Ga naar inhoud

Ritridder's Jubileumsrit 2015 - 22 maart 2015


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Lijstje bijgewerkt en dinerlocatie toegevoegd.

Diner wordt een 3-gangen keuzemenu tussen vlees en vis, drank exclusief. Dit kan op de avond zelf kenbaar worden gemaakt. Op verzoek is glutenvrij mogelijk, alsmede vegetarisch. Dit graag van te voren wel even aangeven (geldt ook voor bij de lunch).

Link naar reactie

Hoi Rob, daar het een jubileum rit is leek het ons leuk dat de ZZZ ook nog 1 keer mee doet.

wil dus mijn zoon Quintin en een vriend aanmelden voor deze rit

zal direct de pegeltjes overmaken met mijn Forumnaam (dus 2x Z-TTREE)

Quintin/Laurens [Y][N]

Link naar reactie
  • Administrator

Of je gaat de route nog een keer voorrijden vandaag en blijkt dat het vanochtend nog door mij gewijzigde deel 1 niet goed in de TomTom geladen was :muur: .

Maar gok de goals gereden en dat is aardig gelukt. Meende een heel mooi stuk gevonden te hebben in Duitsland, maar eenmaal ter plaatse, bleek het pad nog beroerder begaanbaar dan dat wat Edwin, Nadia & wij ooit hebben gereden naar een hotelletje boven op de skipiste bij Bormio :hypocritesmiley: . Halverwege maar weer teruggehobbeld, want dat wil ik Ed met z'n nieuwe E89 na 1 dag al niet aandoen :sFun_whistle: . Vervolgens een prachtig (al zeg ik het zelf) stuk daarvoor in de plaats gevonden, dus ook weer opgelost. Er zitten 2 of 3 onverharde stukken in, maar die zijn goed berijdbaar, dus geen paniek.

Op naar volgende week zondag. Mochten er nog mensen zich willen aanmelden, dan graag vóór dinsdagmiddag 12u, ook als het evt nog ovb is. Wil dinsdag de totalen doorgeven.

Link naar reactie

Hallo Rob, wil je ons met de bezemwagen er even onder voorbehoud bij zetten? Ik laat het je morgenavond definitief weten 2[Y][Y].

Groeten,

Jacqueline en Cock

aangepast door gessel
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.