Ga naar inhoud

Lightning's Tjoening/styling/petjes Z4 collectie ( E85 + E86)


lightning87

Aanbevolen berichten

Aangezien ik laatste tijd nogal zat te pochen dat ik zoveel plaatjes had van geheel/lichtjes getunede en gestylde Z4's heb ik gisteren alvast een kleine selectie gemaakt van de zooi die ik op m'n ipad had staan ( ± 500 foto's ). verdere uitbreiding volgt nog, en iedereen is vrij om plaatjes te posten zolang het een E85/E86 is, en deze aangepast is ( of het nou altijd zo mooi is laat ik in het midden).

dfo4.png

4gvm.jpg

zff9.JPG

blnu.jpg

2qp6.jpg

e3fq.jpg

nvh5.jpg

i9c8.JPG

68g5.jpg

c7bw.jpg

zo dit was alvast een korte selectie, en believe me, there's much more where that came from ! :petje:

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • Administrator


deze auto is voor mij toch wel zo'n beetje HET voorbeeld geweest. in mijn ogen 1 van de mooiste non-M's ter wereld :

Ja, gek eigenlijk dat iemand die eerst met zoveel smaak een E85 verbouwt, dat later ook nog een keer met een E89 doet, nu dan toch Mercedes rijdt ... :kopfkratz:

Overigens qua mooie non-M's, vergeet Femme's (ex-)Alpina niet:

1849.jpg

1836.jpg

1837.jpg

1839.jpg

1848.jpg
Link naar reactie

das waar, dat is ook een plaatje, maarja dat is een alpina natuurlijk, die zijn al speciaal van zichzelf.

dat die Noor een Mercedes rijdt wist ik nog niet, maar eerlijk gezegd voor een c63 AMG black series ( die waarbij top gear absoluut de tc niet mocht uitzetten :P ) zou ik ook overstappen hoor ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.