Ga naar inhoud

Oranjetour op 3 mei 2014 (voor een goed doel!)


pampus

Aanbevolen berichten

Zo de nieuwe datum is bekend, het wordt dit jaar 3 mei

Voorlopige deelnemers in 2014:

1. 2.5si

2. Pampus

3. Ruud_19

4. JK-Z4-3.0i

5. HBMw3 (coupe)

6. HBMW3 (cabrio)

7. Blackbmwz3

8. Individual

9. HOFFR02

10. Eddo61

11. PimGMX z3

12. PimGMX Kater

13. JackZ3

14. Sandere39

15. JK-Z4-3.0i Citroen DS

16. Cabriogirl72

17. Hans (aanstaand forum lid)

18. Bailly Robert

De grootste opkomst tot op heden, geweldig.....

We zullen waarschijnlijk weer afspreken bij het Transferium in Leiden om vanaf daar gezamenlijk naar het festivalterrein in Katwijk te rijden. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks gaan, maar voor de beelden is het leuker als de Zedjes bij elkaar in de buurt staan / rijden.

11.30 voor de koffie leuten bij het transferium Leiden a44, 12.15 vertrek naar Katwijk. Zie programma van Tineke.

.

aangepast door Ruud_19
Bailly toegevoegd
Link naar reactie
  • Administrator

Brief ook weer binnen en ben er ook weer weer bij. Gezellig!

Gaan we dit jaar over het record aantal deelnemende z3forum members van vorig jaar heen?

Iedereen die zich wil aanmelden voor deze extreem dankbare dag: dat kan zonder wachtlijst, ballotage, etc. Laat mij dat dan even weten: dan stuur ik je even een scan van het blanco formulier dat je even moet invullen plus de verzendinstructies!

Als je wilt dat ik een ander e-mailadres gebruik dan wat je bij registratie hier op het forum hebt doorgegeven moet je dat even laten weten ...

Link naar reactie

Nog geen brief (ik denk dat Zoetermeer op de zwarte lijst staat Leon, ik heb ook geen kerstkaart ontvangen dit jaar) maar wij zijn er ook weer bij met twee auto's.

Link naar reactie

Nog geen brief (ik denk dat Zoetermeer op de zwarte lijst staat Leon, ik heb ook geen kerstkaart ontvangen dit jaar) maar wij zijn er ook weer bij met twee auto's.

idd zoetermeer staat op de zwarte lijst. Of de postbodes zijn allemaal ontslagen.

Ik ben er ook weer bij. Weet alleen nog niet met welke haha heb de keus.

In ieder geval sta ik weer in voor een tussenstop station, dus degene die willen.

Link naar reactie
  • Administrator

Dat zal ik doen jongens! Alleen .... :blush: Ik ben vandaag vergeten brief + formulier even mee te nemen naar kantoor. Ik zal het jullie dus morgen (pas) toesturen (en eens even kijken of ik ze niet ook mooi hier in het topic kan plaatsen)!

Link naar reactie
  • Administrator

Deelnameformulier hierbij:

20140221 Deelnameformulier Oranjetour.pdf

Voor iedereen die zich afvraagt hoe het er uitziet als er zoveel Zedjes meeridjen:



Wij komen voorbij vanaf 7:50 min ...

Meer beelden van vorig jaar vind je in het topic Oranjetour 2013.

Ik noteerde tot nu toe als daadwerkelijke deelnemers in 2014:

1. 2.5si

2. Pampus

3. Ruud_19

4. JK-Z4-3.0i

5. HBMw3 (coupe)

6. HBMW3 (cabrio)

7. Blackbmwz3

8. Individual

9. HOFFR02

10. Eddo61

11. PimGMX

12. JackZ3

13. Sandere39

14.

15.

We hebben ieder jaar een steeds betere opkomst (we zijn met drie auto's begonnen); het zou helemaal geweldig zijn als we dit keer 15 auto's halen.

We zullen waarschijnlijk weer afspreken bij het Transferium in Leiden om vanaf daar gezamenlijk naar het festivalterrein in Katwijk te rijde. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks gaan, maar voor de beelden is het leuker als de Zedjes bij elkaar in de buurt staan / rijden.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb gisteren onderstaande mail als bevestiging van mijn inschrijving ontvangen:

Beste Jurgen,

Het formulier is goed ontvangen.
In april zal ik alle informatie mailen. Graag tot 3 mei as.

Met vriendelijke groet
Tineke Zuijderduijn

Oranje vereniging Katwijk aan Zee
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.