Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie V - 9 juni 2014


Lady & Co

Aanbevolen berichten

  • Administrator

En zo is het Gillaine, ik vind al dat je daar erg coulant in bent. Ik heb het eerder vandaag overgemaakt ... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Grappig dat de betalingen vooral binnenstromen nadat er toch een soort van ultimatum gesteld is.

Het zijn ook altijd dezelfden... :lol:

Link naar reactie

Hi there,

Nee dat hoef je niet te melden, dat ga ik straks wel bekijken (als daar de tijd voor is)
echter iedereen DIE NU nog annuleert krijgt gewoon de rekening gepresenteerd :hypocritesmiley:

We hebben gewoon een heel goede advocaat :clapping:

:groupwave::punk::rant:

:hypocritesmiley: :hypocritesmiley: :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Wat een keurige mensen allemaal :hypocritesmiley:; op 2 (4 personen) na heeft iedereen betaald, waarvoor dank :clapping:

Het wordt vast een TOP dag; aan het weer zal het in ieder geval niet liggen.

We hebben der sin an!!!!!

Link naar reactie

:cool2: Ferry Hot...... :sHa_biggrin2:. Sunblock 50... :P

Link naar reactie

Haha; nog 2 personen te gaan. :newblush:

Vanavond de route definitief op papier zetten en morgen even proberen of " Gaby" het aankan; t.w.: de weg kan vinden via papier :kopfkratz:

Zal vast geen straf zijn morgen; eindelijk gaat het waterpeil zakken. :sFun_banana2: :sFun_banana2:

Zojuist de laatste puntjes op I gezet met Geert, de kok.

Hier de locatie waar de ZZZ/ZZZZ-tjes geparkeerd worden tijdens de lunch; de schapen waren er maandag druk aan het grazen toen wij er langs kwamen:

Ruud voegt hier de foto toe :sleep:

Okay.......

asjij.jpg

Link naar reactie

Wat was de heetste forumrit ooit?

Volgens mij gaat ie maandag komen.

Bron Nu.nl:

Zaterdag en maandag lokaal tropisch warm
Het wordt een mooi, zomers pinksterweekeinde. Zaterdag en maandag belooft het in het zuidoosten van het land en mogelijk lokaal ook op andere plaatsen zelfs tropisch warm te worden met temperaturen boven de 30 graden Celsius.
aangepast door Driez
Link naar reactie

Zojuist weer thuis gearriveerd; het leek wel of ik op vakantie in het buitenland was; heerlijk eindelijk dat zonnetje en het dak eraf.

Het ochtendprogramma is toch wel pittig hoor; als het meezit en iedereen goed op tijd is wil ik toch proberen om 10.15 te vertrekken van de Bourgondische Hoeve.

Dan hebben we iets meer speling om een extra stop te maken.

Het ochtendprogramma is toch 90 km. en daar wil ik eigenlijk niets van af halen; veel te mooie stukjes. Voor de meesten onder jullie is dit peanuts; maar van mij zijn jullie dit niet gewend :hypocritesmiley:

Vandaar even deze informatie vooraf <_<

Keep you posted

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.