Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2015


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Sjonge, jonge, jonge. Welke admin heeft die rit er dan ook niet op chronologische volgorde tussen gefietst ... :TFR11C0: Zat er een Bifi worstje vast in je toetsenbord toen je dat deed Ruud? :171:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gaat lastig worden aangezien ik met een aantal persoonlijke zaken druk ben en de andere teamleden ook behoorlijk druk zijn met van alles en nog wat. Dus mocht iemand zich geroepen vonden dan graag en anders...moet ik improviseren of wordt het een jaartje paasdagen met familie doorbrengen :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben normaal gesproken wel zo gek en ga graag een uitdaging aan, maar ben nog te druk met de rit voor de 22e, daarnaast komt de Europatour ook steeds dichterbij, dus nee... gaat 'm van mijn kant helaas niet worden qua organisatie. Sorry ?

Ik neem de 22e wel wat paaseitjes mee, mocht 'ie idd niet plaats gaan vinden dit jaar.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Paasrit zit er niet in dit jaar zo te lezen, vorige week nog diverse mensen gepolst maar niemand die het nog kan realiseren.

Ikzelf ook niet, kost net even teveel tijd op dit korte termijn.

Jammer want tot nu toe zijn er weinig ritjes voor 2015!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

zondag 1e paasdag zin hebben in een ritje.

dat wordt naar de teletijdmachine van prof barrabas !!! :lol: :lol: :lol:

is dus 1e pinksterdag zoals te lezen in de link :)

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.