Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Najaarsrit - zondag 23 oktober 2016


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Twee maal Yes Yes!!!  Lunch en diner... :thumbup::sFun_banana2:

Link naar reactie
Op ‎27‎-‎9‎-‎2016 om 09:55, Snaatje zei:

Twee maal Yes Yes!!!  Lunch en diner... :thumbup::sFun_banana2:

Just payed  :3: 

Link naar reactie
  • Administrator

REMINDER!

 

Opgeven voor de Najaarsrit van 23 oktober kan nog tot morgenavond.

 

Betalingen, voor zover nog niet gedaan, graag uiterlijk morgen overmaken, zodat deze op z'n laatst maandag kunnen worden verwerkt.

FB aanmeldingen welke nog niet zijn betaald, staan nog niet in het openingstopic vermeld.

 

De weersvooruitzichten zijn ons vooralsnog erg gunstig gezind :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

^ mooi aantal zo bij elkaar inderdaad, valt mij zeker voor deze tijd van het jaar niet tegen :thumbup:

 

Routebestandjes komen pas op z'n vroegst vrijdagavond online. Ik hoop niet dat dit een probleem is voor de mensen die al eerder vertrekken :blush:.

Heb in 5 dagen tijd helaas onvoorzien 2 begrafenissen waardoor ik as woensdag pas de route nog 1x helemaal voor kan rijden en kan deze vrijdag op z'n vroegst weer kan corrigeren in Tyre.

 

Papieren route maak ik als ik nog even wat tijd over heb, maar wordt krap dag. Diegene die GEEN navi hebben waarin de routebestanden te laden zijn, sluiten voor de zekerheid aan achter iemand die dat wel heeft. 

 

Openingstopic overigens ook aangepast met lunchlocatie en wat extra info.

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.