Ga naar inhoud

Lightning's Tjoening/styling/petjes Z4 collectie ( E85 + E86)


lightning87

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ja, ik snap de gedachte, maar deze meneer hier wil ons toch in ieder geval doen geloven dat hij het ding "in the flesh" heeft gezien ...

En dit lijkt toch hetzelfde apparaat in een andere setting (en via een andere bron, maar ook hier iets onnatuurlijks in het plaatje):

bmw-z4-green-black.jpg

Link naar reactie

Bhahhhh, dit zou allemaal verboden moeten worden, ik ben al niet zo'n fan van een z4, maar hier wordt ik onpasselijk van, valt hoofdzakelijk in het topic wat je een BMW kan aandoen. Ben blij dat de z3 hier niet op voor komt......

Link naar reactie

Aangezien je zoveel plaatjes hebt: heb je ooit een keer de spoiler van ms-design in het wild gespot? (dus niet op een foto van m-s design zelf)

Sander postte daar ooit een keer een plaatje van en dat is eigenlijk het enige spoilertje op een z4 wat ik ooit gezien heb en wel aardig vond. (maar ik vraag me af hoe dat staat op een 'z4 in het wild' (bijv. waarbij de foto vanuit een andere positie is geschoten)

Dit spoilertje dus:

001.jpg

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik verwachtte al dat je waarschijnlijk niets zou hebben.

Ik heb het plaatje wel eens in een topic op zpost gepost en daar wisten ze ook niet van het bestaan (terwijl de meeste getunede wagens natuurlijk uit de usa komen)

Niet dat ze daar natuurlijk alles weten.... (soms.....in tegendeel :rolleyes: )

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.