Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

B) Toeval of niet, ik moest vanmorgen weer naar de chiropracticer in Terneuzen. Dinsdag 16-11-2004 om ongeveer 8.15 uur bij de stoplichten op de Willem de Zwijgerlaan..

Weer dus diezelfde zwarte Z 3 roadster gezien. Zwart, verlaagd, mooie velgen, twee uitlaatpijpjes links...

Oh ja, kenteken XN-FL-** (ik weet het volledig, maar zet het niet op het forum).

Weet iemand wie dat is?

Ri :) bro.

Link naar reactie
:cool: Vandaag, 12 augustus 2004, vanmorgen (8.45) een zwarte Z3 M coupe gezien bij de stoplichten bij de kruising van de Willem de Zwijgerlaan met de Axelsestraat in Terneuzen. Moest bij de chiropraciter zijn, vandaar.

Mooie bak, echt strak in de lak en fraaie velgen. Kentken begon met een X

Wie o wie B)

@ Dylotic, misschien hem jij hem ook al eens gezien?

Ri :D bro vorige keer was het toch een andere zie Quote :)

Groet Huub

Link naar reactie

En bij twee verschillende therapeuten de 12 augustus bij de chiropraciter en 16 november bij de chiropracticer B)

iVO IS VERDER WEL EEN LEUKE BROER DENK IK.

Groet Huub

Link naar reactie
En bij twee verschillende therapeuten de 12 augustus bij de chiropraciter en 16 november bij de chiropracticer :(

iVO IS VERDER WEL EEN LEUKE BROER DENK IK.

Groet Huub

Huub, dat is helemaal waar, hij heeft namelijk een Z3 M !!!

:fez: En ik zo'n petje van het forum :fez:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vandaag 26 november 14:30. zwarte coupe. kennedylaan Eindhoven (vlakbij de Rabobank) volgens mij was dat Maarten. Had namelijk 18"radialspeiche, en dat zie je niet vaak.....

Grtz, Marc

Dat kan kloppen Marc, afgelopen vrijdag reed ik inderdaad door eindhoven.

Ik heb je echter niet gezien anders had ik natuurlijk even naar je gezwaaid.

Zoveel rode Z3's zie je tenslotte niet.

groeten Maarten :m:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Za. 18-12 eergisteren dus, een Zwarte Coupé over de Hompertsweg in Landgraaf.

Ook twee keer een Roadster kenteken beginnend met PL geZien,

geparkeerd bij de flat "Aambosveld" en later bovenaan de Kakertsweg.

Dorpsgenoten???

Link naar reactie

Paarse roadster 2.8l met hardtop bij ons voor de deur in kerkrade. Die man moest ik toevallig helpen met een accu-druppellader.

Grappige was dat die vrouw dus stiekum een collega van mij had aangesproken met de vraag of wij nog stoelhoezen hadden liggen. MET TWEETY OPDRUK B)

Was voor een tweezitter bedoeld, om aan haar echtgenoot cadeau te doen voor de kerst . :sadder:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Utrecht Z3-stad?

Rijdend (meestal op de fiets) door Utrecht zie ik regelmatig blauwe en zwarte Z3 roadsters. Ik heb zeker al vier verschillende gezien, een paar zie ik steeds op dezelfde plaatsen terug (woon- of werkadres, kennelijk).

Misschien kunnen we een Utrechtse afdeling starten? :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Za.05-02 gisteren dus:

Een Zwarte Roadster met hardtop en kofferrekje over de Hompertsweg in Landgraaf.

De bestuurder had een petje op. Reed richting Heerlen ca. 12.40 uur. Wie o wie?

Link naar reactie

Omstreeks 14.00 uur, Oxfordgrüne Roadster van Heerlen naar Landgraaf.

Als ik het goed Zag was de linker spiegel helemaal gevuld met snor,

geen :D spiegel, dus het was een hendige snor :drank:

Was jij dat? Een undercover forumlid?

Link naar reactie
  • 4 weken later...

tja, net terug van de CEBIT in Duitsland.

Regio Hannover (heb ik zelf ook mijn :huh: gekocht) is wel leuk: veel roadtsers en 3 coupé's gezien, waarvan 2 :D :D

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Nog steeds niet mijn zwarte 2.8, maar wel met "mijn" - door de garage geregelde - "leen" hamann 3.0 (Blauw - chomen kiewen).

Wachtend op de pond richting Maurik, een rode Z3 en (3 auto's erachter een donkere -blauw?- z3 met chrome kiewen). ik kwam net van de pond af, en de twee Z3's probeerden een plekje op de pond te bemachtigen in de tegengestelde richting.

Iemand van hier?

Wat een weertje he...en wat een omgeving... b-e-uu-tie-foel

GENIETEN! ^_^

Pieter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.