Ga naar inhoud

Schorsen in de winter.


Bigpapa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat doe ik inderdaad ook niet, al was het alleen maar omdat ik dan elk jaar opnieuw de verzekering af moet sluiten. Wat zou er trouwens gebeuren als kortsluiting in jouw auto ervoor zorgt dat de stalling afbrand? :sCo_chinscratch:

Link naar reactie
Op 11/6/2016 om 20:20, Ferry76 zei:

en schorsen voor auto's vanaf 15 jaar is nog maar €24,- oook wanneer je dat nog een keer doet binnen hetzelfde jaar.

Is dat zo ja? Ik had het voor deze winter het schorsen al uit m'n hoofd gezet vanwege het hoge tarief als je dat een tweede keer doet binnen een jaar, maar als het gewoon weer €24 kost gaat ie alsnog even een paar maandjes in winterslaap. Scheelt toch mooi weer €58/maand terwijl de auto stilstaat in de garage.

Link naar reactie

Op dit moment is ook mijn Z begonnen aan zijn winterslaap. Als hij ouder is dan 15 jaar kost het inderdaad maar €24, ook als je meerdere keren per jaar schorst. Wat betreft verzekering kan je er voor kiezen om alleen het WA deel stop te zetten. Scheelt in mijn geval nog eens 6 tientjes per maand (lang leve beginnende bestuurders) als je alleen het WA deel stop zet is hij nog steeds verzekerd tegen diefstal /brand mits hij natuurlijk WA+ verzekerd is

aangepast door Edwinjpb111
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.