deel 3 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb

Z3 Fun - rechtermuisklik en kies opslaan als - 100 Mb

En langs deze weg: bedankt Chris voor de toffe videoimpressies van een geslaagde forum meeting!

Link naar reactie
:fez: ik ben ze nu aan het downloaden en hoop dat het nu lukt, ik wou ze alle 4 tegelijkertijd binnen halen maar dat gaat ook al niet :D dus doe ik er maar 2 tegelijk wat nu wel loopt :D

:lol: 2 tegelijk gaat ook niet heb er 1 binnen dus eerst maar even kijken dan de andere 1 voor 1 binnenhalen :foto:

Link naar reactie
Ik zet ze tijdelijk wel even op Superdupernet. De link volgt, eerst even geduld voor het uploaden..... :lol:

Aangezien ik blijkbaar niet de enige was met wat probleempjes om de files binne te halen; hier even een tijdelijk mirror. De filmpjes van Chris moet je niet missen,ze zijn erg leuk!

deel 1 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb - rond 21:00 klaar

deel 2 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 190 Mb

deel 3 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb

Z3 Fun - rechtermuisklik en kies opslaan als - 100 Mb

En langs deze weg: bedankt Chris voor de toffe videoimpressies van een geslaagde forum meeting!

Hoelang laat je ze staan?

Met mijn modempje kan ik dit niet downloaden

dus wil morgen tussen de middag ff op mijn werk kijken

als het er dan nog is :D

Link naar reactie
Ik zet ze tijdelijk wel even op Superdupernet. De link volgt, eerst even geduld voor het uploaden..... :D

Aangezien ik blijkbaar niet de enige was met wat probleempjes om de files binne te halen; hier even een tijdelijk mirror. De filmpjes van Chris moet je niet missen,ze zijn erg leuk!

deel 1 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb - rond 21:00 klaar

deel 2 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 190 Mb

deel 3 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb

Z3 Fun - rechtermuisklik en kies opslaan als - 100 Mb

En langs deze weg: bedankt Chris voor de toffe videoimpressies van een geslaagde forum meeting!

Hoelang laat je ze staan?

Met mijn modempje kan ik dit niet downloaden

dus wil morgen tussen de middag ff op mijn werk kijken

als het er dan nog is :foto:

Denk dat SD ze nog wel een dagje of zo wil laten staan :lol:

Link naar reactie
Ik zet ze tijdelijk wel even op Superdupernet. De link volgt, eerst even geduld voor het uploaden..... :foto:

Aangezien ik blijkbaar niet de enige was met wat probleempjes om de files binne te halen; hier even een tijdelijk mirror. De filmpjes van Chris moet je niet missen,ze zijn erg leuk!

deel 1 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb - rond 21:00 klaar

deel 2 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 190 Mb

deel 3 - rechtermuisklik en kies opslaan als - 160 Mb

Z3 Fun - rechtermuisklik en kies opslaan als - 100 Mb

En langs deze weg: bedankt Chris voor de toffe videoimpressies van een geslaagde forum meeting!

:D heb ze allemaal binnen en werken goed :fez:

:lol: nu proberen om ze op een dvdtje te branden.

superduper bedankt voor de links.

chris bedankt voor de films :D

Link naar reactie

welke codec moet ik hebben, heb met geen enkel filmpje ooit problemen, maar bij deze kende mediaplayer het type of de codec niet. Heb dus net nog eens divx geinstalleerd en de laatste codecs van microsoft geinstalleerd, maar blijft het niet doen.

Link naar reactie

Volgens mij heeft Chris d'r mpeg2 van gemaakt. Niet zo handig. Is alleen geschikt voor DVD. Je moet mpeg1 gebruiken. Dat is het formaat voor internet.

Ah ik weet het weer. Het is opgenomen op DVD, vandaar...

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.