Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Rotterdam-Lek-Reeuwijk rit - zondag 6 oktober 2019


pampus

Aanbevolen berichten

Op 18-9-2019 om 20:30, BMW-Z-CSi zei:

Topic bewerken en kleurtje geven kan ook op/met de mobiel Theo 😁

Vroeger had een telefoon een draaischijf en een gat waar je je vinger in kon steken om hem rond te draaien. om de nummers te kiezen.

Als 50 plusser😎 zou ik (ook?) niet weten hoe ik met een mobielje een topic kan bewerken. .

Link naar reactie

Helaas moeten we afzeggen voor de rit. 
De oppas voor onze hond heeft zich teruggetrokken. Had onverwachts zelf iets te doen. 

Ik vind het echt erg jammer.
We hebben er namelijk echt alles aan gedaan om met onze ‘nieuwe’ Z4 mee te kunnen rijden. 
😞

 

Link naar reactie

Afmeldingen bijgewerkt, De betalingen zijn ook bijgewerkt. Morgen de laatste kans om te betalen. Inmiddels 23 z-tjes, leuk hoor 

Link naar reactie

Schuld ook betaald!:default_oldman:

Link naar reactie

^^Snaatje bedankt en Helen jammer dat je er niet bij kan zijn. Alle betalingen verwerkt, lijst îs geschoond, tijdstippen een beetje bijgewerkt, 10.15 bij Brasserie Waalhaven, rond 11 uur start de rit. Verwachting 14.00 lunch locatie, rond 16.00 bij Roodkapje. Totale rit lengte is 65,4 km ochtend programma, middag 32,7 km. Dat lijkt niet veel maar snelheid maken op de dijken gaat niet lukken.... Er is onderweg niet veel mogelijk qua benzine tanken dus zorg dat je voldoende hebt. Ik houd jullie op de hoogte.

 

 

Link naar reactie

Goed, de inschrijving is gesloten, we hebben 26 deelnemende Z-tjes en 46 personen. De definitieve reserveringen zijn gemaakt en nu maar hopen op een beetje weer. Blij dat we niet afgelopen zondag deze rit gereden hebben. Overigens de rit wordt afgelast als er een meter sneeuw ligt. Ik zie jullie aanstaande zondag bij Brasserie Waalhaven. We hebben er zin in en hopen niet op teveel chaos. Tijdens de koffie krijgen jullie de route beschrijving

 

 

16 uren geleden, Gersh zei:

Beetje laatste moment, maar wij gaan ook mee.

Gerwin & Larissa.

betaling gedaan. 
 

 

Gerwin beter laat dan nooit …….

 

Shoveltje, Cees en Mary toegevoegd aan de diner locatie.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Je hebt vast wel een GPX bestand met de route. Hans en ik rijden ieder alleen. Dan is een routebeschrijving op papier niet doenlijk en mogelijk verkeersonveilig. Ik weet wel dat we waarschijnlijk als één groep gaan rijden, maar ervaring leert dat door verkeerssituaties de groep nog wel eens in stukken breekt. Vandaar mijn vraag.

Link naar reactie

Freek ik begrijp je probleem, maar ik heb die bestanden gewoon weg niet, ik heb een of andere chinese tracker en daar komen de routes vanaf, die zijn niet om te zetten naar iets wat bruikbaar is. Overigens is de route niet zo moeilijk, op een dijk kan je weinig kanten uit en er zijn voldoende verzamel punten om te hergroeperen.....

Link naar reactie

De analoge routebeschrijving (word) is klaar, als je hem al wilt hebben doe me een pb met je email adres en ik stuur hem naar je toe....😇

Link naar reactie
  • pampus gesloten en geopend dit topic

Valt toch wel mee Maus....😂 enne het is nog geen zondag toch, weinig verschil met vorige week en toen viel het na tien uur ook wel mee 👍 Houden hoop...... enne het gaat ook door met veel regen...

757169E6-9B74-4EE7-AE3C-DB53508267D6.jpeg

A8FFA01C-C0B4-4B29-AFDB-7336B6CB13CF.png

Link naar reactie

Breaking, breaking breaking

 

Diner in La Baraque gaat niet door ivm het feit dat daar een groot Jazzfestival is en dat het er dus bomvol is. Parkeren wordt een probleem en de herrie ook. Ik heb dus de reservering gecancelled.

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, vastgeprikt, gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.