Ga naar inhoud

Oranjetour op 3 mei 2014 (voor een goed doel!)


pampus

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^Dat geldt voor mij ook. Ik denk dat Jurgen heel expliciet om een ontvangstbevestiging heeft gevraagd. Ik heb dat in ieder geval niet gedaan... Ik maak me er daarom ook niet druk om.

Link naar reactie

Nee hoor, ik heb nergens om gevraagd, maar sommige deelnemers krijgen vanwege hun onuitwisbare indruk een speciale behandeling.....

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Er is nog volop ruimte voor chauffeurs om zich aan te melden, er zijn nu zo'n 50 auto's aangemeld (ons forum is dus goed voor een kwart van de aanmeldingen :clapping:) en er worden er nog zo'n 50 gezocht :blink:. Wie meldt zich alsnog aan? Pim, heb jij niet nog wat Engels staal onder de carport staan dat ook mee kan?

Link naar reactie

ff n vraagje: Christel heeft wel zin om met mij mee te gaan naar Katwijk maar kan dus niet met de daadwerkelijk Orangetour mee,zijn er nog meer partners of lotgenoten die in het zelfde schuitje zitten ?

en hoelang duurt de daadwerkelijke rit?

Link naar reactie
  • Administrator

Eddo, Marian en Monique gaan ook mee en blijven als we rijden daar. Als ik me niet vergis rijdt Cassandra de rit met de Z en Pim met de Jag (toch Pim) de daadwerkelijke rit is niet zo lang geloof een half uurtje (eigenlijk nooit op gelet)

Link naar reactie

ff n vraagje: Christel heeft wel zin om met mij mee te gaan naar Katwijk maar kan dus niet met de daadwerkelijk Orangetour mee,zijn er nog meer partners of lotgenoten die in het zelfde schuitje zitten ?

en hoelang duurt de daadwerkelijke rit?

Eddo, ik heb de rit al een aantal keer gereden met mx5 en TT (toen nog geen zzzz). Je meldt je eerst bij een hal van de bloemenveiling. Hier worden de auto's voorzien van een bloemstuk met zuignap (zorg voor heel schoon stukje lak, anders krassen). Daar doe je koffie met haring en krijg je lunch pakket. Hier is het ook verzamelen. Als je niet te vroeg komt ben je daar een uurtje zoet. Dan vertrek je onder politie begeleiding ri de parkeerplaats waar evenement is. Hier ben je ook een uurtje zoet. Wel aardig wat bijzondere auto's te bezichtigen en activiteiten. Dan worden de kinderen verdeeld over de auto's.....wat soms wel even wat tijd in beslag neemt. Rijden zelf duurt toch wel een ruim uur. Dit ivm de grote van de stoet en de pauze op de boulevard van Noordwijk.

Als ik me niet vergis ben je toch wel bezet van ca 11:30 tot ca 16:30.

Voldoening voor de blije kinderen is trouwens onbetaalbaar, sommige kijken er echt al maanden naar uit.

Ps. er is meestal een thema, kinderen vinden het erg leuk als de bestuurder een klein beetje mee doet.

Helaas kan ik dit jaar niet anders had ik meegereden.

Link naar reactie

Ik zal de DS weer eens van stal halen, dan kan Marjan de Z nemen.

10013433_4110129009737_17771538010400355

Ik heb Tineke inmiddels een mailtje gestuurd voor de aanmelding.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator

^Goed bezig jongens!

Overigens: wat Patrick zegt was helemaal waar tot grofweg twee edities geleden. De laatste paar keer reed je in één keer naar het evenemententerrein (waar vaak ook gelijktijdig open dag van de reddingsbrigades, politie en brandweer is) en ontving je daar het bloemstuk, dat je - ook anders dan voorheen - zelf op je auto mocht plaatsen. Voor het wegstrepen van de veilinghal is gekozen omdat veel bestuurders vonden dat de wachttijd korter kon. Daar zijn ze goed in geslaagd.

De kinderen moeten inderdaad even zoeken naar "hun" auto; maar de indeling staat dan al vast; het is daarom ook heel zuur als er mensen niet komen opdagen (heeft bij onze "forumdelegatie" nog nooit gespeeld overigens).

Gelukkig leken de haringen de laatste edities ook vervangen door frikandellen en hamburgers .... :grill::thumbup:

Link naar reactie

Ik zal de DS weer eens van stal halen, dan kan Marjan de Z nemen.

Is voor ons ook leuk!

Gelukkig leken de haringen de laatste edities ook vervangen door frikandellen en hamburgers .... :grill::thumbup:

Ik pleit voor haring en frikandellen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.