Ga naar inhoud

Reactie topic Krentenweggerit III 5 oktober 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

Willem heeft wel hele grote prijzen geregeld, mijn auto past er 3 keer in ... :wink:

IMG_6831.JPG

Startopstelling;

IMG_6815.JPG


Stopje bij de molen;

IMG_6819.JPG


Stopje bij de kartbaan, nat-nat-nat;

IMG_6822.JPG


Filmpje van de zzz(z) vanaf de overkant;

aangepast door RemcoZ4
  • Like 1
Link naar reactie

Beste deelnemers,

Bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid tijdens de Krentenwegge rit 2014.

Het was inderdaad jammer dat de ochtendrit in het water viel maar ondanks dat hebben we bij de molen in Losser kunnen schuilen onder de bomen en heerlijk kunnen driften met auto en kart op het circuit in Oldenzaal.

Gelukkig werd het tijdens het karten droog en hebben we s'middags toch nog open kunnen rijden.

Helaas moest Guido uitvallen door een gebroken bout maar door snel ingrijpen van Rob, Richelle en Remco konden ze alweer snel aansluiten.

Jammer dat Roel onwillens een schuiver maakte vlak voor de eindbestemming en kon hij gelukkig de rit uitrijden.

Speciaal willen we Rob en Richelle bedanken voor het goede contact tijdens de rit met de walkie talkie en hun adequate optreden tijdens de calamiteiten en Tony en Hilde bedankt voor het opvangen van de deelnemers bij de startplek en het uitdelen van de versnaperingen onderweg!

Zoals we gelezen hebben heeft iedereen een leuke dag gehad en daar hebben we het ook voor gedaan.

Helaas was dit de laatste Krentenwegge rit maar misschien wil iemand in dit tijdvlak een rit organiseren want in deze periode kan het nog vaak mooi weer zijn.

Bedankt voor jullie leuke berichten.

Groet en Liefs,

Anja en Willem.

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie

Waar blijven de foto's mannen?

Zonder foto geloof ik er niks van van die Zzzz

Is niet netjes om andermans leed te plaatsen maar er zijn genoeg andere foto's en filmpjes gemaakt dus kom op mensen.

Sorry Ferry maar ik snap je nieuwsgierigheid! :lol:

Link naar reactie

Kevert:

Wie was er met de kevert??

Mooi ding trouwens

Vrienden en een van de 3 sponsoren van vorig jaar waarvan er zich tussentijds een een Z4 heeft aangekocht.

Ik had ze gevraagd of ze opnieuw wilden deelnemen en ze vonden het wederom geweldig dus wie weet komt er volgend jaar weer een Z uit Enschede bij!

Link naar reactie

't ziet er echt heel gezellig uit, goed georganiseerd en geweldig dat dit initiatief genomen wordt! Jammer dat ik er te laat achter kwam, ik woon in Enschede, had graag aan willen haken met de Z4. Helaas te laat dit forum herontdekt.

Ik zou graag bij een volgend soortgelijk evenement meedoen, hoe kom ik er achter wat de eerstvolgende mogelijkheid is?

P.s. waarom heeft die Gallardo een Selfie-nummerbord?

aangepast door timewa
Link naar reactie

Hallo Tim,

Welkom en leuk dat je reageert.

Jammer dat je de rit van afgelopen zondag hebt gemist want het was een rit die dwars door Twente werd verreden en het was al weer het derde jaar en de laatste Krentenwegge rit.

Er worden elk jaar ongeveer 5 a 6 ritten georganiseerd via dit forum.

Bij de topic evenementen zie je welke, wanneer en waar/bij wie je je kunt opgeven. (Zie hier: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/14356-z3-forum-activiteitenkalender-2014/)

Voor volgend jaar is de agenda nog niet ingevuld maar misschien komt dat binnenkort.

Hou de topic evenementen 2015 in de gaten en misschien is er dan een rit bij die je aanspreekt.

Over de selfie van de Gallardo kan ik melden: als je die kunt aanschaffen kun je het kenteken ook kopen.

Hopelijk tot snel. Groet,

Willem (DrieZ)

aangepast door Driez
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.