Ga naar inhoud

Napraten 4e meeting


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 302
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Om dit mysterie even uit de wereld te helpen, de luidruchtigste 4-cilinder(ik) en de luidruchtigste 6-cilinder(Ies, SD) kregen een petje van de organisatie. :ok: Gewoon voor de gein waarschijnlijk, maar vond het wel leuk. :foto:

jaja en dat moeten wij geloven sledgehammer :(

Link naar reactie
Sluiten wij ons bij aan. Prima dag gehad. Volgende keer iets minder stops wat ons betreft.

Cheers

Altijd moeilijk in te schatten :( De één vind het te veel, de ander te weinig. Dit gaf iedereen iig de kans eens met elkaar te kletsen, wat natuurlijk ook heel belangrijk is op zo'n dag.... :foto:

De yadieya's waren dan ook niet van de lucht vandaag :ok:

Link naar reactie
Hallo

Ik vind het heel vervelend dat ik vandaag alsnog niet mee kon rijden

:foto:

ik hoop dat mijn mailtje van vanochtend de organisatie nog op tijd bereikt heeft.

Op de eerste foto's ziet het eruit als een leuke dag.

ben benieuwd naar de rest van de foto's

;)

Anja, je bericht is aangekomen.. hoop dat je niet de hele dag in het donker of op bed hebt moeten liggen!!! :ok:

Je hebt één keertje gemist, maar er zullen zeker meerdere meetings volgen!!!!! :(

Link naar reactie
Sluiten wij ons bij aan. Prima dag gehad. Volgende keer iets minder stops wat ons betreft.

Cheers

Ik denk dat het probleem niet zozeer zit in het aantal stops, maar in de tijd/afstand die er tussen de stops zat.

Het bleek niet zo eenvoudig om in deze omgeving lange stukken te vinden waar even lekker doorgetrokken kan worden. Het is toch wat drukker en dichter bebouwd dan b.v. in brabant.

Bovendien doen we het toch ook een beetje voor de gezelligheid, en dan is het toch wel leuk om af en toe even te stoppen en bij te praten. (en onder de motorkap te kijken) :foto:

Link naar reactie

Mensen bedankt voor de gezellige dag. Het was onze vuurdoop en deze smaakte naar meer.

Organisatie bedankt voor de mooie route en ?!?! voor het mooie weer :(

Edwin & Nadia

Hoop vanmiddag ff tijd te hebben om iets met de te doen. :foto: te doen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.