Ga naar inhoud

Schorsen in de winter.


Bigpapa

Aanbevolen berichten

Wilde weten met dit topic wie zijn wagen schorst in de winter.

Ik zelf heb geen garage voor mijn auto, maar breng mijn auto ergens anders onder.

Zijn veel bedrijven waar je je auto in de winter kan stalen, maar daar hangen veel verschillende prijskaartjes aan.

Dus wilde met dit topic ook een beetje de adressen aan de man brengen waar je de auto kan stallen.

Ik zelf wil hem naar http://stallingmaredijk.nl/ brengen. Kosten vallen ook nog wel mee.

Stallingtarief per/jr € 30,-

Stallingtarief per 6 mnd € 35,-

Stallingtarief per/mnd € 40,-

Weet jij een goedkopere hoor ik het graag.

Zo helpen we elkaar.

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb gelukkig een garage thuis.

Bij mijn vorige Z4 had ik ook een hardtop (zat erbij toen ik hem kocht), maar die heb ik maar een paar keer gebruikt.

Dus bij mijn nieuwere Z4 geen hardtop nu.

Op een koude December dag is het ook mooi toeren met het dakje open, verwarming vol aan, stoelverwarming aan. :punk:

Niet als het een gladde bende is of als er flink gestrooid is, dan blijft die van mij ook mooi binnen. :cold:

Ik wil nog een carport maken, dan kan mijn dagelijkse bakkie ook droog staan.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 10 maanden later...

Even een kick, ik zoek een stalling voor de wintermaanden. Die maredijk waar dit topic mee begon, is voor mij in de buurt,

maar ik vraag me af hoe de situatie daar is, weinig info/geen foto's op de site? Is er iemand die daar stalt?

Vorig jaar betaalde ik € 95 p/m, voor een eigen garage (dat dan weer wel) Maar dat kan vast goedkoper.

Dus heeft iemand een goeie tip regio ZH/NH/UT?

Link naar reactie

ik zet 'm altijd bij een ex-boer in Zeeland neer in zijn schuur. 160 euro per jaar, al gebruik ik daar maar 6-7 maanden van. 

stroom of iets anders heb ik niet nodig, ook geen druppel lader. Start elk jaar weer direct uit zijn winterslaap in april/mei.

Accupool los, en that's it. Enige nadeel is dus wel 'n stukje rijden ja. Maar aangezien mijn zoontje daar woont combineer ik dat altijd.

 

 

Link naar reactie

@HansR , dan zul je er waarschijnlijk geen alarm in hebben zitten die je accu leeg trekt ??

Als ik mijn alarm op de afstandbediening uitzet , blijft de rode led continu branden :blink:.

Volgens mij houd de accu dat niet zo lang vol ....

Heeft iemand daar ervaring mee qua volhouden van de accu , bij mij aftermarket tex-alarm ,maar heb het idee dat meerdere Z3's dit ingebouwd hebben zitten ....

Wie heeft er ervaring mee , ik moet hem namelijk binnenkort ook gaan stallen .

Link naar reactie

Volgens mij schrijft Hans "accupool los"..... of blijft ie dan nog branden denk je? :sFun_whistle:

Maaruh, iemand nog tips? Iemand al eens zo'n verbouwde kas geprobeerd (Stalling31?)

aangepast door 330dM
Link naar reactie

@330dm , je hebt gelijk HansR in dit geval niet . :cool:

Echter heb ik dit ook overwogen om de accupool los te maken , maar je hoort dan ook weer vaak verhalen dat er na het aansluiten bv airbaglampjes of andere lampjes blijven branden , die dan weer moeten worden gereset .

 

vervolg , en daar ben ik dan weer een beetje "bang" voor ....of niet terecht ?

Link naar reactie

.Nee, niet terecht, Zou ook gebeuren als je een accu wisselt dan, als er lampjes branden zit er een storing in.

Maar zullen we het hier over de locaties blijven hebben svp? Ik kwam deze ook nog tegen.

 

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Ah, dat klinkt goed, het is wel een grote volgens mij, dit zijn de tarieven (per maand)

Auto langparkeren
Tussentijds niet ophalen

 

  38,50
Auto Service parkeren
Tussentijds onbeperkt ophalen
    56,-
Link naar reactie

Dat is natuurlijk het meest ideale, ik heb wel een garage, maar in de mindere maanden 

wil ik daar de daily in hebben. Vandaar op zoek naar een stalling, en uiteraard liefst wat in de buurt, dan kan ik er af en toe

eens in zitten :rolleyes:

Link naar reactie
Op 8-8-2016 om 22:43, jje zei:

@HansR , dan zul je er waarschijnlijk geen alarm in hebben zitten die je accu leeg trekt ??

Als ik mijn alarm op de afstandbediening uitzet , blijft de rode led continu branden :blink:.

Volgens mij houd de accu dat niet zo lang vol ....

Heeft iemand daar ervaring mee qua volhouden van de accu , bij mij aftermarket tex-alarm ,maar heb het idee dat meerdere Z3's dit ingebouwd hebben zitten ....

Wie heeft er ervaring mee , ik moet hem namelijk binnenkort ook gaan stallen .

ik snap niet wat je bedoelt. Het is gewoon simpel ik trek de pluspool los, staat 6 maanden gestald en verder niets. Hij heeft alarm, maar die gebruikt dan ook niets vanwege de losse pool.

Link naar reactie

Er zit ook een stalling bij Nieuwerkerk, op het weggetje langs het water, richting Shell Nesselande. kost 200 euro per seizoen. Ook in een kas. Ik twijfel nog of ik 'm daar neer ga zetten of toch weer in Zeeland.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.