Ga naar inhoud

Coot's Daily Dilemma


coot

Aanbevolen berichten

standaard 1 jaar wel overdraagbare Europlus garantie op, je kunt (desgewenst) meerdere jaren garantie bijkopen.

Nu heeft BMW Nederland niet zo veel op met dat Europlus gebeuren, de dealers repareren wel, maar je moet de reparatie bij veel dealers gewoon aftikken en vervolgens zelf de garantieclaims afwikkelen met Europlus. :blink:

nou wat zei ik je!

alleen dat stukje van in dld laten fixen en dat zij dan de boel regelen wist ik niet.

Link naar reactie

Klopt Sander :lol:

Dat in Dld laten fixen is meer dat de auto dan ook voor onderhoud in Dld blijft.

De dealer in Kleve zegt dat ze die Europlus garantie gewoon hanteren op een dan NL wagen en dus de daarbij horende afwikkeling doen.

Alleen de eerste drie maanden moet je terug naar de verkopende dealer om aanspraak te kunnen maken op die Europlus garantie.

Maar naar Gelsenkirchen rijden is voor mij ongeveer net zo ver als naar Reeuwijk , dus... geen probleem.

BPM restbedrag is ondertussen al bekend, dus Dinsdag weten we meer :sHa_biggrin:

Link naar reactie

^ Je hebt gelijk Arno

Ik heb die X1 nog eens een paar keer goed bekeken en die gaat het dus niet worden,

Irene was er helemaal weg van, maar ik moet er ook in rijden :blink:

En hoewel ik dat marrakesch braun wel een hele mooie kleur vind, blijft die X1 toch idd een beetje een gepofte 1serie op stelten.

We gaan voor een 3 touring :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Eigenlijk was ik helemaal niet van plan om te gaan Xen, ik kwam op die X1 omdat Irene m erg mooi vindt.

Maar dat zal hoofdzakelijk toch om de kleur geweest zijn :lol: denk ik.

Als je op internet aan het snuffelen bent, wijk je, bij het zien van al dat fraaie spul, snel af van de doelstelling.

En de doelstelling was een compactere, geen diesel drinkende, vervanger van de V70.

We hadden een V70, Lancia Y en de ZZZ, we zijn met z'n tweeën en 3 auto's op het pad :wacko:

De ZZZ gaat sowieso niet weg en voor die andere twee moest een vervanger terugkomen waar we allebei in gaan rijden.

(Irene met zon en ik met regen :sFun_whistle: , de ander neemt dan de ZZZ)

Die 318i touring vinden we allebei mooi (das al heel wat) en de kleur is goed

Dus als die in het echt niet tegenvalt en ik kom er met die Duitsert financieel uit, is de kans heel groot dat ie het gaat worden.

Link naar reactie

Die Kugel ist durch die Kirche, mir ist er!

Vandaag wezen kijken en was meteen verkocht :wub:

Echt veel kon ik er niet meer van aflullen, want als ik m niet kocht had ie nog 2 geïnteresseerden. (en ik geloof m nog ook bij dit exemplaar)

Iedereen bedankt voor de tips en reacties

Hier alvast een paar foto's

14281805302_88ba16e256_b.jpg

die Z4 ernaast is ook te koop is wel een 2.0

14097211920_19b381e118_b.jpg

14097212640_3c0ded235a_b.jpg

er is toch niks meer aan te doen verder, dus wat mij betreft mag er nu wel een slotje op

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.