Ga naar inhoud

Bedreiging?


Emi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas zijn er altijd lieden die jaloers zijn of verkeerde bedoelingen hebben en het is strafbaar.

Ik zou in elk geval gewoon aangifte doen om te onderzoeken wie daar achter zit  zie bijgaande info wellicht kun je daar wat mee.
Sociale media worden nog al eens misbruikt en op internet is natuurlijk alles te vinden.

 

Kijk voor meer informatie over dreigtweets op http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?1108

safe_image.php?d=AQBG78_LyBIgkvy8&w=160&
Kan jij ook wel 101 vragen over veiligheid bedenken waar je eigenlijk niet het juiste antwoord op weet? Dan ben je bij vraaghetdepolitie.nl aan het juiste adres. Bekijk de filmpjes, lees de vragen en antwoorden of stuur je vragen in. Eén ding is zeker: je krijgt altijd een antwoord dat klopt, beantw...
VRAAGHETDEPOLITIE.NL
 
Link naar reactie
  • Administrator

Maar als het via Facebook is, is er toch op zijn minst een gebruikersnaam?

 

Het moeilijke is dat deze persoon nergens concreet mee dreigt en er mee geconfronteerd mogelijk zelfs zal beweren dat hij heeft geprobeerd je te waarschuwen voor acties van anderen. Hij zegt niet iets als; ik ga ze slopen, ik zal anderen vragen ze te slopen, etc.

 

Even goed, als je het als bedreigend / intimiderend ervaart zou ik wel even aangifte doen. Baat het niet dan schaadt het niet.

Link naar reactie

^^ Waarschijnlijk kun je hier geen aangifte van doen. Als het werkelijk als een bedreiging gezien wordt, waarmee wordt dan gedreigd? Dreigen met eenvoudige vernieling is niet strafbaar. Wel kun je een melding maken en dat zou ik dus ook doen.

 

Verder weet ik natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is in jouw leven en hoe serieus je dit zou moeten nemen. 

Link naar reactie

Apart verhaal.

 

Het taalgebruik wat erbij staat doet me vermoeden dat het om één of andere simpele ziel gaat die jaloers is of zo.

Maar hij schijnt je wel te kennen, 'semi-persoonlijk' (hij weet je op Facebook en irl te vinden)

Altijd oppassen met wat voor gasten je toelaat in je directe omgeving. Misschien moet je een soort van screening doen. Als je je hele leven openbaart op Facebook dan weet ook iedereen alles van je.

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik kwam er laatst achter dat foto's genomen met je iPhone, of ander toestel locatie gegevens in het EXIF stoppen. Ik was in de veronderstelling dat daar alleen maar "foto-technische" informatie stond... Nu kun je de optie voor locatiegegevens uitzetten, maar dat wil je soms niet. Want voor jezelf kan het ook handig zijn. Wat wel kan, en veel forum software (voor plaatjes upload) doet dat al, is dat je zelf de locatiegegevens uit het EXIF haalt. Dat kan oa. met online tooltjes. Google even op "Remove EXIF".

 

Verder is het natuurlijk buitengewoon naar zo iets. 

Link naar reactie
  • Administrator
Op 9-7-2018 om 19:54 zei Enzo Sebastian:

Facebook groep voor hoger opgeleiden

Dat is een Facebookpagina voor BMW-eigenaren die in de steigerbouw werken. Heb jij dus niets te zoeken :default_laugh:

  • Like 1
Link naar reactie

geen idee waar dit over gaat wellicht bedoelde die gene het wel goed, dat je de locatie van je auto's niet zo openbaar moet laten maken oid. alleen verwoorde diegene dat dan op z'n neanderthalers. 

Link naar reactie
Op ‎11‎-‎7‎-‎2018 om 08:45 zei lightning87:

geen idee waar dit over gaat wellicht bedoelde die gene het wel goed, dat je de locatie van je auto's niet zo openbaar moet laten maken oid. alleen verwoorde diegene dat dan op z'n neanderthalers. 

 

Gezien hij/zij Emi groet met ""Doei sukkel"" betwijfel ik goede bedoelingen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.