Ga naar inhoud

Coot's Daily Dilemma


coot

Aanbevolen berichten

Het kriebelde wel een beetje Eddy, ik heb wel een BE rijbewijs,

maar rij bijna nooit met een aanhanger en nu meteen met mijn complete spaarpot achterop, maar het ging fantastisch.

14330255864_b22dbdb3b6_c.jpg

Ik had een dikke aanhanger met 4 x dubbellucht die perfect op de weg lag, leeg en vol, je voelde m niet eens achter de bus.

De hele reis verliep prima, alleen thuis had ik bijna vet schade. :blink:

Met het van de aanhanger afrijden is, denk ik door het wippen van de kar, een rijplaat losgeschoten.

Toen de achterwieltjes geland waren, hoorde ik een klap en dacht, :sCo_chinscratch: hmm vreemd , toch even kijken en zag dat er een rijplaat op de grond lag

De voorwielen stonden gelukkig nog op de kar, dus de auto weer iets vooruit gereden plaat terug gelegd, 3 x gecheckt en toen de voorkant laten landen en voilà hij was thuis.

Paar fotootjes van de binnenkant

14144311609_c7a621ccd7.jpg

Door het dak heen kun je zien dat ik op zoek moet naar velours matten, deze zijn handig voor de winter

14330260094_d0d7a8d783.jpg

Eendagskenteken er op voor keuring morgen

14144354160_b23fefb484.jpg

meteen even achterop de tekst verwijderd, veel strakker zo

aangepast door coot
Link naar reactie

^ Nou Roger, ik heb een redelijk vergelijkbare in NL gevonden, niet bij een dealer, maar bij een merkloze garage

zonder M sport pakket, zonder Panorama schuifdak, wel met navi, maar geen pro, parkeersensoren alleen achter, geen M sport stoelen

en geen europlus,BMW dealer- maar bovag garantie en die was in NL € 4.000 duurder. (BPM meegerekend)

Het grote voordeel van in Dld kopen is een veel ruimere keus in complete auto's die er doorgaans ook nog eens perfect uit zien

Je kunt ook wel goedkopere vinden, maar deze komt dus van een dealer en is een Premium Selection, ze hebben de remmen achter nog

vervangen, servicebeurt gegeven, nieuwe TUV die in NL wordt overgenomen en ik heb hier een jaar europlus garantie op.

Dus ja , scheelt het veel,??

Link naar reactie

...

maar rij bijna nooit met een aanhanger en nu meteen met mijn complete spaarpot achterop, maar het ging fantastisch.

De hele reis verliep prima, alleen thuis had ik bijna vet schade. :blink:

Met het van de aanhanger afrijden is, denk ik door het wippen van de kar, een rijplaat losgeschoten.

Toen de achterwieltjes geland waren, hoorde ik een klap en dacht, :sCo_chinscratch: hmm vreemd , toch even kijken en zag dat er een rijplaat op de grond lag

De voorwielen stonden gelukkig nog op de kar, dus de auto weer iets vooruit gereden plaat terug gelegd, 3 x gecheckt en toen de voorkant laten landen en voilà hij was thuis.

verdorie, wat een geluk dat je ging kijken, stel je voor, autoschade nog voor je 1m gereden hebt, dan was jou spaarpot niet alleen leeg maar ook kapot :blink:

en nou heel voorzichtig en geniet er van :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

Had jij destijds niet heel veel commentaar op de rdw met het kenteken van Sander? Die gasten lezen mee, dit is je straf :P

  • Like 2
Link naar reactie

Ik denk meer dat het door de Pinksteren komt,

dan liggen ze er een dagje uit dus duurt het een week voordat ze daar weer opgestart zijn.

aangepast door coot
Link naar reactie

Ik heb net gebeld naar de RDW en er was 6 juni een kenteken aangemaakt.

Laat ik nu met de TOP 3 van Neerlands lakste bedrijven te maken hebben voordat ik m thuis heb.

RDW is dus redelijk snel :)

Nr 3

Belastingdienst <_<

Nr 2

Post NL :nasty:

Nr1

Post NL :wacko::sSic_toilet:

Link naar reactie

De straf valt mee, ik heb een kenteken :punk:

Mooi net op tijd want morgen moet ie mee naar Texel.

Ik zal van de week een paar foto's plaatsen

aangepast door coot
Link naar reactie

Zo er is geen dilemma meer, dit is m geworden.

Iedereen bedankt voor de reacties

14220466289_a53dd57c61_c.jpg

De rest van de foto's komen in de topic, Show your daily drive

Deze mag

:topicclosed:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.