Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Rotterdam-Lek-Reeuwijk rit - zondag 6 oktober 2019


pampus

Aanbevolen berichten

Hi Theo,

Schrijf ons toch maar in.

Om een zeer droevige reden; wij hebben vandaag besloten om Igor binnenkort te laten inslapen.
Dus reden te meer om meer leuke dingen te ondernemen.

Erg leuk dat er zo spontaan en snel op je rit wordt gereageerd.

 

Suc6 Hans en Gillaine

Link naar reactie

VOL VOL...………………………………...

 

Als je nog inschrijft kom je op de reserve lijst !!!!!

Link naar reactie
Op 13-4-2019 om 17:26, pampus zei:

 

Kan je even de voornamen geven van jullie, staat wat leuker, ik ben niet zo goed in forum namen

Mijn naam weet je, van mijn vrouw is Monique. 😉👍

Link naar reactie
22 uren geleden, Shoveltje zei:

Beetje late reactie; :oops:weinig op social media door verbouwingsdrukte, dus zet ons maar op de reservelijst . :cool:

 

Het zei je vergeven Cees, maar Rob was onder voorbehoud dus heb ik stuivertje gewisseld met @BMW-Z-CSi er vanuit gaande dat hij z’n Noorse avontuur aan het uitvoeren is. Aangezien jullie de eerste op de reserve lijst zijn heb ik jullie ipv Rob opgenomen in de startlijst. Veel succes met de verbouwing en bumper 👍

Link naar reactie
  • Administrator

^ lekker dan weer... 🙄

 

Haha nee hoor, helemaal goed sta mijn plaatsje graag af. Onderhandel zondag wel even over de vergoeding 😆

Link naar reactie
  • Administrator
Op 16-4-2019 om 14:02, Shoveltje zei:

Beetje late reactie; :oops:weinig op social media door verbouwingsdrukte, dus zet ons maar op de reservelijst . :cool:

 

^x2. Zij het dat je bij mij voor verbouwingsdrukte een aantal kuub grond verzetten in de tuin kunt lezen ... Mag ik ook op de reservelijst?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De eerste voorbereidingen zijn gestart. Er ontbreken nog wat namen dus geef die nog even op. Je ziet wat ik heb in de deelnemers lijst bij de start van dit topic. Vast super bedankt.

Link naar reactie
  • Administrator
20 minuten geleden, pampus zei:

Er ontbreken nog wat namen dus geef die nog even op.

Heb je even geholpen 😄

Link naar reactie
Op ‎27‎-‎4‎-‎2019 om 18:08, BMW-Z-CSi zei:

Heb je even geholpen 😄

 

uhhhhhh welke dan ? Of is mijn korte termijn geheugen toch aan het dementeren, zi namelijk niet veel verschil @BMW-Z-CSi……….

Link naar reactie

We zijn weer verder, de lunch locatie is bekend en de route neemt ook steeds verdere vorm aan, De beperking tot max 25 auto's is door de veranderde lunchlokatie opgerekt naar 30 auto's, De reserve lijst wordt dus toegevoegd aan de volledige inschrijvingen lijst, Binnenkort de verdere details,,,,,

Link naar reactie
21 uren geleden, pampus zei:

We zijn weer verder, de lunch locatie is bekend en de route neemt ook steeds verdere vorm aan, De beperking tot max 25 auto's is door de veranderde lunchlokatie opgerekt naar 30 auto's, De reserve lijst wordt dus toegevoegd aan de volledige inschrijvingen lijst, Binnenkort de verdere details,,,,,

Leuk! Kan ik toch meerijden 👍🏻

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Schrijf ons maar in! Ans en Co 2x

Link naar reactie

Vandaag de laatse update gemaakt. Ik was even buiten de stad dus pas wat later eea aangevuld. Dakloozz en Snaatje toegevoegd. Max aantal auto wordt 35.

 

Na afloop van de borrel kan ik een diner reserveren bij La Baraque, het clubhuis van het forum in Zuid Holland. Dit diner is niet inbegrepen bij de rit. Je kan daar ala carte eten en je dient achteraf te betalen. Zie voor locatie de Meet and Eat Topic van Ka4, de organisator van de maandelijkse bijeenkomst. Voor vele hier niet een onbekend adres.

 

De route is in ruwbouw klaar en we maken een route boek. Er komen geen navigatie bestandjes, daar ben ik te oud voor geworden.... Weet je al of je eventueel bij het diner wil zijn meld dat even in een reactie, dan ga ik een lijstje bijhouden en uiteindelijk reserveren bij La Baraque.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • BMW-Z-CSi gesloten en geopend dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, vastgeprikt, gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.