Ga naar inhoud

Reactie topic Krentenweggerit III 5 oktober 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

The day after, Zeer leuke ervaring, waarbij ik in de middag de auto op een plek geparkeerd heb die daar niet voor bedoeld was :hypocritesmiley: . Volgens omstanders zag het er heftig uit, ben er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Z heeft wat cosmetische schade opgelopen en komt er met een pleistertje (lees duc-tape) goed vanaf. Wel sneu voor het kleine boompje wat zo hard zn best heeft gedaan om groter te worden en was zn broer kort ervoor gesneuveld voor waarschijnlijk een nieuwe houten tafel :)

Iedereen bedankt voor de bezorgdheid, het is allemaal goed afgelopen en een groot leermoment rijker!

Groet 'Stef Stuntpiloot :petje: ' aka Roel

Ps. Mocht iemand nog een linker zijscherm en voorbumper (zwart) weten voor een schappelijke prijs, dan hou ik me aanbevolen :clapping: .

aangepast door Curves81
  • Like 1
Link naar reactie

ben er zelf zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

, het is allemaal goed afgelopen en een groot leermoment rijker!

Groet 'Stef Stuntpiloot :petje: ' aka Roel

Ps. Mocht iemand nog een linker zijscherm en voorbumper (zwart) weten voor een schappelijke prijs, dan hou ik me aanbevolen :clapping: .

Thats the spirit Roel,shit happens.

  • Like 1
Link naar reactie

Het was ondanks het weer een geweldig leuke rit!

Zo nu en dan de groep kwijt geraakt (al was dat niet zo heel erg zeker niet toen wij de groep kwijt raakte samen met remco, dat werd een leuk stukje "racen") maar alles kwam weer goed. Wij willen dan ook iedereen bedanken en in het speciaal Willem en Anja.

Link naar reactie

Startplek midden in het strodorp van de military incl 2 trouwe volgers: foto17_zps9fbee22b.jpg

foto18_zps0475cef7.jpg

Zou Hans wel weten dat hij zijn doekje nog op heeft? Met Roel in betere tijden! lol

foto22_zpsf17f616e.jpg

Fatima blijft lachen Guido pakt z'n spullen maar!

foto24_zps52cbf3e7.jpg

foto23_zps9a5e9574.jpg

Tony in de race!

foto19_zps826cf148.jpg

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

^toevallig nog een mooi stukje film waar het geluid van de coupe met klep open te horen is? Hahah

Nope, helaas niet. De rijwind overstemt alle geluiden.

Link naar reactie

Net thuis aangekomen . Eerst wandeling met de hond en dan Z poetZZZZen.

Wij hebben er van genoten. Willem & Anja , bedankt vr de prachtige rit en voor jullie gastvrijheid. ' t Was schitterend !!!

Ach ja hier is mijn bijdrage , een filmke

aangepast door bojan
  • Like 2
Link naar reactie

Dat filmpje hou ik maar op 'de verkeerde url plakken', oftewel: post hier wat er onder je Ctrl+v zit :lol:

Ik was natuurlijk al thuis, maar nu is mijn Z ook thuis.

Oscar (www.oscarservice.nl) heeft prima de bout weten te verwijderen (moest nog een klein stukje met een slijptol weggeslepen worden omdat de bout zo beschadigd was dat ie er niet goed uitging), een kapot stadslichtje vervangen, en nog een moertje vastgedraaid van een rammelend schild.

Toch raar als een ander aan je auto zit, maar hij is geslaagd :lol:

Toen ik 'm kwam ophalen zat hij goed in de Z'jes aangezien daar een Z1 stond met de deuren eraf. Daar zitten tandriemen in die zo nu en dan preventief vervangen moeten worden ivm instellingen etc, en dat schijnt best een lastig/precies klusje te zijn. Maar daar schijnt hij al een naam in te hebben dat ie daar goed in is.

Mooi om te zien, zo'n z1 half uit elkaar. Maf ding, uniek. Alles bij die auto heeft een hoog knutselgehalte, wellicht een beetje als een TVR, maar dan hopelijk wat betrouwbaarder :lol:

Jammer dat ze zo duur zijjn.

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.