Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Najaarsrit - zondag 23 oktober 2016


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

(Gecondoleerd..... en veel sterkte)

 

On topic.....fijne rit zondag en een nog fijner weer toegewenst

Link naar reactie

De voorspellingen zijn gunstig... :) :thumbup:  Nog even lekker cabri-jo-en... :lol:

Link naar reactie

Karavaan west.jpgPersoonlijk vindt ik  het altijd wel leuk om met een karavaantje naar de startplek te rijden.

Als newbee, weet Ik natuurlijk niet of zo'n initiatief wordt gewaardeerd, maar dat hoor ik dan wel weer.

 

Hierbij een voorstel voor een karavaantje WEST.

07:10 vertrek A9 Shell station Kooimeer bij Alkmaar (aansluiting West)

08:15 vertrek A12 Texaco De Slagmaat ter hoogte van Bunnik (aansluiting centraal)

09:00 vertrek A12 BP Oudebroeken ter hoogte van Duiven (aansluiting vanuit Noord eventueel Zuid.)

09:15 Aankomst 's Heerenberg 

 

Verzamelen doen we op het parkeerterrein, ergens op een rustig overzichtelijk stukje!

Vertrektijden zijn vast, dus wil je mee, wees op tijd.

Een vrijblijvende aankondiging voor dit karavaantje in dit topic wordt gewaardeerd.

 

Mijn auto is klaar dus tot morgen.

Karavaan west.jpg

Karavaan west.jpg

aangepast door TimoDino
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Paar huishoudelijk tips...

 

De ingang van de snor is aan de linkerzijkant achter het café. Even het straatje inlopen en je ziet de deur vanzelf.

 

We vertrekken vanaf de Snor de straat voor de Snor uitrijdend. Dus met je rug naar de Snor toe, rechts. Parkeren kan op de parkeerplaats naast de Snor.

 

Iedereen graag volgetankt aan de start verschijnen.

 

Komende vanuit het Zuiden is de A73 is in elk geval tussen Malden en Cuijk vv het gehele weekend afgesloten, als mede ook de doorgaande weg tussen Kleve en Emmerich na de brug over de Rijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Navigatiebestandjes link toegevoegd aan openingstopic.

 

Papieren route nog geen tijd voor gehad, gaat waarschijnlijk ook niet meer lukken...

Link naar reactie

Het is prachtig weer in rotterdam, dus denk ik bij jullie ook, fijne dag gewenst !!!

Link naar reactie
  • Administrator

^ Dat, dat en dat dus! Mooi dagje voor een najaarsrit! Ik zal aan jullie denken tussen de luiers, het badje en de rest door ...:wub:

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.