Ga naar inhoud

Oranjetour op 3 mei 2014 (voor een goed doel!)


pampus

Aanbevolen berichten

Net een mailtje van Tineke gekregen; de DS mag ook mee!

29934_1135462484933_3329492_n.jpg

Marjan gaat op deze dag de Z uitlaten.

De Forumdeelname groeit gestaag verder!

Link naar reactie

Gaan we hem eindelijk in het echt zien, hardstikke leuk Jürgen

Link naar reactie

He Maurits, zal ik de info even in het eerste topic nummer zetten inclusief transferium en zo ?

Kan iedereen gelijk zien wie er mee doen......

aangepast door pampus
Link naar reactie

Done

aangepast door pampus
Link naar reactie

Heb vorige week bericht ontvangen van de organisatie...maar ben al dag eerder in de buurt..

Link naar reactie

Na enig speurwerk heb ik cabriogirl72 niet als inschrijver voorbij zien komen totdat ik ergens in een stukje van Coot de naam van Judith als vervanger voorbij zag komen. De link Judith is cabriogirl72 was me wel volledig ontgaan, maar bij deze, Cabriogirl72 staat nu wel bij de inschrijvers, leuk hoor.....,

Link naar reactie

^Goed bezig jongens!

Overigens: wat Patrick zegt was helemaal waar tot grofweg twee edities geleden. De laatste paar keer reed je in één keer naar het evenemententerrein (waar vaak ook gelijktijdig open dag van de reddingsbrigades, politie en brandweer is) en ontving je daar het bloemstuk, dat je - ook anders dan voorheen - zelf op je auto mocht plaatsen. Voor het wegstrepen van de veilinghal is gekozen omdat veel bestuurders vonden dat de wachttijd korter kon. Daar zijn ze goed in geslaagd.

De kinderen moeten inderdaad even zoeken naar "hun" auto; maar de indeling staat dan al vast; het is daarom ook heel zuur als er mensen niet komen opdagen (heeft bij onze "forumdelegatie" nog nooit gespeeld overigens).

Gelukkig leken de haringen de laatste edities ook vervangen door frikandellen en hamburgers .... :grill::thumbup:

Oké dat wist ik niet. Maakt het in ieder geval wachttijd korter. Ben inderdaad afgelopen jaar en jaar daarvoor niet meegegaan ivm werk. Dit jaar lig ik in de zon in de tropen....dus helaas weer niet

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vanmiddag de onderstaande mail ontvangen van Tineke:

Programma:
Graag verwelkomen we u op zaterdag 3 MEI as. vanaf 11.00 uur bij de feesttent “HUIS VAN ORANJE” op het parkeerterrein Noord-duinen Katwijk aan Zee.

Op vele verzoek hebben we inschrijftijd gewijzigd tot 13.00 uur. U bent dus vrij om zelf te bepalen of u de hoofdshow van deze dag wilt bijwonen, of dat u kennis wil maken met de vele enthousiaste chauffeurs. De tour gaat vertrekken om 13.45 uur
Bij aankomst bij de feesttent kunt u zich melden bij onze vrijwilligers: Lucienne van Duijn en Tineke Mos.
U ontvangt hier dan een keycord met een pasje, voorzien van uw voertuignummer, dit dient u de gehele dag te dragen als herkenning voor de organisatie, met deze pas kunt u tevens de gehele dag uw consumpties verkrijgen.
U krijgt een enveloppe met daarin de benodigde gegevens voor deze dag.
Bij de feesttent worden de bloemstukken met speciaal bevestiging materiaal op uw voertuig bevestigd door een van onze vrijwilligers. Deze speciale noppen zorgen voor een schadevrije bevestiging. Na afloop van de tour kunt u het bloemstuk mee naar huis nemen.

De kinderen zullen worden voorzien van een rugnummer, deze correspondeert met het nummer van uw auto. U kunt eventueel alvast kennismaken met uw “bijrijder ”voor deze dag.
Het is niet toegestaan af te wijken, of kinderen van plaats te laten ruilen met een ander voertuig. Hier moet altijd toestemming voor zijn van de organisatie.

De kinderen zullen rond 10.45 uur bij ons binnen komen en worden voor zien van iets lekkers en drinken. Vanaf 11.00 willen wij beginnen met het bezig houden van onze bijrijders, d.m.v. het maken van vlaggen, schminken, en foto maken in klederdracht. Aansluitend zal hier de show op volgen, dit jaar heeft het uiteraard me landen te maken: “IK GA OP REIS EN IK NEEM MEE………….. U bent natuurlijk van harte welkom om deze show bij te wonen. De show zal ook dit jaar verzorgd worden door Lolly-pop Entertainment.

Rond 12.45 krijgen de kinderen en chauffeurs hun lunch, deze zal dit jaar bestaan uit een warme snack.

Door een van onze verkeersregelaars zal een korte uitleg gegeven worden.

Om 13.30 uur willen wij met de kinderen gaan instappen
Na de uitleg wordt u allen verzocht om naar uw auto te gaan. En het bordje met het desbetreffende nummer omhoog te houden zodat wij makkelijk de nummers kunnen terug vinden.

Om 13.45 uur start de tour

We treffen elkaar toch om 12.00 uur bij het Transferium aan de A4. net als de voorafgaande jaren?

Tot dan.

PS: Ik ben eventueel wat later, want met Franse dames weet je het nooit!

Link naar reactie

Hoi Jürgen, als we koffie willen bij Mac donalds moeten we wat vroeger zijn, ik denk 11.30. Om 12.15 rijden vanaf het transferium naar Katwijk,

Graag allemaal even aangeven wie naar het transferium gaan, wachten we even !!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.