Ga naar inhoud

Ritridder's Jubileumsrit 2015 - 22 maart 2015


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Het is weer tijd voor een ritje en nog wel een jubileum ook. 5 jaar geleden ontstond rond januari dat jaar bij Richelle en mij het idee voor onze eerste zomerrit naar Tecklenburg. Inmiddels zijn wij in die 5 jaar 3 Zomerritten, 2 Europatours, 4 Paasritten en 1 route voor de Aspergerit verder, waarbij het steeds weer een uitdaging was om nieuwe routes te vinden. Zo'n 1600km (Europatour niet meegeteld) hebben we over Nederlandse en Duitse wegen weggereden en daar komen er nu weer zo'n 200 bij :).

Aangezien wij ons de komende jaren alleen nog op de Europatour gaan focussen, wordt dit voorlopig onze laatst georganiseerde forumrit op Nederlandse/Duitse bodem.

Mochten er forumleden zijn die de Z op de 22e of nog in de winterstalling hebben staan of inmiddels geen Z meer hebben maar nog wel mee willen rijden, geen probleem... mits je maar forumlid bent (of vriendjes van Willem :sFun_whistle:).

Inschrijven & overmaken kan vanaf heden ovv Forumnaam en Jubileumsrit op rekening NL64ABNA0591532956 tnv Rob Nieuwenhuis CJ.

Deelnamekosten:
30,00 p.p. (vertrek en lunch)
60,00 p.p. (vertrek, lunch en diner)

Oh en last but not least zal er deze keer weer een puzzelelement met leuke prijzen aan de rit worden toegevoegd :book:.

Hopelijk wordt het weer net zulk mooi en warm weer als vorig jaar in maart. Toen was het maar liefst 23 graden :cool:.

BETAALD

01-[2][Y][Y] BMW-Z-CSi / Rob & Richelle
02-[1][Y][Y] GuidoK / Guido
03-[2][Y][Y] Shoveltje / Cees & Mary
04-[1][Y][Y] Individual / Jeroen
05-[2][Y][Y] aad-z3 / Aad & Miranda
06-[1][Y][N] 2.5si / Maurits
07-[2][Y][Y] Snaatje / Ans & Co
08-[2][Y][Y] De Beertjes / Theo & Leidy
09-[2][Y][N] Lady & Co / Hans, Gillaine & Igor
10-[2][Y][N] Eddo61 / Eddo & Christel
11-[2][Y][N] Bojan / Tony & Hilde
12-[2][Y][N] Driver70 / Ronald & Brenda
13-[2][Y][N] Dakloozz / Gerry & Simonette
14-[2][Y][Y] Vliegende Hollander / Ad & Anouk
15-[2][Y][Y] Ferry76 / Ferry & Marianne
16-[1][Y][N] henny / Henny
17-[1][Y][N] cabriodriver / Klaas
18-[2][Y][N] HOFFR02 / Rob & Axel
19-[2][Y][N] Z-ttree / Ed & Carla

20-[2][Y][N] Z-ttree / Quintin & Laurens
21-[2][Y][N] Driez / Willem & Anja

22-[2][Y][N] BenMW / Ben & Els
23-[2][Y][Y] Delta737 / Herbert & Hendrika
24-[2][Y][Y] gessel / Cock & Jaqueline
25-[2][Y][N] EzZzy Rider / Frank & Karin

26-[2][Y][N] Roodkapje / Ruud & Marijke

TOMTOM

Ochtend > http://www.forumritten.nl/jubileumrit2015/Jubileumrit-2015-P1.itn

Middag > http://www.forumritten.nl/jubileumrit2015/Jubileumrit-2015-P2.itn

GARMIN

Ochtend > http://www.forumritten.nl/jubileumrit2015/Jubileumrit-2015-P1.gpx

Middag > http://www.forumritten.nl/jubileumrit2015/Jubileumrit-2015-P2.gpx

Wie wil even de Garmin bestanden checken? TomTom bestanden kloppen, even onder voorbehoud van planning door het apparaat zelf.

In elk geval de snelste route selecteren en onverharde wegen toestaan :sFun_whistle:


VERTREKLOCATIE (ontvangst v.a. 09.15u - vertrek ca. 10.00u)
BorneTuinrestaurantJanBoomkampVoorkant.j
Tuinrestaurant Jan Boomkamp Gardens
Hesselerweg 9
7623 AC Borne


LUNCHLOCATIE (aankomst vanaf 13.30u - vertrekt ca. 15.30u)
Paping_2.jpg
Hampshire Hotel Paping
Stationsweg 29
7731 AX Ommen


DINEROCATIE (aankomst vanaf 18.30u)
AAA_7975.jpgRestaurant Bi'j de Watermölle
Watermolenweg 3
7481 VL Haaksbergen

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik geef me op, diner en al. 1 pers.

Ik teken ook voor het mooie weer op de 2e lentedag van dit jaar. :thumbup:

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Count me in 2x Y N.....mits er niet een of ander bimmerfest is of minifest of Peugfest :171:

Link naar reactie
  • Administrator

Stuur je broer met een verlanglijstje... die heeft z'n Z3 dan waarschijnlijk nog in de stalling staan :hypocritesmiley:

Edit: je kunt ook naar Reuver, daar zijn ook rommelmarkten die dag.

En Guido, weet jij wel zeker dat je kunt? http://www.evenementkalender.nl/Heerlen/Parkstad-Limburg-Theaters/2015-03-22/Guidos-Orchestra-16172

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Nou, doe mij ook the full monty maar dan.

Alleen, bij een serieus jubileum horen ook een jubileum plakwette, jubileum penning en een jubileum dekon. Voorzie je daar ook in Rob?

Link naar reactie

Count us in !! :guitar::clapping: lunch> YES, diner> Yes Two times! :thumbup:
Op naar 22 maart! :sHa_biggrin2:

  • Like 1
Link naar reactie

De laatste rit , daar laat ik ,met pijn in 't hart , de topper AA Gent - FC boerderie ( Club Brugge ) voor vallen.

Maar er moet toch OVB bij , omdat er in die periode "opendeurdagen" zijn bij Hilde , maar exacte datum moet nog bepaald worden. Dus 2YN maar OVB.

Voor mij persoonlijk -> opendeurdagen = voetbal . Geen opendeurdagen = Ritridder's Jubileumsrit 2015

  • Like 1
Link naar reactie

Rob als het je laatste georganiseerde rit in NL betreft maak ik de Zzz ook wakker uit zijn winterslaap en ben ik er bij.

Moet het nog wel zien te regelen op het werk aangezien ik dat weekend nu sta gepland om te werken.

In principe dus 2x All-Inn

  • Like 1
Link naar reactie

Jesus mina, de laatste rit :o, die kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan, zou me dood schamen om niet vande partij te zijn :sFun_whistle: , stel dat ik wat mis, wat moet ik dan het hele jaar zeggen als ze me vragen WAAR WAS JIJ OP DIE DAG :unsure:.

DAT GAAT NIET GEBEUREN, DUS WIJ GAAN MEE, dat is dus all in 2 x, zal wel heel erg koud zijn :cold: , maar ik ga er van uit dat Rob zorgt voor warme chocomelk :sFun_banana2:

aangepast door De Beertjes
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij zien jullie allemaal het woordje 'voorlopig' over het hoofd :P

Dat houdt in elk geval in: dit jaar niet meer. Juni doen we de Europatour en in september is de planning om de ET van 2016 te gaan voorrijden, kan de tijd dus goed gebruiken.

Maar ik voel me gevleid door jullie aardige woorden :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.