Ga naar inhoud

Willem's velgendilemma


Driez

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nee, ik heb niet deze besteld ook niet bij deze verkoper maar bij alloywheelcashandcarry

geen invoerrechten en binnen een week in huis.

En als je kijkt heeft de verkoper van deze velgen een positieve feedback van 99,9%

Link naar reactie

Misschien je ook eens verdiepen in het gewicht van de velgen naast de prijs. Hoe zwaarder de velgen, hoe meer je de schokken gaat voelen die anders opgrvangen zouden worden.

Link naar reactie

Klopt Ruud, maar omdat de velgen nogal redelijk hetzelfde ogen, dacht ik dat een extra factor misschien meer onderscheid kon maken om de uiteindelijke beslissing gemakkelijker te maken.

aangepast door Guido
Link naar reactie
  • Administrator

Idd mooie velg, maar denk dat je dat beter niet kunt doen.

Deze komen uit America kost wat om te verzenden en import kosten....

Link naar reactie

Breyton GTS 18" zijn erg mooi, vraag me alleen af hoe deze staan op een Z3 1.8. Op een 5 serie staan die echt wel geweldig, maar weet niet of deze te groot ogen voor een Z3.

Link naar reactie

De Breyton GTS hebben ze ook voor een goede prijs, volgens mij staat er een z3 met deze velgen onder topic Show us your wheels maar is geen breedset, http://www.ebay.co.uk/itm/18-CSL-STYLE-ALLOY-WHEELS-FITS-ALL-Z4-Z85-E85-05-/300561629901?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item45fade82cd

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • Administrator

^Geheel en al ter zijde: dat is geen (imitatie) Breyton GTS, maar imitatie style 163. Breyton GTS heeft 14 spaken (of 7 setjes van 2 zo je wilt), BMW Style 163 16 spaken (ja ja, of 8 setjes van 2).

Bij deze velg is overigens de "dieptewerking" extreem belangrjk voor hoe mooi ze onder de auto staan. Ik weet niet hoe dat bij deze velg zit. Bij de velgen van VMR - die zowel Breyton GTS imitatie (= VMR V710) als BMW Style 163 imitatie (= VMR VB 3) leveren - zit dat wel snor, maar die zijn ondanks dat het imitatie is dan toch weer wat duurder ... Bijvoorbeeld te koop bij Mstyle in de UK.

Link naar reactie

Breyton velgen zijn als het goed is voor- en achter verschillend. De achterste velg zou meer diepte hebben, waardoor het optisch breder lijkt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.