Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2015


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Zucht, aangezien iedereen binnen het admin team het momenteel druk heeft of geen zin :sFun_whistle: bij deze de nieuwe activiteiten kalender voor 2015. Helaas moet je voor de evenementen van 2014 zelf even terug in de tijd aangezien het plaatsen van de bewuste links na de topics mij nu even teveel werk is :punk: Mooi begin van 2015 dacht ik zo :cool2:

Zoals het er nu uitziet zal de paas rit de eerste rit van het jaar gaan worden...

- Ritridder's Jubileumsrit 2015 - 22 maart 2015 zie hier

- zondag 5 april (2016) paas rit topic volgt nog...zie :lipssealed:

- zaterdag 2 mei: GEEN FORUMRIT, wel voor een heel goed doel: de Oranjetour in Katwijk, zie hier

- Limbo rit 7 juni zie hier

- Europatour III 20 t/m 28 juni zie hier

- zaterdag 29 aug: Heide rit pos(met-zonder-t)bank Arnhem e.o. 2015, zie hier

- 2 daagse Sauerland rit 5 en 6 september zie Wegens voorgenomen bevalling vervallen

- Ride4fun 2015 12 september zie hier

- Ritje Brabant 14 juni zie hier

- achtste zzzmikkelmeeting 20 juli.


Dat is wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken. Mocht je een rit in gedachten hebben knal het hier in dit topic en ik pas het openingsbericht aan.

Let wel deze kalender is alleen bedoeld voor Z3forum gerichte activiteiten. Voor het melden van een goede doelen rit graag contact opnemen met een admin.

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

^ zodra ik een datum, ergens rond Koningsdag weet, maak ik een topic aan, zal ergens eind februari bekend worden.....

aangepast door pampus
Link naar reactie
  • Administrator

Zoals het er nu uitziet zal de paas rit de eerste rit van het jaar gaan worden...

Zooo, de laptop eindelijk weer eens na 2 maanden aangesloten, een aantal topics doorgelezen en zie ineens dat ik mij wat werk had kunnen besparen. Ik was al met de nodige (route)voorbereidingen van een Paasrit begonnen, aangezien W&D hem niet meer zouden doen, JvdL hem volgend jaar pas kan oppakken en een Pasen zonder Paasrit natuurlijk geen Pasen is en ik 'm als verrassing er dit jaar alsnog een laatste keer in wilde knallen. Maar ik juich jullie initiatief toe en zet de routes voor wellicht een andere rit in de ijskast.

Zet 'm op mannen! :clapping:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

^^ is dat zo, nou dat komt dan wel een keer. Momenteel hebben we het te druk met andere dingen

Link naar reactie
  • Administrator

Nope Ferry, ff niet.

Vertel binnenkort wel waar ik het druk mee heb. En om zo'n post fatsoendelijk aan te passen is dat makkelijker met een laptop dan met een iphone of iPad. En dat is me nu gewoon wat teveel werk....

Link naar reactie
  • Administrator

Klopt helemaal, ik zit met hetzelfde bij de jubileumrit. Aanpassingen volgen ook daar zodra ik achter de laptop zit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.