Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Tour d'Asperge - zondag 20 mei 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

 

Net thuis van een heerlijk dagje touren in het Noord Limburgse land. Aspergerit was een geweldig dagje met mooi weer en culinair gezien helemaal top !

Hans en Gillaine hardstikke bedankt !

  • Thanks 1
Link naar reactie
  • Administrator

Het was weer top Gillaine en Hans! Dank voor alle goede zorgen en de ontspannen rit!

 

Alvast een paar plaatjes:

0E2F0772-3F92-429F-A314-BE692A0E560D.thumb.jpeg.8dec707fcff2a717885743048c38f107.jpeg

 

191E56EE-C4FB-47A5-A9D5-E5A9EAE1C271.jpeg

BA9D47B1-45D1-4D65-9DF8-B548F063C5FC.jpeg

7A023B8E-3D82-4D4A-B5EB-5313000B9ED2.jpeg

39EADA95-E05D-457D-AA87-65A698250E35.jpeg

B18B9B96-ACC2-42EE-92C5-BC246917891E.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

Het was weer een legendarische rit! Super weer, prettig gezelschap en fantastisch eten in een prachtige ambiance. 

 

G&H wederom onwijs bedankt!!

Link naar reactie

Heerlijk weer, mooie Zedjes, leuke mensen en lekker eten... Genieten dus.

Voor ons een "thuisrit" maar daarom zeker niet minder leuk.

 

Gillaine en Hans, ontzettend bedankt!

Link naar reactie

Ook wij hebben genoten van een plezierige, bourgondische dag met gezellige cabrioten en een enkele met dak :)
G&H Nogmaals dank voor organisatie, gastvrijheid op jullie bijzondere stek en de topdag!!

2018_05_20 Aspergerit.jpg

2018_05_20 Aspergerit1.jpg

Link naar reactie

Beste Gillaine & Hans,

Hartelijk dank voor deze fantastische dag en uitstekende catering.

Ik heb niet veel foto's gemaakt maar ik heb wel nog een hele mooie foto van de Z3 van Rob 😉

Groeten,

C&J

 

RobZ3200518.jpg

  • Haha 2
Link naar reactie

Ben het met de vorige schrijvers helemaal eens. Mooie rit met gezellige mensen. Prachtig weer. Wat wil je nog meer? Met als afsluiter een heerlijk diner bij Hans en Gillaine. Mijn dank gaat naar jullie uit. Top georganiseerd!!!!

Link naar reactie

Hans en Gillaine enorm bedankt voor een superdag met als afsluiting het fantastische diner bij jullie thuis.

Beter een spijker in je band dan in je kop. Gisteravond laat in het bos nog even een kwartiertje staan pompen maat het is uiteindelijk nog allemaal goed gekomen, en we zijn weer met 4 volle banden thuis gekomen.

 

IMG_3373.JPG

IMG_3374.JPG

IMG_3375.JPG

IMG_3376.JPG

Link naar reactie

Wederom een heerlijke rit door een prachtige omgeving met ook nog eens  zomers weer, een uitstekende lunch :default_chef: en een niet te overtreffen diner in een mooie gastvrije omgeving met heel veel gezellige mensen. :default_gathering:

 

Hans en Gillaine nogmaals enorm bedankt voor de perfecte organisatie!  :default_kisstogether:

 

Ook deze gaat weer in het boekje !  :clapping:

Link naar reactie

Super weer, super gezellig, super super lekker eten.

G&H, bedankt voor de organisatie, gezelligheid en eindeloze gastvrijheid!:default_thumbup:

 

Betreffende een ander onderwerp voor wie dit leest en wie erbij was:

Ik vond 2 pauzes per dagdeel tijdens de rit leuker dan de gebruikelijke 1 pauze.

Niet omdat ik hoefde te plassen (de reden waarom ze nu gehouden werden denk ik) maar omdat er meer gelegenheid is om wat bij te praten en te socializen.

Zo praat je toch met meer verschillende mensen gedurende zo'n dag denk ik.

Wat zijn jullie meningen?

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
35 minuten geleden zei GuidoK:

Ik vond 2 pauzes per dagdeel tijdens de rit leuker dan de gebruikelijke 1 pauze.

Wat zijn jullie meningen?

Helemaal mee eens, Voor mij/ons is het sociale aspect (Meet&Greet met andere  gelijkgestemde forumleden) belangrijker dan het rijden.

Iedere keer een clubrit in een andere omgeving is hardstikke leuk en brengt je vaak op mooie plaatsen waar je anders niet zou komen, maar hebben ook geen ambitie om per dagdeel langer als 2 uur in de auto te zitten.

 

 

Ps, bij Ardennen/bergritten is door het bochtenwerk, het rijden meer fun.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Ach wat moet ik er nog aan toevoegen?

De omgeving, aspergevelden, bebossing en mn langs de maasoevers zijn mooi 

Wij vonden het super gezellig!

Mss wat meer details?

De appeltaart bij ontvangst was werkelijk uitstekend.

Verder herinner ik mij : De huisgemaakte groentesoep met kerrie en kokosmelk bij de lunch, De zachte asperge puntjes bij Brienen aan de Maas, de door Hans gefrituurde anchovisjes en het werkelijk culinaire diner.  (incl drank betaal je in een goed restaurant minimaal het dubbele).

H&G weer bedankt voor jullie inspanningen om dit weer zo goed te regelen.

 

 

IMG_0803.JPG

IMG_0818.JPG

IMG_0814.JPG

IMG_0815.JPG

IMG_0824.JPG

IMG_0825.JPG

IMG_0809.JPG

IMG_0817.JPG

IMG_0819.JPG

IMG_0822.JPG

IMG_0823.JPG

IMG_0826.JPG

IMG_0833.JPG

IMG_0838.JPG

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Gillaine, Hans, hartelijk dank voor wederom een rit uit het boekje. :clapping:

 

Alle ingrediënten waren aanwezig voor een perfecte dag. Heerlijk weer, goed gezelschap, een mooie, ontspannen rit met diverse leuke stops en een culinaire verrassing. En tenslotte natuurlijk het onovertroffen aspergediner. Complimenten. :thumbup:

 

Ik heb hier wat fotootjes geplaatst.

  • Thanks 1
Link naar reactie

IMG_3375.JPG

 

 

Dat is een schroef van het achterste hitteschildje. Nu weet ik ook waar dat rateltje bij mij vandaan komt en wie die zwarte auto achter mij was....

 

 

aangepast door GuidoK
  • Haha 1
Link naar reactie
9 uur geleden zei GuidoK:

IMG_3375.JPG

 

 

Dat is een schroef van het achterste hitteschildje. Nu weet ik ook waar dat rateltje bij mij vandaan komt en wie die zwarte auto achter mij was....

 

 

Lekker dan die Zzzz met loshangende onderdelen 🤪

Verder kunnen wij ons geheel aansluiten aan al het bovenstaande , wat een gezellige toprit met heerlijk culinair eten. Ook ik vind minder lang rijden en vaker stoppen gezellig om de andere Z-tjes te bekijken en te praten met bekenden en onbekende medereizigers.

En dan ook nog eens zulk fantastisch weer wat wil een dakloze nog meer 😜, wel jammer van die idioten op een fiets overal 😂

  • Like 1
Link naar reactie

Die fietsers zouden inmiddels toch moeten weten dat veel auto- en motorclubs op een mooie pinksterdag een toeristische route gaan rijden.

Die lui kunnen het hele jaar op bewolkte of regenachtige dagen een stuk gaan fietsen, maar doen dat niet. Uitgerekend als de gemotoriseerde clubs gaan rijden, moeten zij ook zonodig hun E-bike voord de dag halen.:headwall:

 

  • Haha 1
Link naar reactie

Alle deelnemers aan de Tour D 'Asperge, hartelijk dank voor jullie gezellige bijdrage aan deze rit.
We hebben enorm geboft met het weer, blij dat het niet de 27-ste mei Pinksteren was.

Dank ook voor de positieve woorden; we hebben de rit met veel plezier georganiseerd en er zelf ook enorm van genoten.

:bmwlove:

GreetingZZZ/ZZZ Hans en Gillaine

  • Like 1
Link naar reactie

Beste........,

 

Bedankt voor de mooie tocht, de goede verzorging en dat alles met een goed gezelschap.

 

Graag tot de volgende keer, groet,

 

Peter

 

Ps sommige fietsers zijn beetje bang voor BMW rijders en vervolgen hun weg dan via het voetpad. 

BMW Z3 tocht.JPG

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.