Ga naar inhoud

Reactie topic Krentenweggerit III 5 oktober 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Een meter hoog door de berm rondrollende Z4, een niet meer verder kunnen rijdende Z4 met compressor en veel regen... gelukkig ook nog open kunnen rijden. Verder weinig spannends :lol:

Nu nog even verlaat eten, maar wat een mooie rit en gezelligheid. Top geregeld W&A!!!

Link naar reactie

Willem en Anja het was super.

Eerste deel hebben we zeker een klein half uur open kunnen rijden en tweede deel eigenlijk helemaal, dit vonden wij daarnaast ook het allermooiste deel van de rit.

En wat was het karten leuk, en Willem wat ga jij hard man! De winnaars: gefeliciteerd!

Al met al een uitstekend verzorgde dag.

Rob heb je nog films kunnen maken van het karten met je camera?

Mensen ondanks het wat minder mooie weer, gezelligheid en veel mooie dingen gezien en gedaan! Top geregeld weer.

Degenen met pech: succes en sterkte en hopelijk zien we jullie met auto snel terug

Groetjes M&R

Link naar reactie

Willem en Anja, bedankt voor deze mooie dag weliswaar met wat nattigheid maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk driften in de kart op de natte baan :) jammer dat er wat pech was voor een aantal rijders, had eerst een idee dat het aan ons lag, eerst Guido die voor ons reed en de aandrijving opblies en vervolgens ( naam vergeten) met de zwarte Z4 die een driedubbele rietberger uitvoerde voor onze neus. Gelukkig allemaal weer goed afgelopen.

aangepast door HOFFR02
Link naar reactie

Wat een dag!

ANWB service gespeeld voor de ene Z4 terwijl een andere voor je neus er af spint met een teugje overstuur. Maar wel een mooie burn-out vlak voordat het mis ging.

Daarnaast een super ervaring om met slicks op een natte baan met een kart rond te rijden. Uiterste beheersing en concentratie vereist. Leuk en nog een fraaie joekel van een bokaal voor de 1e prijs. Oh ja, dat rondje driften op de kartbaan met de Z was ook zeer geslaagd.

Tot slot een zerr mooie route en versnaperingen onderweg, helemaal goed!

Willem en Anja enorm bedankt voor een onvergetelijke dag!!

Link naar reactie

Geweldige dag gehad vandaag,lekker gereden gekletst gekart en gegeten en gedronken.

Dank aan Willem en Anja voor de geweldige organisatie en allen die hen daarbij geholpen hebben.

Beetje jammer voor degene die pech en schade hadden vandaag,gelukkig is het alleen materiaalschade

Link naar reactie

Anja en Willem bedankt ook alle mede rijders want met z'n alle hebben we er weer n super dag van gemaakt . Behalve dan voor Guido en de zwarte z4 die pech hadden vandaag , voor bijde hoop ik dat de schade mee valt en ze snel weer van hun z kunnen genieten

Link naar reactie
  • Administrator

Was een super gezellig en een weer een erg mooie rit, ondanks de regen een top dag.

Willem en Anja top geregeld

Link naar reactie

man man wat een rit zeg.

Voor degene die benieuwd waren wat er nou precies bij mijn auto stuk is gegaan: de achterste bout die het differentieel vasthoudt aan het subframe was doormidden gebroken.

Deze bout:

6zvwug.jpg

Bout #3:

3iiy.png

http://bmwfans.info/parts-catalog/E85/Europe/Z4_3.0i-M54/L-N/apr2004/browse/rear_axle/differential_drive_output/

Gelukkig was er op 6km afstand een garage die een bekende was van BMW-Z-CSi, en daar kon ik nog rustig naar toe rijden. Die zet er morgen een nieuwe bout in.

Maar het is wel duidelijk dat ik op den duur naar een steviger stukje staal op zoek moet. Het hoort er allemaal bij.

Een stuk minder erg dan een in elkaar gelopen aandrijfas wat ik eerst dacht.

Voor de rest allemaal top geregeld, catering, rit, locaties, alles, ook erg leuk om te karten in de regen.

Echt een rit met altijd een uniek karakter.

Remco uiteraard bedankt voor het mogen meerijden :thumbs_up: . Erg gezellig en je kan nog eens om je heen kijken :)

voor ons was genoeg te zien :blink: Roel, ik hoop dat de schade meevalt en dat het alleen de ogenschijnlijke blikschade is, want het zag er echt heftig uit toen je voorwielen in de lucht stonden.

Willem en Anja Top voor het organiseren :sSig_goodjob2:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ANWB service gespeeld voor de ene Z4 terwijl een andere voor je neus er af spint met een teugje overstuur. Maar wel een mooie burn-out vlak voordat het mis ging.

Dit klinkt toch vrij bizar. Ik was er niet bij, dus ik zal me van een oordeel onthouden, maar ik geloof niet dat ik erg blij zou worden van een mededeelnemer die vlak voor me dit soort dingen uithaalt en de controle verliest.

Link naar reactie

Helaas hebben wij de eerste verzamelplaats gemist en Willem bij het weggaan na het diner niet meer kunnen zien, bedankt Willem en Anja voor de leuke georganiseerde rit. Ook de burnouts heb ik gemist, sterkte met de schade en ook Z met de gebroken bout.

Link naar reactie

Dit klinkt toch vrij bizar. Ik was er niet bij, dus ik zal me van een oordeel onthouden, maar ik geloof niet dat ik erg blij zou worden van een mededeelnemer die vlak voor me dit soort dingen uithaalt en de controle verliest.

Toch een (voor)oordeel dus! <_<

aangepast door Driez
Link naar reactie

Wel lullig als je auto er na de rit anders uit ziet dan ervoor. :blink:

Guido heeft alles al weer onder controle gelukkig, en voor die andere deelnemer met de ZZZZ sterkte :sHa_comfort:

ik hoop dat het meevalt.

Maar zo te lezen hebben W en A wel weer een mooie rit met de nodige actie georganiseerd.

Link naar reactie

Willem & Anja,

Erg bedankt voor de leuke rit. Ook de rest van het gezelschap willen bij bedanken voor de leuke dag.

Ondanks het weer was het weer heel gezellig.

Guido, super dat het enigszins meevalt met de schade aan je auto. Dat is toch weer mooi meegenomen!

Roel ook voor jou hoop ik dat de schade meevalt.

Ook het karten met regen was een leuke ervaring maar wel pittig :punk:

Helaas waarschijnlijk de laatste rit van dit jaar maar volgend jaar zijn we weer van de partij :clapping:

Foto's heb ik deze keer niet veel maar die komen eraan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.