Ga naar inhoud

Racelicentie


Emi

Aanbevolen berichten

Vandaag was het weer genieten geblazen op het circuit van Zandvoort. Gezellig geouwehoerd, leuke auto's (en ook wat VAG producten) gezien en vooral ook lekker geracet. Er is nog steeds sprake van een steile leercurve en de door Ruudkapje strak gezette E36 hield zich voortreffelijk. Gelukkig begon het pas serieuzer te regenen toen ik al aan het inpakken was.

 

 

Link naar reactie
2 uur geleden zei GuidoK:

Volgens mij had je een middengolf radiostation opstaan.:clown:

 

De reden voor de muziek is helaas wat minder romantisch.  Ik was vergeten tijdens het rijden het geluid van de camera aan te zetten. En het filmprogramma gaf me daarna nogal weinig keuzes qua muziek zeg maar. 

 

En dus beloof ik hierbij plechtig om voortaan het geluid mee op te nemen. 

  • Haha 1
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Heerlijk raceweer vandaag maar deze Z3 raakte op Zandvoort van de baan en kwam in aanraking met een betonnen wand. Hij bleef wel gewoon door racen.

 

yuyxWqs.jpg

aangepast door Emi
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Bandje (DNRT semi-slick) na een rondje of 20 op Zandvoort. Deze relatief  band heeft op droog wegdek een zeer goede grip en bevordert een direct stuurgevoel.  Zeker ook geschikt voor op een ZZZ(Z) waar je regelmatig wat sportiever mee wilt rijden (met name bochtenwerk). Toegestaan op een wegauto. Maar je moet wel rekening houden met wat minder grip in natte omstandigheden en een wat hoger brandstofverbruik.

 

5IDjOii.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.