Ga naar inhoud

navigatie nacht stand


peter930

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kop op Sandere39! Niet zo depri. Ik heb er goede ervaringen mee. Lees het nou maar es uit!

Je bent hier van harte welkom; gesprekstof genoeg want behalve ZZZZ gaat het hier veel over ...water. Dan lezen we de je auto ook nog even samen uit. Ik hoor het wel als je dat wat lijkt.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De mijne heeft geen automatische stand voor dag/nacht. Ik ben hier erg verbaasd over vanwege zijn jonge leeftijd (bj 2-2011).

Ik ga volgende week nieuwe 19"/20" velgen uitzoeken en zal meteen aan de dealer vragen wat er aan de hand is.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Bij de dealer geweest en zij waren verbaasd. Het bouwjaar van mij Z4 is februari 2011 en zou die optie dus wel moeten hebben.

Is meteen geregeld met nieuwe software. Uiteindelijk ben ik niet voor de 20 inch gegaan.

@ Sandere39, je hebt gelijk, past niet in de wielkast. We hebben het geprobeerd en rijden was alleen mogelijk in de sportstand (veert hij minder). Maar dan moest ik heel rustig rijden (verschrikkelijk !!!)

Er zijn wel mogelijkheden maar dan moesten ze de binnenkant van de wielkasten aanpassen en dat ging mij te ver.

Heb geen keuze kunnen maken voor velgen want ik vond de opties niet mooi en te smal. Ik heb vaak dat ik weg slip achter dus ik wil meer grip. De velgen van BMW gaan net niet breed genoeg (en zij hebben rare regels omtrent wat wel en niet "verstandig" is

Iemand een tip voor de Z4 35IS, 19 inch en achter zeker 275.?

aangepast door odaddyo
Link naar reactie

ja geen probleem hoor,ik weet onderhand precies wat wel en wat niet past,lees mijn voorsteltopic maar eens.

ik heb achter ook 275 in 19 inch,zonder verder iets aan te hoeven passen en aanlopen oid.

Je moet je alleen aan bepaalde velgmaten en et waardes houden

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Is m.i. standaard tegenwoordig, heb het tenminste ook in mijn daily drives, handig om bijvoorbeeld vaste telefoonnummers, navigatieadressen etc. op te slaan en snel op te roepen.

aangepast door Frenkie
Link naar reactie

Ja, daar kwam ik onlangs achter. Ik wist het al van de radiozenders, maar het geldt dus ook voor andere dingen die je onder de voorkeursknoppen opslaat.

Ah, had al het idee dat het aan mij lag :blink: , ga het nogmaals proberen om voorkeurtoetsen in te stellen. Trouwens Jeroen, ik wilde je een PM sturen, maar je box is vol? :muur:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

@sandere39,  ff druk geweest vandaar de late reactie. Bandenmaat op 20 inch was 285/35/20 alleen weet ik de et waarde niet. Moet eerlijk zijn dat het er een beetje te uit zag. Het werd bijna ordinair en dan had ik de 255 voor er nog niet eens op gezien.

Welke type heb jij er onder liggen? Kijk ik ff of dat wat is omdat ik dan zeker weet dat het past.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

@odaddyo Ik ben nog later met reageren,ik zat ffe een maandje in azie hahah.

 

Ik heb Avantgarde M 580 velgen ,voor 8,5 inch et 30  band 235 x 35 19  achter 9,5 inch et 40 band 275 x 30 x 19 en dat past perfect,ik heb adaptief m onderstel maar ze lopen nergens aan ook niet met diep inveren of volledig uitsturen.

 

 

Link naar reactie

Damn ff opgezocht op internet maar ze kosten bijna 900 per velg excl banden. Waar heb jij ze gehaald. (ik ga voor de zwarte variant). Heb jij ergens een plaatje van jouw bolide incl de velgen?. Ben een man dus erg visueel ingesteld:schater:

 

ps.. wij hebben hetzelfde onderstel 35IS rules!!!!!

 

 

aangepast door odaddyo
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Nu productie datum 07-2011 heeft ook niet de automatische stand, zit nu onder keuze knop 7..... Niet dat ik zovaak 's avonds rij....

aangepast door pampus
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.