Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Rotterdam-Lek-Reeuwijk rit - zondag 6 oktober 2019


pampus

Aanbevolen berichten

Helen en Aaron jullie zijn toegevoegd aan de inschrijvers, lunch en diner locatie La Baraque in Zevenhuizen. Tevens het topic geupdated naar 5 juni 2019.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Goedemiddag, 

wij willen ons graag inschrijven voor de toerrit!

Ik hoor graag of er nog een plaatsje is,

Pluvje, 2 personen met lunch

Diner is voor ons misschien niet mogelijk.

Alvast bedankt!

 

Groet

Pluvje

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Het is een tijdje stil geweest, maar na allerlei zeilevenementen, vakanties en andere dingetjes zijn we weer aanwezig. Kortom de tocht gaat gewoon door en wel op 6 oktober. Na volgende week gaan we de koffie en lunch afspraken maken en met @Roodkapje de borrel opzetten. Ook kunnen we het diner gaan organiseren bij la baraque. Dat zit niet in het arrangement en dien daar dus af te rekenen, 

 

kortom alles hobbelt en na volgende week gaan we de puntjes op de i zetten.

Link naar reactie

Beste organisatie 

Kunnen jullie ook een evenement aanmaken op facebook.  Dan zie ik ook wanneer ik moet betalen. Forum gebruik ik bijna nooit.

Alvast bedankt

 

Link naar reactie
  • Administrator

Pim, je kunt in elk geval het topic aanvinken als zijnde dat je een bericht/email krijgt wanneer er reacties volgen in het topic.

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator
Op 22-8-2019 om 20:00, Pim zei:

Beste organisatie 

Kunnen jullie ook ...  Dan zie ik ook ... . Forum gebruik ik bijna nooit.

Alvast bedankt

 

PIm, zie ook hier: bij forumritten bepaalt de organisatie volledig zelf hoe de rit georganiseerd wordt. Als je mee wilt doen aan een forumrit is het bovendien niet zo gek om daarvoor ook het forum in de gaten te houden. Of klinkt dat nou heel raar?

Link naar reactie
2 uren geleden, 2.5si zei:

PIm, zie ook hier: bij forumritten bepaalt de organisatie volledig zelf hoe de rit georganiseerd wordt. Als je mee wilt doen aan een forumrit is het bovendien niet zo gek om daarvoor ook het forum in de gaten te houden. Of klinkt dat nou heel raar?

Dank je wel wel voor je reactie. Ik volg t forum wat minder omdat sommige wat betweterige reacties plaatsen. Ik heb daar in mindere mate behoefte aan.  Maar heb nu iets aangevinkt dankzij n tip van Rob dat ik alleen relevante zaken zie die gemeld worden. Fijne dag verder

Op 22-8-2019 om 20:37, BMW-Z-CSi zei:

Pim, je kunt in elk geval het topic aanvinken als zijnde dat je een bericht/email krijgt wanneer er reacties volgen in het topic.

 

 

 

Goede tip Rob! Dank je wel. Dacht dat ik dat al gezegd had maar zie t niet staan. Ws op n icoontje gedrukt

Link naar reactie

De laatste stand van zaken is dat de koffie en lunch gereserveerd zijn, het routeboek in de maak is. Er komen GEEN route bestanden beschikbaar (daar ben ik te stom voor).

 

De ritprijs is 35 euro en je hebt plusminus 3 euro cash nodig voor het betalen van de veerpont bij Schoonhoven. Facebook inschrijvingen heb ik verwijderd aangezien ik mijn bericht op FB niet meer terug kan vinden. Er kunnen nog 4 auto's inschrijven.

 

De betalingsgevens staan in het eerste bericht. Graag ook aangeven of je van de diner reservering gebruik wilt maken. Het topic zal vanaf heden regelmatig geupdated worden.

 

Huisdieren zijn jammer genoeg niet welkom. Omdat het oktober is kan je hem natuurlijk wel lekker in de auto laten zitten.

Link naar reactie

Dank je, maar de pagina is verwijderd, dus ook de reacties. Zal ik naar aller waarschijnlijkheid zelf gedaan hebben in een of andere opschoningsactie.

 

overigens vind ik het makkelijker om het via ons onvolprezen forum te organiseren😎

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
21 minuten geleden, pampus zei:

overigens vind ik het makkelijker om het via ons onvolprezen forum te organiseren😎

Snap ik, top, maar wel lullig voor de FB inschrijvers 😉

 

Ik ben vanaf dat weekend overigens definitief naar Noorwegen. Je mag mij dus van t lijstje halen. 😔

Link naar reactie

Geen idee eigenlijk....denk het wel. Moet je maar lid van het forum worden hahahaha, en je staat niet meer bij de deelnemers volgens mij.

aangepast door pampus
Link naar reactie

Ook graag diner in Zevenhuizen!  YY. Zie dat wij nog op N staan, maar dat was toen nog niet bekend.:default_3:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, vastgeprikt, gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.