Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

was eigenlijk aan TheShrike gericht, weet niet of hij ook op MAC draait?

nee geen MAC voor mij. Gewoon XP, al heb ik wel wat unix en linux dingetjes erbij. BTW, de oude mediaplayer doet het wel. Ik wist niet dat die nieuwe MP/Codec niet backward compatible was.

Hoe dan ook, k'heb nu de filmpjes gezien. Goed om te zien dat jullie nog van het "oude" rijden zijn, met veel tussengas. :ok: prima.

p.s. CXL zijn eerdere commentaar kennende had ik wel weggeretouchde kentekenplaatjes verwacht :mellow: ;)

Link naar reactie
Ja weet je wel hoeveel werk dat is op video????? <_<

ik zal het toch ff uitleggen. Het was een grapje. :rolleyes:

:schater:

je doet je titel eer aan, de intrigant II zou ook toepasselijk zijn.

Heerlijk :blink:

Link naar reactie
VLC speelt bijna alles en is er voor ELK platform en word ook veel geupdate :blink:

Nou, ik heb ze ook eindelijk gezien.Dankzij VLC. Ik wilde er een mooie DVD van maken maar iDVD herkende de files niet. Wat is het eigenlijk voor formaat dan? geen mpeg2 iig.

Anyway, mooie filmpjes! Vooral het 2e :huh: Wat een mooie zwarte roadster hehe. <_<

Eigenlijk moet je die bochtige weggetjes op de dijk (van de 3e meeting) met z'n 2-en doen. Weet je nog Chris? dat was lachen hoor. 1 rijden en 1 filmen. Het ziet er pas echt leuk uit als je d'r achter rijdt. :rolleyes:

Link naar reactie
je doet je titel eer aan, de intrigant II zou ook toepasselijk zijn.

Heerlijk  :blink:

Daar herken ik wel wat in, maarre misschien is dit een ander draadje, maar wie is dan de intrigant I? Die uit Asterix en Obelix of spreek je in de 1e persoon enkelvoud? <_<:rolleyes::huh:

album-15.jpg,

Link naar reactie
je doet je titel eer aan, de intrigant II zou ook toepasselijk zijn.

Heerlijk  :huh:

Daar herken ik wel wat in, maarre misschien is dit een ander draadje, maar wie is dan de intrigant I? Die uit Asterix en Obelix of spreek je in de 1e persoon enkelvoud? <_<:rolleyes: :D

album-15.jpg,

THERE CAN ONLY BE ONE!

Ik stel voor dat Shrike dan de Alien Invader wordt :blink:

Link naar reactie
voor echt goed geluid en snelle database handling moet je deze hebben!!!

weer zo'n iTunes kloon :rolleyes:

Neu deze is veel ouder en veel beter (dan andere windows dingen iig). Deze is ontwikkeld in 2001 (?) uit frustratie over Musicmatch (anno 2000?). In ieder was ik er al een tijd mee aan het spelen voordat ik ooit van Itunes had gehoord, maar ja ik krijg niet veel mee over apple. Volgens mij heeft Musicmatch toch echt de eer gehad om die markt groot te maken en niet Itunes. Deze laatste is veel later met veel meer marketing geld op de markt gezet (in mijn belevenis).

Dajukebox is de enige die ik ken die (onder windows) fatsoenlijk met een database van ~2 terabyte aan music kan omgaan

Link naar reactie
voor echt goed geluid en snelle database handling moet je deze hebben!!!

weer zo'n iTunes kloon :rolleyes:

Neu deze is veel ouder en veel beter (dan andere windows dingen iig). Deze is ontwikkeld in 2001 (?) uit frustratie over Musicmatch (anno 2000?). In ieder was ik er al een tijd mee aan het spelen voordat ik ooit van Itunes had gehoord, maar ja ik krijg niet veel mee over apple. Volgens mij heeft Musicmatch toch echt de eer gehad om die markt groot te maken en niet Itunes. Deze laatste is veel later met veel meer marketing geld op de markt gezet (in mijn belevenis).

Dajukebox is de enige die ik ken die (onder windows) fatsoenlijk met een database van ~2 terabyte aan music kan omgaan

iTunes is van eind 2000... Alleen is het een hele tijd alleen mac only geweest. Dus waarschijnlijk de eerste kloon voor windows. Nevermind: beter goed gejat dan slecht bedacht. Vraag maar aan Bill Gates ;) (alleen valt op de definitie "goed" nog wel wat te beknibbelen)

Link naar reactie
je doet je titel eer aan, de intrigant II zou ook toepasselijk zijn.

Heerlijk  ;)

Daar herken ik wel wat in, maarre misschien is dit een ander draadje, maar wie is dan de intrigant I? Die uit Asterix en Obelix of spreek je in de 1e persoon enkelvoud? ;) :rolleyes: ;)

album-15.jpg,

zullen we in het vervolg samen ivo gaan pesten? :schater:

ras.gif

Link naar reactie
  • 3 weken later...

@ Cora,weet je nog onder de koffie dat je vertelde dat ze bij Lelystad een snelheidscontrole aan het opbouwen waren,wij hebben deze dus getest en hij deed het netjes met 142 gepaseerd en een bonnetje van €55 gekregen.

Link naar reactie
@ Cora,weet je nog onder de koffie dat je vertelde dat ze bij Lelystad een snelheidscontrole aan het opbouwen waren,wij hebben deze dus getest en hij deed het netjes met 142 gepaseerd en een bonnetje van €55 gekregen.

:lol: B) Oops.......... na de rit van Heereveen zijn wij door de polder naar de bewoonde wereld teruggereden!!! Wel met iets meer dan 142 gereden! B)

Link naar reactie
@ Cora,weet je nog onder de koffie dat je vertelde dat ze bij Lelystad een snelheidscontrole aan het opbouwen waren,wij hebben deze dus getest en hij deed het netjes met 142 gepaseerd en een bonnetje van €55 gekregen.

@ Huub: Bij deze, namens alle weggebruikers in Nederland, hartelijk dank voor uw genereuze bijdrage aan de nieuwe asfaltering van de A6. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.