Ga naar inhoud

Detailing clinic te Elst in Augustus


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Auto Detailing Elst wil voor ons een gratis clinic verzorgen.

Wat mogen we sowieso verwachten?

Het is mogelijk om kleine deukjes ter plaatse te laten restylen tegen een gereduceerde prijs.
Dit geld ook voor krassen, swirls en dergelijke.
Verder laten ze zien hoe je interieur en leder goed kunt onderhouden.
Problemen met de achterruitjes van de Z kunnen ze ter plaatse oplossen.
Net als het impregneren van de softtop.
Je leert hoe de lak in goede conditie kan blijven met de juiste producten.
Andere zaken in overleg.

Ze kunnen voor een speciale prijs een onderhoudspakket samen te stellen (waar je ook echt wat aan hebt) om je Z te wassen en te waxen.
Dit pakket bestaat uit professionele producten die ze zelf ook gebruiken en dus van top kwaliteit zijn. Denk aan een washmit, microvezeldoek, shampoo, wax of sealant, bandenglans en interieur cleaner in een auto was emmer.
Het pakket kan in overleg eventueel aangepast of aangevuld worden.
Ze zullen ook laten zien dat je met dit pakket je eigen auto er super uit kunt laten zien.

De clinic is gratis! Daarnaast is er eventueel koffie, fris en een broodje (tegen gebruikelijke prijzen).

In eerste instantie stond als datum 25 juli gepland maar helaas zijn er best veel mensen die dan niet kunnen. Om toch zoveel mogelijk mensen de kans te geven is met Auto Detailing Elst afgesproken dat we de datum verschuiven naar 22 augustus of ergens in de week er na. Al naar gelang de reistijd die sommigen hebben spreken we dan ook een tijd af van bijv. 9.00 uur of 9.30 uur en de afsluiting rond 16.30 uur.

Dus, voorkeur:

22 augustus (zaterdag)

26 augustus (woensdag)

28 augustus (vrijdag)

29 augustus (zaterdag)

aangepast door Partagas
Geplaatst: (aangepast)

In augustus komt me beter uit en het is praktisch mijn buurman dus vooralsnog doe ik mee.

Alleen denk ik wel dat je het het beste op een zaterdag kunt doen, dit i.v.m. de parkeerplek voor de deur die vrij beperkt is

en door de week gebruikt wordt door de bedrijven die er naast zitten.

Daarnaast komen er door de week de hele dag pakketdiensten langs, die de parkeerplek als doorgaande weg gebruiken.

aangepast door coot
Geplaatst:

Ja, daar heb je wel een punt. De keuzemogelijkheid is dus 22 augustus of 29 augustus :)

Geplaatst:

@bojan - Chips, helemaal vergeten... dan zijn we gauw klaar natuurlijk en wordt het dus 22 augustus!

Geef a.u.b. aan of je die datum kan en of je mee wil doen. Het doel is om zo'n 10 tot 15 auto's bij elkaar te krijgen.

  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Shit... kan geen van beide dagen :muur:

Ik zal ze eens vragen om commissie. Heb een vriend van mij er vorige week met een SL, Silver Spur en ML naar toe gestuurd. Ze hebben tot de kerst hun omzet al binnen :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Geplaatst: (aangepast)

Dus juli komt te vervallen als ik het goed begrijp?

22 augustus kan volgens mij in mijn agenda.....snotteer me er maar bij!

@bojan, dank voor de oplettendheid!

aangepast door MarliesRoy
Geplaatst: (aangepast)

Deelnemers 22 augustus:

Partagas

MarliesRoy

coot

.cornelis.

Flipje

hans1976

Eddo61

joostvdl

Guido

CorvH

De Beertjes (afgemeld)

Zetter's buurman

HAL2001

odaddyo

HOFFR02

aangepast door Partagas
Geplaatst:

Moet maandag even op het werk kijken/overleggen en kom er op terug als ik kan natuurlijk.

Geplaatst:

Graag ben ik ook van de partij!?

Geplaatst: (aangepast)

Lijkt me leuk, 22 augustus! Ik heb wel 1.15 reistijd dus ben benieuwd naar de begintijd! Lijkt me leuk om zon dual action machine te leren te gebruiken. Zo een van meguiars bijvoorbeeld, ik doe t nu altijd nog met de hand.

aangepast door Guido
Geplaatst:

Het lijstje werd bijgewerkt...

@Guido - Begintijd zal 9.30 uur zijn. Als jij om 8.00 uur vertrekt haal je het makkelijk :rolleyes:

Laat het even weten dan zet ik je er bij...

Geplaatst:

Precies een weekend dat ik weer mag/moet werken, ga nog even de mogelijkheden na om er onderuit te komen :hypocritesmiley:

Geplaatst: (aangepast)

Hee ik lees dat de datum gewijzigd is naar 22 Augustus das heel mooi dan kan ik wel .
Dus zet mij ook maar op de lijst :clapping:

aangepast door Eddo61
Geplaatst:

Ja zet mij er maar bij, lijkt me leerzaam die clinic en het is denk ik erg leuk om een keer met zoveel z liefhebbers te zijn.

Geplaatst:

Waarom niet een datumprikker.nl invullen ipv zonder overleg van dag veranderen? Nu blijft het alsnog maar giswerk of er meer mensen kunnen.

25 juli had ik vrij gehouden maar 22 augustus kan ik niet, dan ben ik met de ZZZ in Frankrijk.

Geplaatst:

Ik wil me bij deze ook opgeven voor de clinic, dus count me in!

Geplaatst:

@9.30u beginnen = om 7.00u vertrekken..

09.30 uur beginnen = 09.29 uur vertrekken :lol:

Geplaatst: (aangepast)

Ik wil hem even op OVB zetten. IK wil het wel meemaken, alleen ik heb zomer vakantie en vrouwen zijn onvoorspelbaar.

Ik heb het in de agenda gezet, maar je weet het nooit. Dus als er een plekje vrij is, graag.

Moet wel ff stukje rijden, maar dat is het wel waard hoop ik.

Nog iemand van deze kant, rijden we gezellig daar heen.

Geef wel ff adres door?

aangepast door Bigpapa

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.