Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Limborit XI - zondag 02 Juni 2019


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator
12 minuten geleden, Victor Eggen zei:

Roger, zijn de TomTom/Garmin bestandjes al beschikbaar? Ik ben erg benieuwd naar de route.

 

Nee, nog niet. Zodra ze klaar zijn plaats ik ze in het openingstopic.

Als je iets specifieks moet weten stuur je me maar een Pm 

Link naar reactie

Sowieso gewoon achter je groepsleider aantuffen... :hypocrite:

 

Al hoop ik wel dat de TomTom het goed doet. Volgens TomTom werkt mijn exemplaar sinds dat datumgedoe in april niet meer goed en is er ook geen update voor. In de praktijk doet ie het nog steeds, maar hoe lang nog... :oldman:

 

Als we opeens aan de linkerkant van de weg moeten rijden is er ergens iets misgegaan. :cynical:

Link naar reactie
35 minuten geleden, Scorpion zei:

Routebestandjes en groepsindeling toegevoegd aan het topic !

Routes zijn ook te vinden in myroute-app bij mij in mijn mapje Limboritten

 

Ik ga de GPX weer omzetten naar BMW gz formaat voor de E89. 

  • Like 1
Link naar reactie
23 uren geleden, Ferry76 zei:

Het gaat mooi weer worden 👍

Meteo Limburg:  De kans is vrij groot dat het in het eerste juniweekeinde droog en behoorlijk warm wordt met temperaturen die oplopen richting de zomerse waarde van 25 graden en meer.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Herbergje geboekt... hopen dat het meisje een beetje is opgeknapt, dan hoef ik niet alleen :default_dry: 

  • Like 1
Link naar reactie
Op 26-5-2019 om 19:53, TonvanB zei:

Meteo Limburg:  De kans is vrij groot dat het in het eerste juniweekeinde droog en behoorlijk warm wordt met temperaturen die oplopen richting de zomerse waarde van 25 graden en meer.

Update: Zondag wordt de warmste dag met naar verwachting 28 à 29 graden in Limburg

Het moet niet gekker worden!

  • Like 1
Link naar reactie
Op 27-5-2019 om 12:03, BMW-Z-CSi zei:

hopen dat het meisje een beetje is opgeknapt, dan hoef ik niet alleen :default_dry: 

Owww, ja duimen dan maar Rob, we rijden achter jullie aan en zonder R zal het maar zo voor ons groepje toch Eifel en Ardennen kunnen worden (#wegkwijt)

  • Haha 2
Link naar reactie

Zo de bestandjes ingeladen, roadbook geprint, groepslijst geprint.

super mooi weer ingepland voor het weekend, dus ik zou zeggen laten we maar alvast beginnen met de voorpret 😎😁

(zet het 🥂🍻 maar vast klaar)

 

Roger, heb nog wel een klein hikje in het bestand van de middag gezien, ter hoogte van punt 23, hier zit een “extra” lus in die er volgens mij niet in hoort te zitten. Op de terugweg langs punt 23 lijd de route om.

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie
51 minuten geleden, De Beertjes zei:

Zo de bestandjes ingeladen, roadbook geprint, groepslijst geprint.

super mooi weer ingepland voor het weekend, dus ik zou zeggen laten we maar alvast beginnen met de voorpret 😎😁

(zet het 🥂🍻 maar vast klaar)

 

Roger, heb nog wel een klein hikje in het bestand van de middag gezien, ter hoogte van punt 23, hier zit een “extra” lus in die er volgens mij niet in hoort te zitten. Op de terugweg langs punt 23 lijd de route om.

Hoe gaat het "roadbook printen " in zijn werk? Gebeurt dit vanuit een van de bestanden of heb ik ergens een PDF over het hoofd gezien?

Link naar reactie

Heb vanmiddag de ochtendroute gedaan, mooie route. Zondag wel groot feest in Gronsveld, 400 jaar schutterij....

Allen veel plezier gewenst, wij denken aan jullie als we bij het zwembad zitten met een glaasje rosé onder handbereik!

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden, Frenkie zei:

Zondag wel groot feest in Gronsveld, 400 jaar schutterij....

Nog meer chaos! Gelukkig heb ik nieuwe ruitenwissers... :hypocrite::whistle::laugh:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten, Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.