Ga naar inhoud

Detailing clinic te Elst in Augustus


Aanbevolen berichten

Was mijn eerste bijeenkomst en is uitstekend bevallen. Ook de demo en de schadeherstel was van hoge kwaliteit.

Petje af voor de organisatie en het was leuk om een keer de gezichten te zien die bij de forumnamen horen (wel grappig dat je bij het handje schudden je je gewone naam gebruikt!)

Tot de volgende keer

Link naar reactie

Helaas had ik het niet goed begrepen dat we zelf niet aan de slag konden gaan met de spullen en dat we ook niet onze eigen auto konden schoonmaken oid. Een goede dag als je nog wat wilde laten uitdeuken voor geld en wat tips wilde hebben, maar ik ben vroeg weggegaan. Werd mijn vieze rode lak ook nog eens aangezien voor een vervaagde rode lak die een polish nodig had, terwijl die toch echt blinkend rood is net na het wassen vanmiddag. Wel leuk om al die Z's te zien, lijkt me in het vervolg leuk om een rit mee te maken.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ik weet niet wie dat zei over jouw rode maar ik heb met Maarten van Autodetailing Elst bij je auto gestaan en we vonden allebei dat jouw auto er, voor een rode, nog erg goed uitzag.

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Guido, als ik het het goed begrepen heb heeft één van de dames verteld waar je de auto kon wassen. Maarten of Theo zouden er daarna mee aan de slag gaan. Je bent toen helaas niet meer op komen dagen... Jammer dat je niks heb laten weten. Pratende mensen kunnen immers geholpen worden. Je had gewoon zelf e.e.a. aan je auto mogen uitproberen hoor.

Dat je zelf geen spullen als Meguiars of Poorboys World mocht meebrengen heeft er mee te maken dat men uitsluitend met professionele producten van Maxolen werkt. Dit soort spul is niet echt bedoeld voor consumenten en ik ben blij dat ik het bij hun kan kopen. Ik heb hele kasten vol poetspullen staan en experimenteer al jaren met diverse merken. Zo langzaamaan weet ik wel wat goed is en wat niet <_<

Link naar reactie

Guido, als ik het het goed begrepen heb heeft één van de dames verteld waar je de auto kon wassen. Maarten of Theo zouden er daarna mee aan de slag gaan. Je bent toen helaas niet meer op komen dagen... Jammer dat je niks heb laten weten. Pratende mensen kunnen immers geholpen worden. Je had gewoon zelf e.e.a. aan je auto mogen uitproberen hoor.

Dat je zelf geen spullen als Meguiars of Poorboys World mocht meebrengen heeft er mee te maken dat men uitsluitend met professionele producten van Maxolen werkt. Dit soort spul is niet echt bedoeld voor consumenten en ik ben blij dat ik het bij hun kan kopen. Ik heb hele kasten vol poetspullen staan en experimenteer al jaren met diverse merken. Zo langzaamaan weet ik wel wat goed is en wat niet <_<

Mevrouw zei: Zooooo die is roze joh. Waarna ze me inderdaad verwees naar een van de mannen. Ik had daar toen geen zin meer in, was er toen al een tijdje.

Anyway, ik zeg puur dat ik de dag minder leuk vond omdat ik een ander verwachtingspatroon had. Verder niks negatiefs. Verder twijfel ik niet aan de producten en kennis, de pt ernaast gaf ook aan dat ze heel goed zijn.

aangepast door Guido
Link naar reactie
  • Administrator

Hangt van de auto af... een Rolls, een SL600 en een ML kostten samen meer dan 2000 euro. Incl herstel van lakbeschadigingen, leerherstel etc.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.