Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb denk dat ik me iets te veel heb uitgelaten over DE terrasjes :rolleyes:

Klopte dus, m'n "bijrijder" zat dus ook mee te lezen :kewl:

Hoeveel Girls is moeilijk te zeggen, maar ik weet dat ChristineXS een eigen Z heeft en Eva van DJLeonardo ook wel eens achter het stuur van de Z kruipt.

Tijdens de rit heb ik Ans van Tobiastoeter zien rijden en gebruikt de Z ook dagelijks.

O ja, Nadia van Edwin ook nog een stukje tijdens de rit zien rijden en op het forum gelezen dat Martine van Andre ook de Z voor haar werk gebruikt.

Volgens mij zijn er meer Girls die met de Z rijden :kewl:

Link naar reactie
Dat de Z op naam van de vrouw staat is verzekeringtechnisch, ze krijgen hogere korting :schater:

Ja, die van mij wilde dat niet. Eigenlijk zou ze d'r dan ook niet in mogen rijden voor straf :rolleyes: Maar goed....zacht ei als ik ben, :kewl: Als er een GZP meeting komt mag ze 'm wel meenemen....

Link naar reactie
Roodkapje ... weet jij nog hoeveel vrouwen er met de Z3 waren?  B)

Zoals al eerder aangegeven: veel mannen achter het stuur terwijl de auto van de vrouw schijnt te zijn.

Mijn wagen heb ik zelf gekocht en op mij naam ingeschreven en verzekerd.

Mijn vrouw moest er eerst niet veel van weten, maar na een aantal toertochten was ze d'er helemaal voor gewonnen. Zeker na afgelopen meeting bij jullie...

Ook heeft Berre ons leuke verhalen vertelt over de BMW AC Vlaanderen club en we denken eraan om ook bij hun aan te sluiten om nog meer tochten te doen. Daar is die Z toch voor gemaakt, toch ?

Wat betreft het stuur afgeven : ik had voor we vertrokken aan mijn vrouw beloofd dat ze ook een stukje mocht rijden met de Z. Maar ik was het glad vergeten en toen waren we alweer thuis... :huh: ;)

Link naar reactie

Ja ik heb de Z voor Hanneke gekocht en het is danook haar eigendom.

Als we saampies toeren vindt zij het fijner dat ik rij, want dan kan zij beter genieten van de omgeving en ik, (L*L dat ik ben) offer me dan maar weer op. Gnagna gniffelgniffel.

Ik heb toch wel stiekem al wat modificaties aangebracht aan haar Z,want zoals jullie weten wilde ze 'm (haar) origineel houden.

Maar ja het is net als jeuk, je moet krabben!!

Overigens heb ik om jullie te "zieken" lekker (als enige) het boodschappenmandje achterop gemonteerd, maar was verbaasd dat ik hierover geen commentaar heb gehad. Ik weet dat jullie het een vlag op een modderschuit vinden.

Oh ja, ik heb in ieder geval voor wat "kleur" gezorgd tijdens de 4e toerrit!!!!!

Huub je krijgt versterking jongen.

Mochten jullie iets missen uit of van je Z, deze Swah krijgt toch de schuld.

Effe alle gekheid op een stokkie, het was gaaf!!!!

MarZZZel

Link naar reactie

Nou Marcel, je hebt dan (net als Huub) een natuurlijke bruine kleur, SledgeHammer was van al dat open rijden nogal rood geworden :huh:

Misschien zou een emmer water uitkomst bieden B) :schater:

Link naar reactie

Ja Ivo,

Hoe zat het weer met Rob?

We hadden geloof ik een zeer diepgaand gesprek over pluimvee!!

Enneh, wij vroegen ons allen af welke kippensoorten er bestonden.

Genoemd werd:

Soepkip, scharrelkip, legkip, slachtkip, broedkip, broedsige kip (in de volksmond ook wel Karin) en toen kwam ineens de emmer koud water en een flinke teil voor Rob.

Hoe zat het ook weer??? Whoeha!!!!

Link naar reactie

;)

om op eerdere vragen terug te komen. Auto staat op mijn naam maar Nadia mag er ook in rijden hoor.

hm ...... :huh: alle modificaties betaal ik zelf ..............

toch nog eens B)

:D

btw Chris, wat gaat er met de film gebeuren? Ben wel erg benieuwd.

Link naar reactie
Ja Ivo,

Hoe zat het weer met Rob?

We hadden geloof ik een zeer diepgaand gesprek over pluimvee!!

Enneh, wij vroegen ons allen af welke kippensoorten er bestonden.

Genoemd werd:

Soepkip, scharrelkip, legkip, slachtkip, broedkip, broedsige kip (in de volksmond ook wel Karin) en toen kwam ineens de emmer koud water en een flinke teil voor Rob.

Hoe zat het ook weer??? Whoeha!!!!

Euhh? Ik weet van niets. Andere Rob?? B)

Link naar reactie
Roodkapje ... weet jij nog hoeveel vrouwen er met de Z3 waren?  B)

Zoals al eerder aangegeven: veel mannen achter het stuur terwijl de auto van de vrouw schijnt te zijn.

Mijn wagen heb ik zelf gekocht en op mij naam ingeschreven en verzekerd.

Mijn vrouw moest er eerst niet veel van weten, maar na een aantal toertochten was ze d'er helemaal voor gewonnen. Zeker na afgelopen meeting bij jullie...

Ook heeft Berre ons leuke verhalen vertelt over de BMW AC Vlaanderen club en we denken eraan om ook bij hun aan te sluiten om nog meer tochten te doen. Daar is die Z toch voor gemaakt, toch ?

Wat betreft het stuur afgeven : ik had voor we vertrokken aan mijn vrouw beloofd dat ze ook een stukje mocht rijden met de Z. Maar ik was het glad vergeten en toen waren we alweer thuis... :huh: ;)

Die club AC vlaanderen lijkt me ook wel wat. Binnenkort de ZZZ op winterstalling en daarna zien we wel weer.

Greetz Jeroen

Link naar reactie
Ja Ivo,

Hoe zat het weer met Rob?

We hadden geloof ik een zeer diepgaand gesprek over pluimvee!!

Enneh, wij vroegen ons allen af welke kippensoorten er bestonden.

Genoemd werd:

Soepkip, scharrelkip, legkip, slachtkip, broedkip, broedsige kip (in de volksmond ook wel Karin) en toen kwam ineens de emmer koud water en een flinke teil voor Rob.

Hoe zat het ook weer???  Whoeha!!!!

Euhh? Ik weet van niets. Andere Rob?? B)

Als dit verhaal verteld werd bij die pannenkoekenbakkerij dan weet jij er inderdaad nix van Rob maar Smidje wel denk ik. :huh:

Link naar reactie

Ja verdorie, ik heb me vergipst.

Maar ja, jullie lijken ook zo veel op elkaar.

Volgens mij waren er minstens 5 heren bij betrokken.

Overigens hoe zat het met die wesp, die gevangen zat in de fles Ice tea waar nog een bodempje inzat?

Die met zijn angel in de tea zijn kop nog net boven kon houden en waar wij gebiologeerd naar de verandering van omvang van zijn angel stonden te kijken.

Verschrompelde de angel nou, of werd ie nou groter?

Ik wil het wel zeker weten hoor! (voordat ik met mezelf ga expirimenteren met Ice tea)

MarZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.