Ga naar inhoud

Oranjetour op 3 mei 2014 (voor een goed doel!)


pampus

Aanbevolen berichten

Haha...wel gezelliger idd samen rijden...waar en hoelaat ( zie zoveel staan...mac en transferium...

Ja mijn partner wacht bij start en finish...maar werd ook gevraagd voor een thema...

Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)

Hè cabriogirl,

Om 11.30 bij het transferium leiden, naast de a44 en daar is ook een Mac. Daar drinken we koffie en gaan dan door naar Katwijk.... Zijn we om 12.45. Koffie bloemstuk en een kind......

Wordt leuk. Thema doe ik niet zoveel mee, vinden de kinderen ook niet zo belangrijk.....

Uurtje rijden, klein biertje en dan naar huis, zoiets.....

aangepast door pampus
Link naar reactie

dTransferium Leiden 't Schouw

Plesmanlaan 102

2332 CB Leiden

Toch? Hier zit een mac naast....

Ken Leiden niet verder, handig google ;-)

Tot zaterdag...

Als ik rij drink ik niet...;-))

Link naar reactie

Koffie bloemstuk en een kind......snelle bevalling :-)

  • Like 1
Link naar reactie

dTransferium Leiden 't Schouw

Plesmanlaan 102

2332 CB Leiden

Toch? Hier zit een mac naast....

Ken Leiden niet verder, handig google ;-)

Tot zaterdag...

klopt Judith, ik geloof dat jullie vrijdag al die kant op gingen ...is het niet?

anders hadden we vanuit Arnhem samen op kunnnen rijden .

tot zaterdag

Link naar reactie

Het was weer helemaal leuk, toeter heeft overuren gemaakt en Cor heeft de oren van mijn hoofd gekletst......

Link naar reactie

Toeter totdat ik zeg stop, politie agenten zijn eng, rode stoplichten zijn cool. Cd doordrukken telkens weer tot het nummer Selfie. En als ik later groot ben ga ik met je trouwen, zei de zesjarige Danielle, glunderend en met een rood hoofd.

Niks tegen pappa en mamma zeggen hoor, onze geheimpjes, en ze stapte lachend en voldaan uit.

Was een fantastische dag met idd mooi weer.

Leuken een aantal forumleden gesproken te hebben, volgend jaar weer

aangepast door Blackwwz3
Link naar reactie
  • Administrator

wel weer zo,n gast die niet doorrijd

DSC_3057.jpg

/quote]

Krijg je met die 3.0 literjes

Wel grappig hier maakte ik toevallig een foto van jou ( plaats hem nog wel)

Link naar reactie
  • Administrator

Paar plaatjes nog.

Deel van ons hoekje (met enorme pimpmobiel op de voorgrond):

14123803233_dba6a86d05_b.jpg

Versierd en wel:

14080597016_bcdb19d836_b.jpg

14104119604_729c116028_b.jpg

En een deel van ons hoekje de andere kant op (dat werd later nog aangevuld met andere auto's natuurlijk):

14100616762_9c10589749_b.jpg

Het was weer leuk, gezellig (incl. bandenschoppen bij het Transferium), maar ook iets waar we met zijn allen heeeeel trots op kunnen zijn: met 18 auto's waren wij veruit de grootste delegatie. :clapping:

Link naar reactie

De kinderen hebben weer een topdag gehad. En verder: gezellige forumleden + aanhang, perfect weer, uitstekende verzorging, mooie auto’s, prima route en geweldige passagiers.

Gepiel met bloemstukken (moeten de onderdelen nog worden bewaard Ruud?)

DSCN2396_zps645ffdc4.jpg

Klaar voor de start

DSCN2400_zps3035d3df.jpg

DSCN2398_zpseb270431.jpg

DSCN2401_zps0f400a33.jpg

Een vriend er bij

DSCN2403_zps01a77012.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

(moeten de onderdelen nog worden bewaard Ruud?)

Nee hoor, maar toch bedankt voor het vragen

Link naar reactie

Zo vandaag even tijd gehad om wat filmpjes te bewerken en te plaatsen. (gemaakt met een Quintezz dachcam van 16 euries bij de Kruitvat, dus geen commentaar over de kwaliteit :sFun_whistle: ) Heb genoten van deze mooie dag met maar liefst 18 deelnemers van het Z3 Forum, waaronder ook een Engelse en Franse afvaardiging. :clapping: In eerste instantie zou Dinie met mij meerijden, een omaatje van rond de tachtig in een rolstoel. Echter in overleg met de begeleiding leek ze het geen goed idee om Dinie in een open auto te zetten met deze koude wind aangezien ze nog wat langer van haar wilden genieten. In plaats van oma kreeg ik Peter bij mij in de auto. Peter is rond de 50 jaar en kan niet praten (dus lekker rustig voor mij) :lol: maar Peter kon na het krijgen van de pet en de auto donders goed het onderscheid maken (na uitleg en gebarentaal van de begeleiders) tussen een BMW embleem en andere merken auto's. Toen we op een gegeven moment langs de BMW dealer kwamen uitte Peter allerlei kreten en wees op het embleem van zijn autootje met de bedoeling aan te geven dat deze het zelfde was. We hebben er weer een BMW fan bij gekregen. :sFun_banana2: Al met al een zeer leuke en dankbare dag. Ik ben er volgend jaar weer bij en hoop dat we volgend jaar de 18 deelnemers kunnen overtreffen. :thumbs_up: :thumbs_up:

Filmpje komt er aan ff Buma stemra omzeilen :rant:

aangepast door HOFFR02
  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.