Ga naar inhoud

Willem's velgendilemma


Driez

Aanbevolen berichten

Nankang banden kwamen 7 jaar geleden al redelijk slecht op nat wegdek uit de ANWB test. Ik zal ze in ieder geval nooit op mijn Z4 leggen. Volgens mij is de enige motivatie om voor deze banden te kiezen de prijs. In mijn ogen hebben ze niets te zoeken op een sportwagen. Op het internet zijn zat gebruikerservaringen te vinden die ook bevestigen dat ze het bij nat wegdek aflaten.

Dat ze nu op hetzelfde niveau zitten als de échte performance banden geloof ik gewoon niet.

Toch bedankt voor het delen van je ervaring.

aangepast door 2.5si
Beetje gesubjectiveerd.
Link naar reactie
  • Administrator

Thanks Willem, nu herinner ik het me weer....

Ik heb vandaag mijn velgen gebracht en ga voor de Hankook Evo-1 ben benieuwd

Link naar reactie

Ik denk dat veel mensen bij Nankang denken aan wanli en linglong banden, dat andere merken zijn, maar het vertrouwen in niet-westerse bandenmerken nogal tenietgedaan heeft.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Mijn 2 centen...Ik heb zo'n vermoeden dat Anja blij was dat je een maandje of 4 druk bent geweest met het zoeken naar velgen. Nu je ze hebt ga jij je tijd verdoen met het kijken naar (ik noem maar eens wat) FC Twente. Aangezien je daar niet vrolijker van kan worden zal dat zijn effect hebbben op je humeur. Dus voordat FC Twente afzakt naar de play offs hoopt Anja waarschijnlijk dat jij je tijd weer gaat verdoen met het zoeken naar nieuwe velgjes. Ik denk maar zo dat je daar dan weer een maandje of 4 van kan genieten voordat het nieuwe voetbal seizoen begint :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Mijn 2 centen...Ik heb zo'n vermoeden dat Anja blij was dat je een maandje of 4 druk bent geweest met het zoeken naar velgen. Nu je ze hebt ga jij je tijd verdoen met het kijken naar (ik noem maar eens wat) FC Twente. Aangezien je daar niet vrolijker van kan worden zal dat zijn effect hebbben op je humeur. Dus voordat FC Twente afzakt naar de play offs hoopt Anja waarschijnlijk dat jij je tijd weer gaat verdoen met het zoeken naar nieuwe velgjes. Ik denk maar zo dat je daar dan weer een maandje of 4 van kan genieten voordat het nieuwe voetbal seizoen begint :hypocritesmiley:

Hoe kun je zo in mijn hoofd kruipen... geweldig! :lol::clapping::thumbup:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Even los van de vraag van wat 'mooi' wordt gevonden door iemand en 'lelijk' door een ander iemand:

Welke velg is (i.c.m. een bepaalde band) FUNCTIONEEL de beste voor die auto?

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik heb voor de winterbanden ET 26 m3 18 inch velg, zie ook show my wheels.

Deze velgen heb ik onder mijn vorige Z3 gehad.

Dat kan wel mits je achter niet hoger gaat met een "wang" hoogte van 35 anders raak je met wat hogere snelheden over drempels de binnenkant van je spatbord.

Et 29 moet achter kunnen onder een Z3 mits het een wide body is.

Probeer het gewoon of anders vraag Ruudkapje dan weet je het zeker. Succes!

Mensen help me als ik het fout uitleg want ik ben ook maar een "Toyboy"

aangepast door Driez
  • Like 1
Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.