Ga naar inhoud

Lightning's Tjoening/styling/petjes Z4 collectie ( E85 + E86)


lightning87

Aanbevolen berichten

nog maar een beetje, vanavond zal ik eens weer op zoek gaan het e.e.a. uploaden

53if.jpg

Hoe ontzettend fout aftermarket het ook allemaal is, zoals deze hier op de foto staat vind ik het toch best een stoere wagen.

Alleen het missen van de zijknippers vind ik minder geslaagd.

Maar met zo'n kleur, aftermarket bumperkit, koplampen blingvelgen en foute m kleurtjes in de grille heeft het toch wel wat.

Misschien had ie niet debadged moeten zijn.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

sorry maar hoe die rieger kit er ook uit ziet, op de diffusor achter na vind ik het totaal niks. zou dan eerder gaan voor een hamann ( way to €€€€€€) of zo'n 1m style bumper dat zijn de enige niet OEM bumpers die me echt kunnen bekoren.

Link naar reactie
  • Administrator

Die koplampen van die gele brengen ook weer herinneringen terug ... :sFun_whistle:

Van (vorige eigenaar had gelukkig de richtingaanwijzers niet permanent aangesloten zoals bij de gele hierboven):

8299505491_16f2b9d5d8_b.jpg

Naar Ruud's originals:

8535086304_d93346d4b9_b.jpg

Link naar reactie

Ik heb die zilveren inleg bij de BMW 3.0 6-cylinders nooit echt begrepen, gelukkig zijn ze er vanaf gestapt. Persoonlijk vind ik dat Darude de mooiste E85 koplampen van het forum heeft.

aangepast door McShine
Link naar reactie

ja ik bedoelde witte/doorzichtige knipperlichtglaasjes, maar ik kon niet op de goede benaming komen haha. nee nog een AE voor mij. misschien in de toekomst. maar eerst even kijken of ik ergens goedkoop/niet te duur van die glaasjes op dek op kan tikken.

Link naar reactie

en nog een deutsche freund. met een rieger achterbumper/diffusor, hamann(style ?) side skirts en een E46 spoiler

1743534_610012515746442_1779017981_n.jpg

Hij heeft er nog een schepje bovenop gedaan. Wat een afzichtelijk hok is het geworden.

  • Like 1
Link naar reactie

Lightning87.. je hebt goed je best gedaan zo te zien! Er zitten een heleboel mooie maar ook foute tussen. Jammer dat ze soms autos zo goed kunnen 'verkrachten'.

Laatste post met de fluortape snap ik niet helemaal.. zag dat laatst ook bij een nieuw model Lamborghini en Aston Martin. Beiden auto's kwamen van Abu Dabi af.

Lightning87, nu je toch goed bezig bent geweest.. zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om een topic te openen met getunede Z3's? :) :) :) :) ;)

aangepast door raoul
Link naar reactie

Bedankt voor het compliment, het ligt even stil aangezien ik er nu even minder tijd voor heb en een nieuwe foto host moet zoeken.

Z3's ga ik me niet aan wagen, dat is iets voor een enthousiaste z3 liefhebber :).

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Deze stond al op pagina 1 en 3:

bild_fotos_147569.jpg

Maar wat je daar nog niet zag: je kunt er ook TV bij de open haard in / bij kijken :schater: :schater: :schater: :

bild_fotos_147571.jpg

bild_fotos_147577.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er van vind, maar in toenemende mate populair in de UK "quilted leather" op stoelen, deurpanelen en zelfs zonnekleppen en handremhoezen:

z4new012_zps3a44d2c8.jpg

newcar20142033_zps2c29f2e4.jpg

newcar20142037_zpsfcbdb044.jpg

13991853109_7bbff90879_c.jpg

14178527235_7a1067fc53_c.jpg

13991876158_6a55aa25b7_c.jpg

Overigens is ook nog de vraag wat dit met de werking van je zij airbaigs doet, omdat je het "breukstiksel" in de standaard leren baan mist ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.