Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

ORG: thx 4 the great tour!! toplocatie, heb mn nieuwe huis al gezien :foto:

1 nadeel van deze dag; mn wensenlijstje was al loaded, en die is na deze dag zeker niet korter geworden :( :ok: (dit moet knaaktechnisch strak gepland gaan worden).

Mijn fotos staan op de server.

greetz Libro (aka Paul Liebregts) en Janus Liebregts

Link naar reactie
  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn.

Jullie hadden wel prachtig weer en wat een mooie locaties :foto:

Zie jullie allemaal de volgende keer B)

We (in ieder geval ik) hebben je gemist, Mascotte ^_^

Maar we hadden nu wel meer lopend/rollend buffet :schater:

Link naar reactie

Geeeeweeeeeldig, topdag, ik heb werkelijk giga genoten.

Ik wil daarom iedereen die de rit heeft georganiseerd en vooral de zeer gezellige mensen die er verder nog in meereden danken voor een topdag,zou het volgende week zo weer doen :foto:

OOk wil ik de weergoden danken, ze waren ons zeer gunstig gezind B)

Prachtige route en lekker veel gezellige stopjes, heeel fijn. ^_^

Mijn fotootjes volgen nog wel.

Link naar reactie

Wij vonden het zeker de moeite waard om vroeg (zes uur) op te staan en een tripje van dik tweehonderd kilometer te rijden om jullie te ontmoeten. Krijgen wij nu de prijs van de verste deelnemer ???

Verder onze felicitaties aan de organisatoren, toffe route (in een voor ons totaal nieuwe omgeving), leuke deelnemers. Kwa stops mss. iets te veel, maar volgende keer kennen we weer een aantal mensen meer en hebben we vast ook veel bij te kletsen.

Ons vertrek was mss een beetje overhaast, maar het eindje terugrijden moest er eens van komen.

In ieder geval, we komen me plezier terug naar een volgende meeting !!

Tot ziens,

Frank en Christel

PS fotos volgen nog, als mij iemand vertelt hoe ik dat best doe. Via imageshack ?

Link naar reactie

Ook namens mij en Eva veel dank aan de organisatie. Ik ben blij dat mijn zonnedansje goed heeft geholpen! :D (vandaar dat ik wat laat was) :foto:

Heerlijk gereden en prettig converseerd :) Vooral na een paar welverdiende pilsners bij het eten ^_^ Gelukkig heeft Eva netjes teruggereden zodat ik mij heerlijk kon nestelen in een roes van Z3 genot B)

Eva d'r foto's volgen nog ;)

Link naar reactie

Lieve luitjes,

Prachtig weer! Het was top om jullie ontmoet te hebben. Leuke, gezellig, fijne mensen, een mooi stukje Nederland, leuke terrasjes en een heerlijk diner. Rolf en ik hebben zwaar genoten! ;) Iedereen bedankt voor deze leuke dag.

Chris, Ivo, Remco, Ies (ik vergeet toch niemand hé? B) ) ... jullie hebben een superroute uitgezet, getest, in kaart gebracht, op papier gezet en voorzien van een mooie deelnemerslijst.

Partners van deze mannuh, dank voor het je maatje tijd gunnen om met deze rit bezig te zijn. Zonder jullie was het niet gelukt (en had hij waarschijnlijk toch óók achter de computer gezeten en/of was met zijn Z3-tje aan het tuttelen geweest).

Ok, ik heb mijn auto niet gewassen en blaren op mijn voeten van het dansen. Vandaar het prachtig weer ^_^

En verder:

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik kijk nu al uit naar de volgende rit.

Ik zat gisteren, na deze perfecte rit, met mijn gedachten al in mei 2006!

Deze rit kan NIET op zondag 14 mei zijn (heb ik al een weekend feesten (tjoktjok) in een kasteel in Belgïe! :) ) maar de andere weekenden blok ik alvast in mijn agenda! Misschien goed om dit óók te doen zodat je zeker weet dat je er bij kunt zijn? :foto:

Allemaal .. hopelijk tot snel op de digitale snelweg en zeker mei 2006!

Link naar reactie

Oh ja .. en nog even DE reden van de terrasje! (top secret inside GZP information):

Het schijnt zo te zijn dat, als de vrouw DE vaste bestuurder van de Z3 is, de man tijdens dit soort ritten het stuur overneemt. Kijk, en als je nu maar vaak genoeg een terrasje in de rit opneemt, hebben deze vrouwen de kans om de mannen dronken te voeren zodat ze alsnog zélf achter hun eigen stuur plaats kunnen nemen.

Is het gelukt dames of hebben we nog meer terrasjes nodig? :foto:

Link naar reactie
Jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn.

Jullie hadden wel prachtig weer en wat een mooie locaties :foto:

Zie jullie allemaal de volgende keer B)

We (in ieder geval ik) hebben je gemist, Mascotte ^_^

Maar we hadden nu wel meer lopend/rollend buffet :schater:

Volgende keer zal ik mijn eigen lunchpakket meenemen dan :schater:

Maar goed, volgende keer in Zeeland in mei??? :unsure:

Link naar reactie
Het schijnt zo te zijn dat, als de vrouw DE vaste bestuurder van de Z3 is, de man tijdens dit soort ritten het stuur overneemt.

Dat is mij ook opgevallen ja ^_^ Veel mannen roepen ook vaak dat het een dameskappersauto is. Maar je ziet het: gewoon jaloezie, ze willen d'r gewoon zelf in rijden :foto:

Kijk, en als je nu maar vaak genoeg een terrasje in de rit opneemt, hebben deze vrouwen de kans om de mannen dronken te voeren zodat ze alsnog zélf achter hun eigen stuur plaats kunnen nemen.

Dat zowieso, Ik laat me dan ook graag rijden na een slok op (in dit geval dan wel mijn eigen auto) kan ik tenminste genieten van het schouwspel "mooie vrouw in mooie auto" :unsure:

Link naar reactie

Hallo allemaal, het was een zeer mooie rit en het weer was uitstekend! (zelfs voor de QP bestuurders.)

Ik wil iedereen bedanken voor de gezellige dag en vooral aan de organizatie voor het goede verloop van de rit.

We waren de laatste 15 km nog verkeerd gereden samen met huub en nog 2 andere (sorry ik ken de namen niet).

tot de volgende keer!

Groetjes M-optic (Jeroen)

Link naar reactie
Hallo

Ik vind het heel vervelend dat ik vandaag alsnog niet mee kon rijden

:blink:

ik hoop dat mijn mailtje van vanochtend de organisatie nog op tijd bereikt heeft.

Op de eerste foto's ziet het eruit als een leuke dag.

ben benieuwd naar de rest van de foto's

Anja,

Heel erg jammer dat je door die rotmigraine niet mee kon! Geniet alvast van de foto's en houd je weekenden in mei gewoon alvast vrij voor de volgende rit. En wie weet .... nog wel eerder ook <_<

Link naar reactie
Ivo, ik ben heel blij met mijn rode petje, maar kan ik 'm omruilen voor een zwarte? En die Schnitzer versnellingsknoppen, hoe heb je het geregeld dat je ze zomaar kon weggeven en zelfs nog over had?

die heb ik erbij gekregen toen ik voor alle deelnemers die M-kiewen kocht als kado voor de 5e meeting <_<

Link naar reactie
Ivo, ik ben heel blij met mijn rode petje, maar kan ik 'm omruilen voor een zwarte? En die Schnitzer versnellingsknoppen, hoe heb je het geregeld dat je ze zomaar kon weggeven en zelfs nog over had?

die heb ik erbij gekregen toen ik voor alle deelnemers die M-kiewen kocht als kado voor de 5e meeting <_<

Geen geintjes maken, Ivo! :blink:

Link naar reactie
Mark met zijn groene ZZZ zou toch op de meeting komen? Ik zag dat Ivodl fraaie ringen voor hem had meegenomen. Daar vroeg 'ie toch om? Mark??

Ja, was mij ook al opgevallen dat Mark er niet was. Heel erg jammer! Ik had die ringen namelijk willen hebben maar nee, Ivodl had ze al aan Mark beloofd <_< Guys, hoe kom ik mijn tijd door zonder ringen? :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.