Ga naar inhoud

Lightning's Tjoening/styling/petjes Z4 collectie ( E85 + E86)


lightning87

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

nog iemand een 1m style bumper ( die van Ebay dus ) ??

 

en dit is een facelift bumper voorzien van een Ebay E92 lip als ik t goed herinner ( zal de link nog wel een x posten was volgens mij een thread op www.z4-forum.com)

 

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Van de blauwe idd al eens wat gepost, maar nog niet zoveel. Volgens mij hebben ze alle schnitzer delen versmolten en in kleur meegespoten.

Beide auto's zijn van de hand van studie AG de grootste bmw tunert van Japan. Gebruikt veel schnitzer etc.

De groene is voorzien van een BMW GT race kit en staat hier ook ergens tussen, tja interieur zou mijn keus niet zijn, maar past wel bij de stijl van de rest van de auto.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

... Iedereen is vrij om plaatjes te posten zolang het een E85/E86 is, en deze aangepast is ...

Ik zal zo eens even wat afsplitsen. We hadden al een apart Z3 tuning topic, ik maak even een nieuw E89 topic aan (daarvan is toch ook al het nodige voorbij gekomen).

EDIT: done: https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15254-e89-tjoening-styling-petjes-topic/

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Volgens mij zie ik purschuim bij de opgeplakte lip eronderuit komen. Dat is een minpuntje voor de afwerking :wink:

Maar het zal ongetwijfeld snel zijn met een 5.0 V8.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ja zo'n s85 is helemaal een stoer blok.

In theorie past een v12 natuurlijk ook.

Weet iemand wat dat voor veerpootbrug is die daar opzit? Is dat iets bestaands of zelfgemaakt? Ik heb 'm nog nooit ergens anders gezien.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

denk zelf gemaakt door mannhart. zou eens moeten kijken of ik dat tijdschrift nog kan vinden waar de Hornisse instaat.

v12 zal idd ook wel passen alleen zit je op een gegeven moment nog wel met je gewichtsverdeling en dus de handeling van je auto. al waren de heren van BMW Scene Live ook nog te spreken over het weggedrag van de Hornisse.

Link naar reactie

Je moet het zo zien: die s85 (aluminium) weegt maar 25kg oid meer dan het s54 blok.

Want dat is namelijk ook een heel zwaar blok; uit gietijzer. (de m54 is natuurlijk wel uit aluminium)

Het is misschien wel verstandig om zo'n s85 dan te monteren op z4m veren, stabi èn wieluitlijning. Met name meer caster dan de normale z4 omdat hij anders wel eens heel nerveus kan worden met zoveel gewicht op de voorwielen.

Maar goed, hoe meer massa, des de slechter de wendbaarheid natuurlijk. Daar is geen ontkomen aan.

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Een Z waar door Hartge een 5,0 V8 in is geknutseld... is dit the second one?

Nee, hier ligt de V10 uit de M5 (E60) in.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Nee, hier ligt de V10 uit de M5 (E60) in.

nee jij hebt het helaas fout( linkje niet gelezen ?). hartge bouwde de V8 5.0 met de E39 M5 motor. de V10 die jij bedoelt is van mannhart, die poste maurits daarna.

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.